Wśród wystawców 9. polskiej edycji targów Packaging Innovations 2017, odbywających się w dniach 4-5 kwietnia w Centrum Expo XXI, po raz drugi znajdzie się firma API Folie Polska. Na jej stoisku (nr F4) będą promowane folie i laminaty z bogatego portfolio tego producenta, skierowane m.in. na rynki opakowań i etykiet. Nie zabraknie informacji o najnowszych trendach rynkowych w tym zakresie, które firma API anonsuje w ramach dedykowanego projektu – API Trends Folio. Nieco wcześniej, podczas targów Packaging Innovations w Birmingham (1-2 marca) będzie miał on swoją premierę na Wyspach Brytyjskich.
Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska: „Zachęceni ubiegłoroczną, udaną obecnością na targach Packaging Innovations postanowiliśmy wziąć w nich udział w roli wystawcy także w tym roku. Mamy wiele do pokazania i przekazania naszym obecnym i potencjalnym klientom – minione miesiące przyniosły szereg istotnych zmian w API Group, zarówno w kontekście zrealizowanych fuzji, wprowadzenia nowych produktów, jak też specjalistycznych usług. Zwłaszcza na tych ostatnich, idąc śladem naszych kolegów z brytyjskiej centrali, będziemy chcieli skoncentrować się podczas warszawskich targów. Mamy nadzieję, że API Trends Folio – projekt dedykowany najnowszym rozwiązaniom i trendom w branży opakowań, jak też API Holonique Boutique – pakiet rozwiązań poświęconych zastosowaniom folii holograficznych spotkają się z zainteresowaniem zwiedzających. Z myślą o nich na stoisku będzie obecny m.in. David Peters – Creative Development Manager w API Group, odpowiedzialny za oba projekty”.
API Trends Folio będzie miał swoją brytyjską premierę kilka tygodni wcześniej – podczas tamtejszej edycji targów Packaging Innovations. W zamierzeniach jego twórcy – Davida Petersa – API Trends Folio ma być swego rodzaju źródłem inspiracji i pomysłów dla projektantów opakowań, agencji reklamowych oraz właścicieli marek. „Projekt ten bazuje na ponad 20-letnim doświadczeniu Davida Petersa, który zdobywał je pracując w firmach działających w sektorach opakowań luksusowych, nie tylko zakresie projektowania czy brandingu, ale także produkcji – podkreśla Katarzyna Kozińska. – Dzięki temu wnosi on do projektów takich jak API Trends Folio unikalną wiedzę i niestandardowe spojrzenie na rzeczywistość, które wraz z najnowszymi technologiami dają znakomite połączenie”.
„Wiele osób z naszego zespołu ma korzenie w projektowaniu i tworzeniu opakowań, dlatego wiemy, jak cenna dla projektantów czy agencji reklamowych jest pomoc w zidentyfikowaniu najnowszych trendów – dodaje David Peters. – Pakiet API Trends Folio został stworzony by inspirować, a także wyznaczać trendy rynkowe na lata 2017-2018, jak również stanowić zaplecze technologiczne, m.in. w postaci konkretnych przykładów zastosowań folii i laminatów”.
API Trends Folio obejmuje cztery kluczowe obszary, m.in. różne opcje zastosowania cyfrowej i analogowej technologii drukowania, jak też efekty wpływające na właściwe odwzorowanie detali, umożliwiające oglądanie opakowań z bardzo bliskiej odległości. Jak zapowiada jego twórca, pakiet będzie systematycznie aktualizowany o informacje na temat trendów rynkowych, a także praktycznych zastosowań nowych folii i laminatów, jakie będą pojawiać się na rynku. Planowane jest wprowadzanie co roku jego nowej wersji.
„Powstanie API Trends Folio to dla nas powód do dumy i z niecierpliwością oczekujemy jego brytyjskiej premiery na targach Packaging Innovations. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia naszego stoiska nr M26 i do aranżowania indywidualnych na nim spotkań. W Birmingham będziemy chcieli zaprezentować najnowsze trendy w produkcji dóbr luksusowych i marek premium. Postaramy się też, by każdy ze zwiedzających uzyskał osobisty, dedykowany jego potrzebom zestaw informacji i materiałów” – mówi David Peters.
„Równie serdecznie zapraszamy na nasze stoisko podczas warszawskiej edycji targów Packaging Innovations – dodaje Katarzyna Kozińska. – Mamy nadzieję, że nasi goście targowi będą usatysfakcjonowani wizytą na stoisku API Folie Polska i pozyskaną dzięki temu wiedzą. Zainteresowanych indywidualnym spotkaniem na targach prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com