Fo­to­lia by Ado­be part­ne­rem Se­e&Say – prze­glądu port­fo­lio uta­len­to­wa­nych twór­cówPoprzedni artykuł 

150 mło­dych twór­ców spo­tka się z 40 do­świad­czo­ny­mi eks­per­ta­mi bra­nż kre­atyw­nych z ca­łej Pol­ski, by za­pre­zen­to­wać im swo­je port­fo­lio! Bank zdjęć Fo­to­lia by Ado­be po raz pierw­szy jest part­ne­rem prze­glądu.

Wśród eks­per­tów, którzy będą kon­sul­to­wać pra­ce mło­dych twór­ców, są mi­ędzy in­ny­mi zna­ni w bra­nży dy­rek­to­rzy kre­atyw­ni, gra­fi­cy, de­si­gne­rzy, co­pyw­ri­te­rzy i fo­to­gra­fo­wie. Prze­gląd jest skie­ro­wa­ny do osób, które roz­wi­ja­ją się w jed­nej z szes­na­stu dzie­dzin prze­my­słu kre­atyw­ne­go. W trak­cie bez­płat­nych kon­sul­ta­cji otrzy­ma­ją od au­to­ry­te­tów w da­nej bra­nży sy­gnał zwrot­ny na te­mat swo­jej twór­czo­ści, cen­ne ra­dy i uwa­gi do pro­jek­tów, a nie­którzy – mo­że na­wet pro­po­zy­cję współpra­cy!

– Mo­żli­wo­ść spo­tka­nia z eks­per­ta­mi, których się po­dzi­wia i od których czer­pie się in­spi­ra­cję, oraz po­roz­ma­wia­nia z ni­mi o swo­ich pro­jek­tach to dla mło­dych ar­ty­stów na­praw­dę nie­sa­mo­wi­te wy­da­rze­nie – mówi Be­ata Ja­ro­szew­ska, Dy­rek­tor ds. Mar­ke­tin­gu Fo­to­lia by Ado­be w Pol­sce. – Zo­sta­li­śmy part­ne­rem prze­glądSe­e&Say, że­by wes­przeć po­cząt­ku­jących twór­ców w ich roz­wo­ju. Przy­go­to­wa­li­śmy dla nich wska­zów­ki, jak efek­tyw­nie ko­rzy­stać z ban­ku zdjęć, po­bie­ra­jąc prace do swo­ich pro­jek­tów, ta­kże jak ko­rzy­stać z tej plat­formy w ce­lach sprze­da­żo­wych – do­da­je.

Wska­zów­ki dla mło­dych twór­ców stwo­rzo­ne przez Fo­to­lia by Ado­be są do­stęp­ne na stro­nie: http://se­esay.pl/po­rad­ni­k/.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Fo­to­lia by Ado­be

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści