W dniach 16 i 17 listopada w Warszawskim Centrum Expo XXI odbędzie się kolejna edycja Targów Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2016. Po raz kolejny będzie to także okazja do zapoznania się z nowościami firmy Epson kierowanymi do tej branży.
Atrakcją stoiska firmy nr F02 (współdzielonego z firmą Torell) będzie premierowa drukarka paragonów TM-T88VI, zaprojektowana z myślą o współpracy zarówno z tradycyjnymi, komputerowymi systemami obsługi sprzedaży POS, jak i coraz popularniejszymi usługami internetowymi i mobilnymi. Wymienić tu warto przede wszystkim interfejs NFC, pozwalający łatwo parować z drukarką tablety, smartfony i inne urządzenia przenośne oraz wsparcie dla beaconów - lokalizacyjnych urządzeń nadawczych. Pozwalając one urządzeniom mobilnym automatycznie rozpoznawać rozpoznać najbliższą dostępną drukarkę, co pozwala budować zaawansowane środowiska sprzedaży z wieloma urządzeniami drukującymi.
Oprócz uniwersalności pozwalającej na szybką integrację z praktycznie każdym systemem POS, TM-T88VI charakteryzuje się niezawodnością oraz wydajnością — maksymalna szybkość drukowania wynosi 350 mm/s. Inteligentna funkcja cofania papieru przed wydrukiem pozwala ograniczyć jego zużycie bez wpływu na wydajność, a to pozwala uzyskać niższe koszty eksploatacji i zmniejszenie odpadów.
Dodatkowo podczas targów zapoznać się będzie można z innymi produktami kierowanymi do retailerów, w tym drukarkami kolorowych etykiet ColorWorks C7500 i ColorWorks C3500. Sprzęt tej klasy pozwala na szybki druk krótkich serii etykiet bezpośrednio w placówce handlowej, z pominięciem czasu i kosztów procesu przygotowania do druku. Zindywidualizowane oznaczenia produktu podnoszą jego wartość w oczach klienta i są często tym czynnikiem, który sprawia, że trafia on do koszyka. WorkForce Pro WF-R8590 D3TWFC z kolei, to niebywale wydajna drukarka atramentowa (do 75 tys. stron na jednym zasileniu w atrament), która pozwoli usprawnić i obniżyć koszty funkcjonowania zaplecza administracyjno-biurowego każdego sklepu czy firmy handlowej.
„Rozumiejąc specyfikę rynku retail, jego wyzwania i trendy Epson konsekwentnie wprowadza kompleksowe rozwiązania dla handlu. W tym roku prezentujemy dedykowany, oparty na rozwiązaniach druku atramentowego, ekosystem urządzeń wspierających pracę hurtowni, sklepu czy restauracji. Składa się na niego działająca w chmurze najnowocześniejsza drukarka paragonów TM-T88VI, rozwiązania do produkcji etykiet ColorWorks oraz urządzenie wielofunkcyjne do druku i inteligentnej archiwizacji dokumentów”. – mówi Grzegorz Moch, Business Solution Manager z Epson – „Spotkanie na RetailShow to dla Klientów wyjątkowa okazja do bezpośredniego zapoznania się z działaniem urządzeń Epsona, w tym najnowszej drukarki POS TM-T88VI. Dla nas z kolei jest to szansa na wysłuchanie opinii, poznanie potrzeb rynku, co pozwoli nam kierować nań jeszcze lepszą ofertę”.
Odwiedziny na stanowisku Epsona na RetailShow 2016 to także świetna okazja na firmowe zakupy – jak co roku dla gości Epson przygotował atrakcyjne oferty targowe.
Na podstawie informacji firmy Epson