Do­cu­field za­pra­sza na Hun­ke­ler In­no­va­tion­days 2017Poprzedni artykuł 

W dniach 20–23 lu­te­go 2017 r. w szwaj­car­skiej Lu­cer­nie od­będzie się 12. edy­cja tar­gów Hun­ke­ler In­no­va­tion­days, de­dy­ko­wa­nych tech­no­lo­gii zwo­jo­we­go dru­ku cy­fro­we­go oraz pro­ce­som przy­go­to­wa­nia i dal­szej obrób­ki podło­ży w nim wy­ko­rzy­sty­wa­nych. Im­pre­za or­ga­ni­zo­wa­na jest przez fir­mę Hun­ke­ler – pro­du­cen­ta za­awan­so­wa­nych sys­te­mów do wstęp­ne­go i ko­ńco­we­go prze­twa­rza­nia pa­pie­ru oraz po­nad 80 jej part­ne­rów tech­no­lo­gicz­nych, wśród których znaj­du­ją się czo­ło­wi do­staw­cy ma­szyn dru­kujących, roz­wi­ązań pre­press i post­press, ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych, podło­ży i opro­gra­mo­wa­nia.

W dwóch ha­lach wy­sta­wo­wych zo­sta­nie za­pre­zen­to­wa­nych po­nad 40 li­nii pro­duk­cyj­nych, de­dy­ko­wa­nych m.in. wy­so­ko­wy­daj­nej pro­duk­cji dzie­ło­wej, ak­cy­den­so­wej, ga­ze­to­wej i di­rect ma­il. W spo­tka­niu we­zmą udział ta­kże przed­sta­wi­cie­le pol­skich przed­si­ębiorstw po­li­gra­ficz­nych oraz firm spe­cja­li­zu­jących się w ob­słu­dze ma­so­wej ko­re­spon­den­cji. Z my­ślą o nich w Lu­cer­nie będą obec­ni przed­sta­wi­cie­le fir­my Do­cu­field – wy­łącz­ne­go dys­try­bu­to­ra mar­ki Hun­ke­ler w na­szym kra­ju.

12. edy­cja Hun­ke­ler In­no­va­tion­days będzie prze­bie­ga­ła pod ha­słem „Re­aching the sum­mit to­ge­the­r”, a w cen­trum uwa­gi zwie­dza­jących znaj­dzie się wie­le roz­wi­ązań, które by­ły anon­so­wa­ne (część z nich w wer­sji be­ta) na tar­gach dru­pa 2016. Jak za­po­wia­da or­ga­ni­za­tor, na wy­sta­wie nie za­brak­nie świa­to­wych pre­mier. Wśród nich – po raz pierw­szy – po­ka­za­na zo­sta­nie kom­plet­na li­nia do pro­duk­cji dzie­ło­wej, umo­żli­wia­jąca za­dru­ko­wy­wa­nie i prze­twa­rza­nie wstęgi pa­pie­ru o sze­ro­ko­ści 565 mm (22,5 ca­la). Zda­niem Mi­cha­ła Oku­row­skie­go, od­po­wia­da­jące­go za mar­ke­ting w fir­mie Do­cu­field, będzie to jed­na z naj­wa­żniej­szych pre­zen­ta­cji te­go przy­szło­rocz­ne­go wy­da­rze­nia: „Ele­men­ty tej li­nii, zna­nej pod na­zwą POPP8, po­ka­za­li­śmy już na tar­gach dru­pa 2016. Tym ra­zem jed­nak będzie mo­żna zo­ba­czyć w pra­cy kom­plet­ne roz­wi­ąza­nie, zop­ty­ma­li­zo­wa­ne z my­ślą o różnych for­ma­tach ksi­ążek. Często zda­rza się, że stan­dar­do­wa wstęga o sze­ro­ko­ści 520 mm jest nie­wy­star­cza­jąca; Hun­ke­ler wy­cho­dzi te­mu na­prze­ciw wpro­wa­dza­jąc na ry­nek pierw­szą i je­dy­ną obec­nie na świe­cie li­nię pro­duk­cyj­ną o tych nie­stan­dar­do­wych pa­ra­me­tra­ch”.

Dru­gim roz­wi­ąza­niem, które mo­że za­in­te­re­so­wać pol­skie dru­kar­nie dzie­ło­we, będzie wzbo­ga­co­na o ko­lej­ne opcje au­to­ma­ty­za­cji li­nia Mo­du­lar Bo­ok So­lu­tion, po­zwa­la­jąca na pro­duk­cję skle­jo­nych blo­ków ksi­ążki. „Wśród jej szcze­gól­nych za­let war­to wy­mie­nić mo­żli­wo­ść zmia­ny dłu­go­ści od­ci­ęcia „w lo­cie”, jak też zmia­nę for­ma­tu i gru­bo­ści ksi­ążki w trak­cie pro­ce­su pro­duk­cji – pod­kre­śla Mi­chał Oku­row­ski. – Li­nia ob­słu­gu­je z pręd­ko­ścią mak­sy­mal­ną 200 m/min za­dru­ko­wa­ną wstęgę pa­pie­ru o sze­ro­ko­ści do 760 mm, po­zwa­la­jąc na two­rze­nie wstęp­nie skle­jo­nych blo­ków ksi­ążek ze skła­dek o ob­jęto­ści 4, 6 bądź 8 stro­n”.

Na ba­zie do­świad­czeń z wcze­śniej­szych edy­cji Hun­ke­ler In­no­va­tion­days, or­ga­ni­za­to­rzy spo­dzie­wa­ją się po­nad 5 ty­si­ęcy go­ści z ca­łe­go świa­ta, za­in­te­re­so­wa­nych naj­now­szy­mi roz­wi­ąza­nia­mi z za­kre­su cy­fro­we­go za­dru­ko­wy­wa­nia i prze­twa­rza­nia pa­pie­ru w tech­no­lo­gii zwo­jo­wej. „Ma­my na­dzie­ję, że fre­kwen­cja (ta­kże je­że­li cho­dzi o zwie­dza­jących z Pol­ski) będzie co naj­mniej na ta­kim sa­mym po­zio­mie jak w 2015 ro­ku. Li­czy­my też na to, że od­wie­dza­jących przy­ci­ągną doj­rza­łe wer­sje pro­duk­tów anon­so­wa­nych pod­czas tar­gów dru­pa 2016. Do­ty­czy to cho­ćby li­nii POPP8 fir­my Hun­ke­ler. Za­pra­sza­my za­tem do udzia­łu przed­sta­wi­cie­li przed­si­ębiorstw z Pol­ski, spe­cja­li­zu­jących się w pro­duk­cji dzie­ło­wej, ak­cy­den­so­wej, jak też w ma­so­wym out­so­ur­cin­gu wy­dru­ków”.

Za­in­te­re­so­wa­ni wi­zy­tą na Hun­ke­ler In­no­va­tion­days 2017 pro­sze­ni są o kon­takt z fir­mą Do­cu­field (tel. 501 086 932, e-ma­il: mo­ku­row­ski­@do­cu­field.com) bądź do re­je­stro­wa­nia się bez­po­śred­nio na stro­nie or­ga­ni­za­to­ra – fir­my Hun­ke­ler http://www.in­no­va­tion­days.com. Udział w tar­gach jest bez­płat­ny. Wy­sta­wie to­wa­rzy­szy kon­fe­ren­cja DOXNET (The Do­cu­ment X-perts Ne­twork), za­pla­no­wa­na na 21 lu­te­go.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści