W dniach 16 i 17 listopada w Warszawskim Centrum Expo XXI odbędzie się kolejna edycja Targów Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2016. Po raz kolejny będzie to także okazja do zapoznania się z nowościami firmy Epson kierowanymi do tej branży.
Atrakcją stoiska firmy nr F02 (współdzielonego z firmą Torell) będzie premierowa drukarka paragonów TM-T88VI, zaprojektowana z myślą o współpracy zarówno z tradycyjnymi, komputerowymi systemami obsługi sprzedaży POS, jak i coraz popularniejszymi usługami internetowymi i mobilnymi. Wymienić tu warto przede wszystkim interfejs NFC, pozwalający łatwo parować z drukarką tablety, smartfony i inne urządzenia przenośne oraz wsparcie dla beaconów - lokalizacyjnych urządzeń nadawczych. Pozwalając one urządzeniom mobilnym automatycznie rozpoznawać rozpoznać najbliższą dostępną drukarkę, co pozwala budować zaawansowane środowiska sprzedaży z wieloma urządzeniami drukującymi.
Oprócz uniwersalności pozwalającej na szybką integrację z praktycznie każdym systemem POS, TM-T88VI charakteryzuje się niezawodnością oraz wydajnością — maksymalna szybkość drukowania wynosi 350 mm/s. Inteligentna funkcja cofania papieru przed wydrukiem pozwala ograniczyć jego zużycie bez wpływu na wydajność, a to pozwala uzyskać niższe koszty eksploatacji i zmniejszenie odpadów.
Dodatkowo podczas targów zapoznać się będzie można z innymi produktami kierowanymi do retailerów, w tym drukarkami kolorowych etykiet ColorWorks C7500 i ColorWorks C3500. Sprzęt tej klasy pozwala na szybki druk krótkich serii etykiet bezpośrednio w placówce handlowej, z pominięciem czasu i kosztów procesu przygotowania do druku. Zindywidualizowane oznaczenia produktu podnoszą jego wartość w oczach klienta i są często tym czynnikiem, który sprawia, że trafia on do koszyka. WorkForce Pro WF-R8590 D3TWFC z kolei, to niebywale wydajna drukarka atramentowa (do 75 tys. stron na jednym zasileniu w atrament), która pozwoli usprawnić i obniżyć koszty funkcjonowania zaplecza administracyjno-biurowego każdego sklepu czy firmy handlowej.
Odwiedziny na stanowisku Epsona na RetailShow 2016 to także świetna okazja na firmowe zakupy – jak co roku dla gości Epson przygotował atrakcyjne oferty targowe.
Na podstawie informacji firmy Epson