Ag­fa Gra­phics na tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas: roz­wi­ąza­nia wspo­ma­ga­jące pro­duk­cję „in­te­li­gent­ny­ch” opa­ko­wańPoprzedni artykuł 

Pod­czas nie­daw­no za­ko­ńczo­nych tar­gów La­be­le­xpo Ame­ri­cas, od­by­wa­jących się w dniach 13–15 wrze­śnia br. w Ro­se­mont, fir­ma Ag­fa Gra­phics pro­mo­wa­ła Arzi­ro – pa­kiet pro­gra­mów, prze­zna­czo­nych do za­bez­pie­cza­nia pro­duk­tów ma­so­we­go użyt­ku, np. dru­ko­wa­nych opa­ko­wań. Do dys­po­zy­cji zwie­dza­jących wy­sta­wę by­li rów­nież przed­sta­wi­cie­le północ­no­ame­ry­ka­ńskie­go od­dzia­łu Ag­fa Gra­phics, którzy udzie­la­li in­for­ma­cji na te­mat in­nych roz­wi­ązań fir­my, de­dy­ko­wa­nych na ry­nek opa­ko­wań i ety­kiet: opro­gra­mo­wa­nia work­flow, na­świe­tla­rek CtP, wy­wo­ły­wa­rek, płyt oraz che­mii dru­kar­skiej.

W skład pa­kie­tu Arzi­ro wcho­dzi m.in. Arzi­ro De­sign – ze­staw na­rzędzi do pro­jek­to­wa­nia opa­ko­wań, po­zwa­la­jących na im­ple­men­ta­cję sze­re­gu nie­kon­wen­cjo­nal­nych za­bez­pie­czeń, chro­ni­ących ory­gi­nal­ny wy­rób. Dzia­ła­jąc ja­ko wtycz­ka (plu­gin) do pro­gra­mu Ado­be Il­lu­stra­tor (za­rów­no w wer­sji Mac jak i PC), umo­żli­wia two­rze­nie – w cza­sie za­le­d­wie kil­ku se­kund – two­rze­nie uni­kal­nych, zło­żo­nych, a wi­ęc trud­nych do podro­bie­nia pro­jek­tów, za­bez­pie­cza­jących mar­ko­we pro­duk­ty. W naj­now­sze wer­sji pro­gra­mu – Arzi­ro De­sign 2.0 – ofe­ru­je on no­we funk­cje ta­kie jak: Smart Se­lec­tion (au­to­ma­tycz­ny wy­bór ele­men­tów two­rzących kom­plek­so­wy pro­jekt za­bez­pie­cze­nia), mo­żli­wo­ść bie­żącej zmia­ny sze­ro­ko­ści li­nii czy two­rze­nie do­dat­ko­wych gi­lo­szy.
Po­za nim w skład pa­kie­tu Arzi­ro wcho­dzą do­dat­ko­we mo­du­ły two­rzące kom­plet­ny work­flow, umo­żli­wia­jący pro­jek­to­wa­nie i dru­ko­wa­nie za­bez­pie­czeń, za­rządza­nie pro­duk­cją, a ta­kże we­ry­fi­ka­cję i śle­dze­nie pro­duk­tu. Mówi De­bo­rah Hut­che­son, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu Ag­fa Gra­phics North Ame­ri­ca: „Dru­kar­nie opa­ko­wań, które zde­cy­du­ją się na wdro­że­nie Arzi­ro, po­zy­sku­ją za­awan­so­wa­ne u sku­tecz­ne na­rzędzie do ochro­ny mar­ki i za­bez­pie­cza­nia pro­duk­tów. Co wi­ęcej, za­pew­nia ono wi­ęk­szą kon­tro­lę nad re­ali­zo­wa­nym pro­jek­tem, pe­łną in­te­gra­cję dzia­łań oraz umo­żli­wia re­duk­cję kosz­tów bie­żącej dzia­łal­no­ści”.

Ag­fa Gra­phics, wspól­nie ze swo­imi part­ne­ra­mi, przy­go­to­wa­ła też sze­reg pre­zen­ta­cji „na ży­wo”, pod­czas których de­mon­stro­wa­ne by­ły roz­wi­ąza­nia de­dy­ko­wa­ne na ry­nek dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go, po­zwa­la­jące na zwi­ęk­sze­nie wy­daj­no­ści i zy­skow­no­ści za­kła­dów po­li­gra­ficz­nych dzia­ła­jących na tym ryn­ku. Uw­zględ­nia­ły one za­rów­no sprzęt, jak też opro­gra­mo­wa­nie i ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne, nie­zbęd­ne w pra­cy ka­żdej dru­kar­ni opa­ko­wa­nio­wej. Fir­ma pro­mo­wa­ła ta­kże swo­je usłu­gi w za­kre­sie wspar­cia tech­nicz­ne­go ofe­ro­wa­ne­go przed­si­ębior­stwom z te­go seg­men­tu ryn­ko­we­go, wzbo­ga­co­ne o fa­cho­wą wie­dzę pra­cow­ni­ków Ag­fa Gra­phics North Ame­ri­ca.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści