API Gro­up na tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions 2017 w War­sza­wie i w Bir­min­ghamPoprzedni artykuł 

Wśród wy­staw­ców 9. pol­skiej edy­cji tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions 2017, od­by­wa­jących się w dniach 4–5 kwiet­nia w Cen­trum Expo XXI, po raz dru­gi znaj­dzie się fir­ma API Fo­lie Pol­ska. Na jej sto­isku (nr F4) będą pro­mo­wa­ne fo­lie i la­mi­na­ty z bo­ga­te­go port­fo­lio te­go pro­du­cen­ta, skie­ro­wa­ne m.in. na ryn­ki opa­ko­wań i ety­kiet. Nie za­brak­nie in­for­ma­cji o naj­now­szych tren­dach ryn­ko­wych w tym za­kre­sie, które fir­ma API anon­su­je w ra­mach de­dy­ko­wa­ne­go pro­jek­tu – API Trends Fo­lio. Nie­co wcze­śniej, pod­czas tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions w Bir­min­gham (1–2 mar­ca) będzie miał on swo­ją pre­mie­rę na Wy­spach Bry­tyj­skich.

Mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska, dy­rek­tor za­rządza­jąca API Fo­lie Pol­ska: „Za­chęce­ni ubie­gło­rocz­ną, uda­ną obec­no­ścią na tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions po­sta­no­wi­li­śmy wzi­ąć w nich udział w ro­li wy­staw­cy ta­kże w tym ro­ku. Ma­my wie­le do po­ka­za­nia i prze­ka­za­nia na­szym obec­nym i po­ten­cjal­nym klien­tom – mi­nio­ne mie­si­ące przy­nio­sły sze­reg istot­nych zmian w API Gro­up, za­rów­no w kon­te­kście zre­ali­zo­wa­nych fu­zji, wpro­wa­dze­nia no­wych pro­duk­tów, jak też spe­cja­li­stycz­nych usług. Zwłasz­cza na tych ostat­nich, idąc śla­dem na­szych ko­le­gów z bry­tyj­skiej cen­tra­li, będzie­my chcie­li skon­cen­tro­wać się pod­czas war­szaw­skich tar­gów. Ma­my na­dzie­ję, że API Trends Fo­lio – pro­jekt de­dy­ko­wa­ny naj­now­szym roz­wi­ąza­niom i tren­dom w bra­nży opa­ko­wań, jak też API Ho­lo­ni­que Bo­uti­que – pa­kiet roz­wi­ązań po­świ­ęco­nych za­sto­so­wa­niom fo­lii ho­lo­gra­ficz­nych spo­tka­ją się z za­in­te­re­so­wa­niem zwie­dza­jących. Z my­ślą o nich na sto­isku będzie obec­ny m.in. Da­vid Pe­ters – Cre­ati­ve De­ve­lop­ment Ma­na­ger w API Gro­up, od­po­wie­dzial­ny za oba pro­jekty”.

API Trends Fo­lio będzie miał swo­ją bry­tyj­ską pre­mie­rę kil­ka ty­go­dni wcze­śniej – pod­czas tam­tej­szej edy­cji tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions. W za­mie­rze­niach je­go twór­cy – Da­vi­da Pe­ter­sa – API Trends Fo­lio ma być swe­go ro­dza­ju źródłem in­spi­ra­cji i po­my­słów dla pro­jek­tan­tów opa­ko­wań, agen­cji re­kla­mo­wych oraz wła­ści­cie­li ma­rek. „Pro­jekt ten ba­zu­je na po­nad 20-let­nim do­świad­cze­niu Da­vi­da Pe­ter­sa, który zdo­by­wał je pra­cu­jąc w fir­mach dzia­ła­jących w sek­to­rach opa­ko­wań luk­su­so­wych, nie tyl­ko za­kre­sie pro­jek­to­wa­nia czy bran­din­gu, ale ta­kże pro­duk­cji – pod­kre­śla Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Dzi­ęki te­mu wno­si on do pro­jek­tów ta­kich jak API Trends Fo­lio uni­kal­ną wie­dzę i nie­stan­dar­do­we spoj­rze­nie na rze­czy­wi­sto­ść, które wraz z naj­now­szy­mi tech­no­lo­gia­mi da­ją zna­ko­mi­te po­łącze­nie”.
„Wie­le osób z na­sze­go ze­spo­łu ma ko­rze­nie w pro­jek­to­wa­niu i two­rze­niu opa­ko­wań, dla­te­go wie­my, jak cen­na dla pro­jek­tan­tów czy agen­cji re­kla­mo­wych jest po­moc w zi­den­ty­fi­ko­wa­niu naj­now­szych tren­dów – do­da­je Da­vid Pe­ters. – Pa­kiet API Trends Fo­lio zo­stał stwo­rzo­ny by in­spi­ro­wać, a ta­kże wy­zna­czać tren­dy ryn­ko­we na la­ta 2017–2018, jak rów­nież sta­no­wić za­ple­cze tech­no­lo­gicz­ne, m.in. w po­sta­ci kon­kret­nych przy­kła­dów za­sto­so­wań fo­lii i la­mi­na­tów”.

API Trends Fo­lio obej­mu­je czte­ry klu­czo­we ob­sza­ry, m.in. różne opcje za­sto­so­wa­nia cy­fro­wej i ana­lo­go­wej tech­no­lo­gii dru­ko­wa­nia, jak też efek­ty wpły­wa­jące na wła­ści­we od­wzo­ro­wa­nie de­ta­li, umo­żli­wia­jące ogląda­nie opa­ko­wań z bar­dzo bli­skiej od­le­gło­ści. Jak za­po­wia­da je­go twór­ca, pa­kiet będzie sys­te­ma­tycz­nie ak­tu­ali­zo­wa­ny o in­for­ma­cje na te­mat tren­dów ryn­ko­wych, a ta­kże prak­tycz­nych za­sto­so­wań no­wych fo­lii i la­mi­na­tów, ja­kie będą po­ja­wiać się na ryn­ku. Pla­no­wa­ne jest wpro­wa­dza­nie co ro­ku je­go no­wej wer­sji.
„Pow­sta­nie API Trends Fo­lio to dla nas po­wód do du­my i z nie­cier­pli­wo­ścią ocze­ku­je­my je­go bry­tyj­skiej pre­mie­ry na tar­gach Pac­ka­ging In­no­va­tions. Za­pra­sza­my ser­decz­nie do od­wie­dze­nia na­sze­go sto­iska nr M26 i do ara­nżo­wa­nia in­dy­wi­du­al­nych na nim spo­tkań. W Bir­min­gham będzie­my chcie­li za­pre­zen­to­wać naj­now­sze tren­dy w pro­duk­cji dóbr luk­su­so­wych i ma­rek pre­mium. Po­sta­ra­my się też, by ka­żdy ze zwie­dza­jących uzy­skał oso­bi­sty, de­dy­ko­wa­ny je­go po­trze­bom ze­staw in­for­ma­cji i ma­te­ria­łów” – mówi Da­vid Pe­ters.
„Rów­nie ser­decz­nie za­pra­sza­my na na­sze sto­isko pod­czas war­szaw­skiej edy­cji tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions – do­da­je Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Ma­my na­dzie­ję, że na­si go­ście tar­go­wi będą usa­tys­fak­cjo­no­wa­ni wi­zy­tą na sto­isku API Fo­lie Pol­ska i po­zy­ska­ną dzi­ęki te­mu wie­dzą. Za­in­te­re­so­wa­nych in­dy­wi­du­al­nym spo­tka­niem na tar­gach pro­si­my o bez­po­śred­ni kon­takt z na­szą fir­mą”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści