Projekt „Disconnect” banku zdjęć Fotolia by Adobe na Imagination Day – zapowiedźPoprzedni artykuł 

Zbliża się szósta edycja Imagination Day – wydarzenia, które inspiruje ludzi do twórczego myśleniaW jego ramach, już 8 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, Fotolia by Adobe zaprezentuje swój projekt fotograficzny pn. „Disconnect”. 

Prelegenci Imagination Day to ludzie z wizją i pasją: uznani dyrektorzy kreatywni, zwycięzcy i prelegenci międzynarodowych festiwali reklamowych, a także twórcy indywidualni z takich dziedzin, jak: digital, muzyka, film i fotografia. W ich gronie – m.in. obok Sama Balla, dyrektora kreatywnego londyńskiej agencji M&C Saatchi, czy Eike Königa, szefa berlińskiego studia graficznego Hort – znalazła się też trójka młodych i niezwykle utalentowanych fotografów współpracujących z bankiem zdjęć Fotolia by Adobe.

Sonia Szóstak, Brice Portolano i Arnaud Montagard podzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu dla banku zdjęć Fotolia kolekcji „Disconnect”. Będzie to opowieść nie tylko o odkrywaniu nieznanych wcześniej miejsc i kultur, lecz także o wewnętrznej podróży samych fotografów. Kolekcja to swoiste zaproszenie do odłączenia się od zachodniego stylu życia, powrotu do źródeł i natury.

– Postaram się pokazać, dlaczego fakt, że miałam ze sobą aparat, sprawił, że ta podróż była jeszcze bardziej wyjątkowa – zapowiada Sonia.

– Opowiem historię Pierre’a i Brada, dwóch myśliwych, którzy czują potrzebę, aby kilka razy w roku się odłączyć i znaleźć się w odległym miejscu, gdzieś w Quebecu – dodaje Arnaud.

– Ja zaprezentuję dwa projekty dokumentalne, które koncentrują się na relacjach między człowiekiem a naturą. Powstały podczas ostatniej zimy w północnej Finlandii oraz latem górach Iranu – mówi Brice.

Uczestnicy Imagination Day, po wystąpieniu artystów współpracujących z serwisem Fotolia, będą mogli zapoznać się z kolekcją zdjęć stworzonych w ramach projektu „Disconnect” na specjalnej wystawie zainstalowanej przy Multikinie Złote Tarasy. Będzie ona dostępna również dla widzów wieczornego pokazu najlepszych reklam w ramach Festiwalu Cannes Lions.

Kim są artyści Disconnect?

Sonia Szóstak to młoda polska artystka, uznana przez Fashion Magazine Polska za najlepszą debiutantkę; w ramach projektu „Disconnect” wybrała się w podróż na Filipiny. Brice Portolano jest nazywany jednym z pięciu najbardziej popularnych francuskich fotografów w sieci w 2015 r.; aby stworzyć swoją kolekcję, wyprawił się na mroźną i bezludną Islandię. Arnaud Montagard to fotograf z Francji, uznany za jednego z najbardziej wpływowych fotografów w sieci w 2016 r. – jego kolekcja (jeszcze nieudostępniona) będzie prezentować krajobrazy Kanady.

O Imagination Day

Co roku podczas Imagination Day spotyka się około 800 ekspertów od reklamy (ze strony agencji, domów mediowych, reklamodawców itp.) i twórców pracujących dla tej branży. Imprezę organizują Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Multikino, Starcom i BBDO. Fotolia by Adobe jest partnerem wydarzenia.

R E K L A M A
Na podstawie informacji serwisu Fotolia by Adobe

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności