Kurs „Di­gi­tal mar­ke­ting a mar­ka”Poprzedni artykuł 

Jak sku­tecz­nie pro­mo­wać bi­znes w no­wych cza­sach in­ter­ne­to­wych?

Za­pra­sza­my na 14-godz. kurs „Di­gi­tal mar­ke­ting a mar­ka”, który od­będzie się w dniach 25 i 26 mar­ca 2017 r. (so­bo­ta i nie­dzie­la) w godz. 9.00–15.00 w „Pu­bli­shing Scho­ol” w Kra­ko­wie.

Dla ko­go?

  • dla oso­́b po­szu­ku­jących na­rzędzi mar­ke­tin­go­wych ni­sko­bu­dże­to­wych i in­ter­ne­to­wych
  • dla oso­́b pro­wa­dzących lub pla­nu­jących uru­cho­mić wła­sny small bu­si­ness
  • dla pra­cow­ni­ko­́w dzia­ło­́w mar­ke­tin­gu w fir­mach, ta­kże re­kla­mo­wych
  • dla pra­cow­ni­ko­́w dzia­ło­́w pro­mo­cji w in­sty­tu­cjach

Pro­wa­dzi: To­masz Na­le­wajk – Stra­te­gic Plan­ning Di­rec­tor dla agen­cji in­te­rak­tyw­nej KISS di­gi­tal na co dzień pra­cu­jący w War­sza­wie. Psy­cho­log i co­ach z po­nad 10 let­nim sta­żem w bra­nży re­kla­mo­wej w Pol­sce i za gra­ni­cą, do­rad­ca dla star­t-u­po­́w. Wspo­́łpra­co­wał m. in. z PAYBACK, GOG.com (spo­́łka CD Pro­jekt), Re­al, BP, Em­pik

Pro­gram:
– Sil­na mar­ka (ta­kże wła­sna) i jej po­zy­cjo­no­wa­nie ja­ko pod­sta­wo­wy spo­so­́b na wy­ro­́żnie­nie się na ryn­ku. Jak zna­le­źć wła­sną ni­szę i bu­do­wać w niej sil­ny wi­ze­ru­nek.
– Kim jest kon­su­ment ery cy­fro­wej. Jak prze­twa­rza in­for­ma­cje i co to zna­czy dla mar­ke­te­ra.
– Spe­cy­fi­ka no­wych me­dio­́w. Wie­lo­wąt­ko­wo­ść, wie­lo­wy­mia­ro­wo­ść oraz wspo­́łtwo­rze­nie. Jak kszta­łto­wać swo­́j ko­mu­ni­kat
w tej rze­czy­wi­sto­ści.
– Co to jest le­jek sprze­da­żo­wy i jak spraw­dzać efek­tyw­no­ść swo­ich dzia­łań re­kla­mo­wych i pro­mo­cyj­nych.
– Jak po­zy­ski­wać klien­to­́w bez du­żych na­kła­do­́w fi­nan­so­wych na re­kla­mę.
– Jak two­rzyć in­te­re­su­jące tre­ści i zdo­by­wać ni­mi za­ufa­nie klien­to­́w.
– Co to są le­ady i jak się je „wy­grze­wa”, czy­li o prze­pro­wa­dza­niu klien­ta przez ście­żkę de­cy­zyj­ną.
– Jak zwi­ęk­szać za­an­ga­żo­wa­nie i lo­jal­no­ść klien­to­́w. Jak naj­le­piej bu­do­wać re­la­cje z two­imi do­bry­mi i naj­lep­szy­mi klien­ta­mi. Jak mo­́wić o swo­jej mar­ce, aby lu­dzie chcie­li te­go słu­chać.
– No­we spo­so­by za­rządza­nia i pro­wa­dze­nia pro­jek­to­́w: zwin­ne struk­tu­ry, or­ga­ni­za­cje tur­ku­so­we, SCRUM.

Pro­mo­cja: Oso­by, kto­́re do­ko­na­ją wpła­ty do 3 mar­ca (czw.) ko­rzy­sta­ją z bo­ni­fi­ka­ty w wy­so­ko­ści 40 zł.
Koszt: 350 zł brut­to

Sz­cze­góły http://pu­bli­shing­scho­ol.pl/Bo­okin­gRe­trie­ve.aspx?ID=50624

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści