Licz­by nie kła­mią – Re­ma­Days War­saw 2017 za­ko­ńczo­nePoprzedni artykuł 

13. edy­cja Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Re­kla­my i Po­li­gra­fii Re­ma­Days War­saw prze­szła do hi­sto­rii. By­ło to wy­da­rze­nie, w którym trze­ba by­ło wzi­ąć udział. Z ta­kie­go za­ło­że­nia wy­szło po­nad 760 wy­staw­ców, których naj­now­sze osi­ągni­ęcia mo­gło przez trzy dni po­dzi­wiać bli­sko 21 ty­si­ęcy go­ści. To by­ło wiel­kie bra­nżo­we świ­ęto.

Już po raz trzy­na­sty sto­li­ca Pol­ski go­ści­ła uczest­ni­ków Re­ma­Days War­saw i w zgod­nej opi­nii by­ła to im­pre­za nie­zwy­kle uda­na. Świad­czą o tym licz­by. Na po­wierzch­ni 35 000 m2 swo­ją ofer­tę za­pre­zen­to­wa­ło 768 do­staw­ców, w tym bli­sko 100 z za­gra­ni­cy. Już pierw­sze­go dnia od­wie­dzi­ło nas zde­cy­do­wa­nie wi­ęcej osób niż w po­przed­nich la­tach, a po trzech dniach im­pre­zy za­no­to­wa­li­śmy re­kor­do­wą licz­bę bli­sko 21 ty­si­ęcy zwie­dza­jących. To wzrost o po­nad 10%. Te­go­rocz­na im­pre­za cie­szy­ła się re­kor­do­wym za­in­te­re­so­wa­niem go­ści z za­gra­ni­cy (wzrost o 53%), cze­go do­wo­dem by­ła wi­zy­ta przed­sta­wi­cie­li z bli­sko 50 pa­ństw. War­to od­no­to­wać, że 36% przed­sta­wi­cie­li firm Pol­ski oraz 65% z za­gra­ni­cy to no­we fir­my od­wie­dza­jące tar­gi Re­ma­Days.
Przy­by­wa­jący do War­sza­wy go­ście mo­gli sko­rzy­stać z bez­płat­nych au­to­bu­sów, a na tych, którzy przy­by­li wła­snym środ­kiem trans­por­tu, cze­ka­ło po­nad 7 ty­si­ęcy miejsc par­kin­go­wych. Z ra­cji wi­ęk­szej prze­strze­ni po­ja­wi­ło się ta­kże wi­ęcej, bo aż 19 stref wy­po­czyn­ku z ga­stro­no­mią, które zde­cy­do­wa­nie podnio­sły kom­fort uczest­nic­twa w tar­gach. Du­żym za­in­te­re­so­wa­niem cie­szy­ły się stre­fy RELAX ZONE, gdzie na łącz­nej po­wierzch­ni 700m2 na­si go­ście mo­gli od­po­cząć, wy­pić ka­wę, ale też bez­płat­nie sko­rzy­stać z In­ter­ne­tu. Z in­ter­ne­to­wych stref ko­rzy­sta­no rów­nież w punk­tach re­stau­ra­cyj­nych.
Go­ście tar­gów mie­li oka­zję podnie­ść swo­ją wie­dzę na Re­ma­Con­gress. Pierw­sze­go dnia tar­gów cy­kle wy­kła­dów pro­wa­dzi­li przed­sta­wi­cie­le fir­my Te­xet Po­land z pro­fe­so­rem Lesz­kiem Bal­ce­ro­wi­czem oraz pre­ze­sem za­rządu i za­ło­ży­cie­lem New Wa­ve Gro­up, Tor­ste­nem Jans­so­nem, na cze­le. Za­in­te­re­so­wa­niem cie­szy­ły się rów­nież pre­lek­cje bez­płat­ne. Swo­je warsz­ta­ty pro­wa­dzi­li: Ka­ta­rzy­na Ruś, Piotr Woj­cie­chow­ski, Alek­san­der Po­cheć, Iwo­na Stu­dzi­ńska oraz Agniesz­ka Rud­nic­ka. Na spe­cjal­ne za­pro­sze­nie fir­my DRUKOMAT.PL swo­je pre­lek­cje wy­gło­si­li: Pa­weł Tka­czyk, Mi­chał Sa­dow­ski oraz Ja­cek Kło­si­ński.
Swo­je wiel­kie dni na Re­ma­Days prze­ży­wa­li ta­kże lau­re­aci kon­kur­sów od lat zwi­ąza­nych z war­szaw­ską im­pre­zą. Już na star­cie po­zna­li­śmy zwy­ci­ęz­ców w ry­wa­li­za­cji Ko­ro­ny Re­kla­my. Na­gro­dzo­no naj­lep­sze fir­my w po­szcze­gól­nych sek­to­rach bra­nżo­wych – Ou­t&InDo­orSy­stems, Gi­ft­sWorld, Tech­no­lo­gy­Park, Prin­tShow. W tym ro­ku naj­lep­szy­mi w swo­jej ka­te­go­rii oka­za­ły się fir­my:

Pro­du­cent upo­min­ków re­kla­mo­wych:
I miej­sce: Wilk Elek­tro­nik S.A.
II miej­sce: Ja­gu­ar To­masz Ch­wi­ło­wicz
III miej­sce: Ma­xim

Im­por­ter upo­min­ków re­kla­mo­wych:
I miej­sce: As­gard Sp. z o.o.
II miej­sce: Mac­ma Pol­ska Sp. z o.o.
III miej­sce: AXPOL Tra­ding Sp. z o.o. Sp. k.

Ou­t&InDo­or:
I miej­sce: Tent Gru­pa Sp. z o.o.
II miej­sce: Ad­sys­tem
III miej­sce: Ul­ti­ma Di­splays Sp. z o.o.

Tech­no­lo­gy:
I miej­sce: AGAWA.PL SP. Z O.O.
II miej­sce: COLOP Pol­ska
III miej­sce: Gra­wer­ton ARGO S.A.

Te­go sa­me­go dnia wręczo­ne zo­sta­ły rów­nież na­gro­dy The Pri­ze for In­no­va­tions. Ju­ry przy­zna­ło zło­te, srebr­ne i brązo­we me­da­le za naj­bar­dziej in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia, ma­szy­ny i urządze­nia 2017 ro­ku.
W dru­gim dniu bra­nżo­we­go świ­ęta swo­je szczęśli­we chwi­le prze­ży­wa­ła Pa­ni Mo­ni­ka Wróbel z fir­my JAGATEX, której wy­lo­so­wa­na wi­zy­tów­ka da­ła wy­gra­ną w Lo­te­rii dla zwie­dza­jących. Tym ra­zem trium­fa­tor­ka opu­ści­ła sto­li­cę z lap­to­pem Ap­ple Pro 13.3 Re­ti­na wraz z dru­kar­ką GP De­skjet Advan­ta­ge 3635.
Na za­ko­ńcze­nie Re­ma­Days War­saw 2017 swo­je świ­ęto mie­li przed­sta­wi­cie­le przed­si­ębiorstw, którzy zna­le­źli naj­wi­ęk­sze uzna­nie w oczach go­ści. Pod­czas Śnia­da­nia bi­zne­so­we­go wy­różnio­no naj­lep­sze ka­ta­lo­gi i ga­dże­ty ro­ku. Przez dwa dni zwie­dza­jący jed­nych z naj­wi­ęk­szych tar­gów re­kla­my i po­li­gra­fii mo­gli do­ko­nać wy­bo­ru naj­bar­dziej wy­różnia­jących się ka­ta­lo­gów oraz naj­cie­kaw­szych pro­duk­tów re­kla­mo­wych. W ogło­sze­niu wy­ni­ków kon­kur­sów Gi­fts of the Ye­ar i Ca­ta­lo­gue of the Ye­ar wzi­ęli udział part­ne­rzy pro­gra­mu So­lid­ni w Bi­zne­sie. Po naj­cen­niej­sze me­da­le zło­te­go ko­lo­ru si­ęgnęły fir­my: In­te­gart Sp. z o.o., EDC Expert Di­rect Com­mu­ni­ca­tion Sp. z o.o., Pro­mo­stars oraz Bad­ge­4U. Na­to­miast naj­lep­szy­mi pro­duk­ta­mi oka­za­ły się: Le­żak even­to­wy fir­my Ku­sha Ar­tur Kar­wac­ki w ka­te­go­rii Top Fun, Bre­lok 5w1 z Bad­ge­4U w ka­te­go­rii Top Idea oraz Ża­rów­ka do na­po­jów z Ce­ra­mi­ki Tu­ło­wi­ce, która oka­za­ła się pro­duk­tem Top De­sign.
Pe­łna li­sta lau­re­atów rów­nież do­stęp­na jest na stro­nie in­ter­ne­to­wej www.re­ma­days.com w za­kład­ce „Kon­kur­sy”.
13. edy­cja Tar­gów Re­kla­my i Po­li­gra­fii Re­ma­Days do­bie­gła ko­ńca. Tłu­my zwie­dza­jących, na­wi­ąza­ne kon­tak­ty bi­zne­so­we, licz­ba pod­pi­sa­nych umów i do­sko­na­ła at­mos­fe­ra udo­wod­ni­ły, że „13” mo­że być uda­na.

Dzi­ęku­je­my za to, że po raz ko­lej­ny ob­da­rzy­li­ście nas za­ufa­niem. Ży­czy­my wie­lu suk­ce­sów i już te­raz za­pra­sza­my do War­sza­wy za rok.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści