Jak skutecznie promować biznes w nowych czasach internetowych?
Zapraszamy na 14-godz. kurs "Digital marketing a marka", który odbędzie się w dniach 25 i 26 marca 2017 r. (sobota i niedziela) w godz. 9.00-15.00 w "Publishing School" w Krakowie.
Dla kogo?
- dla osób poszukujących narzędzi marketingowych niskobudżetowych i internetowych
- dla osób prowadzących lub planujących uruchomić własny small business
- dla pracowników działów marketingu w firmach, także reklamowych
- dla pracowników działów promocji w instytucjach
Prowadzi: Tomasz Nalewajk – Strategic Planning Director dla agencji interaktywnej KISS digital na co dzień pracujący w Warszawie. Psycholog i coach z ponad 10 letnim stażem w branży reklamowej w Polsce i za granicą, doradca dla start-upów. Współpracował m. in. z PAYBACK, GOG.com (spółka CD Projekt), Real, BP, Empik
Program:
– Silna marka (także własna) i jej pozycjonowanie jako podstawowy sposób na wyróżnienie się na rynku. Jak znaleźć własną niszę i budować w niej silny wizerunek.
– Kim jest konsument ery cyfrowej. Jak przetwarza informacje i co to znaczy dla marketera.
– Specyfika nowych mediów. Wielowątkowość, wielowymiarowość oraz współtworzenie. Jak kształtować swój komunikat
w tej rzeczywistości.
– Co to jest lejek sprzedażowy i jak sprawdzać efektywność swoich działań reklamowych i promocyjnych.
– Jak pozyskiwać klientów bez dużych nakładów finansowych na reklamę.
– Jak tworzyć interesujące treści i zdobywać nimi zaufanie klientów.
– Co to są leady i jak się je „wygrzewa”, czyli o przeprowadzaniu klienta przez ścieżkę decyzyjną.
– Jak zwiększać zaangażowanie i lojalność klientów. Jak najlepiej budować relacje z twoimi dobrymi i najlepszymi klientami. Jak mówić o swojej marce, aby ludzie chcieli tego słuchać.
– Nowe sposoby zarządzania i prowadzenia projektów: zwinne struktury, organizacje turkusowe, SCRUM.
Promocja: Osoby, które dokonają wpłaty do 3 marca (czw.) korzystają z bonifikaty w wysokości 40 zł.
Koszt: 350 zł brutto
Szczegóły http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=50624