IDC mianuje Epson sprzedawcą roku 2015Poprzedni artykuł 

Firma Epson została doceniona w opublikowanym niedawno raporcie firmy badawczej IDC: “Rynek biznesowego druku atramentowego w Europie Zachodniej – udziały w roku 2015”. Komentując tendencję wzrostową Epsona, autor sprawozdania – Phil Sargeant – określił firmę mianem sprzedawcy, który “ukształtował rok” mając największy wpływ na obraz rynku w 2015. Tytuł ten firma otrzymała z racji zarejestrowanego wzrostu sprzedaży drukarek atramentowych, który wyniósł aż o 40,4 procent więcej sprzedanych egzemplarzy w porównaniu do poprzedniego roku. Dzięki tym wynikom Epson stał się drugim w kolejności największym dostawcą biznesowych drukarek atramentowych w Europie.

Wraz z innowacjami w dziedzinie komunikacji wizualnej, technologii wearables i robotyki, Epson podwyższył poprzeczkę także dla innowacji z zakresu druku atramentowego. Firma wprowadziła na rynek nowe modele drukarek z serii WorkForce Pro i ITS oraz rzuciła wyzwanie branżowym standardom poprzez inaugurację systemu stałego zasilania w atrament zamiast kartidży. Ponadto Epson zaprezentował kilka nowych programów, oferujących klientom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu usług, dopasowanych do ich potrzeb, a także wprowadził nowoczesne rozwiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju i zwiększenia korzyści finansowych w miejscu pracy. Dla przykładu, atramentowe drukarki biznesowe z serii Epson Workforce Pro oferują wysoką jakość oraz szybkość druku przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów użytkowania i zwiększeniu korzyści ekologicznych, takich jak redukcja zużycia energii o 82 procent.

W związku z prognozowanym przez IDC całościowym wzrostem rynku atramentowych drukarek biznesowych o 10,2 % (CAGR) do roku 2020 włącznie, Epson zainwestował już 400 milionów Euro w nową infrastrukturę produkcyjną, a w ciągu najbliższych trzech lat zainwestuje kolejne 185 milionów Euro w swoją technologię druku atramentowego PrecisionCore. Nie trzeba chyba dodawać, że Epson wróży świetlaną przyszłość dla druku atramentowego w kontekście wielu przyszłych lat.

Aby uzyskać więcej informacji bądź wypowiedzi ze strony przedstawicieli Epsona na temat naszej strategii wzrostu, prosimy o kontakt z agencją GammaPR pod adresem: krzysztof@gammapr.pl.

Na podstawie informacji firmy Epson

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności