13. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw przeszła do historii. Było to wydarzenie, w którym trzeba było wziąć udział. Z takiego założenia wyszło ponad 760 wystawców, których najnowsze osiągnięcia mogło przez trzy dni podziwiać blisko 21 tysięcy gości. To było wielkie branżowe święto.
Już po raz trzynasty stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw i w zgodnej opinii była to impreza niezwykle udana. Świadczą o tym liczby. Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 768 dostawców, w tym blisko 100 z zagranicy. Już pierwszego dnia odwiedziło nas zdecydowanie więcej osób niż w poprzednich latach, a po trzech dniach imprezy zanotowaliśmy rekordową liczbę blisko 21 tysięcy zwiedzających. To wzrost o ponad 10%. Tegoroczna impreza cieszyła się rekordowym zainteresowaniem gości z zagranicy (wzrost o 53%), czego dowodem była wizyta przedstawicieli z blisko 50 państw. Warto odnotować, że 36% przedstawicieli firm Polski oraz 65% z zagranicy to nowe firmy odwiedzające targi RemaDays.
Przybywający do Warszawy goście mogli skorzystać z bezpłatnych autobusów, a na tych, którzy przybyli własnym środkiem transportu, czekało ponad 7 tysięcy miejsc parkingowych. Z racji większej przestrzeni pojawiło się także więcej, bo aż 19 stref wypoczynku z gastronomią, które zdecydowanie podniosły komfort uczestnictwa w targach. Dużym zainteresowaniem cieszyły się strefy RELAX ZONE, gdzie na łącznej powierzchni 700m2 nasi goście mogli odpocząć, wypić kawę, ale też bezpłatnie skorzystać z Internetu. Z internetowych stref korzystano również w punktach restauracyjnych.
Goście targów mieli okazję podnieść swoją wiedzę na RemaCongress. Pierwszego dnia targów cykle wykładów prowadzili przedstawiciele firmy Texet Poland z profesorem Leszkiem Balcerowiczem oraz prezesem zarządu i założycielem New Wave Group, Torstenem Janssonem, na czele. Zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje bezpłatne. Swoje warsztaty prowadzili: Katarzyna Ruś, Piotr Wojciechowski, Aleksander Pocheć, Iwona Studzińska oraz Agnieszka Rudnicka. Na specjalne zaproszenie firmy DRUKOMAT.PL swoje prelekcje wygłosili: Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski oraz Jacek Kłosiński.
Swoje wielkie dni na RemaDays przeżywali także laureaci konkursów od lat związanych z warszawską imprezą. Już na starcie poznaliśmy zwycięzców w rywalizacji Korony Reklamy. Nagrodzono najlepsze firmy w poszczególnych sektorach branżowych – Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow. W tym roku najlepszymi w swojej kategorii okazały się firmy:
Producent upominków reklamowych:
I miejsce: Wilk Elektronik S.A.
II miejsce: Jaguar Tomasz Chwiłowicz
III miejsce: Maxim
Importer upominków reklamowych:
I miejsce: Asgard Sp. z o.o.
II miejsce: Macma Polska Sp. z o.o.
III miejsce: AXPOL Trading Sp. z o.o. Sp. k.
Out&InDoor:
I miejsce: Tent Grupa Sp. z o.o.
II miejsce: Adsystem
III miejsce: Ultima Displays Sp. z o.o.
Technology:
I miejsce: AGAWA.PL SP. Z O.O.
II miejsce: COLOP Polska
III miejsce: Grawerton ARGO S.A.
Tego samego dnia wręczone zostały również nagrody The Prize for Innovations. Jury przyznało złote, srebrne i brązowe medale za najbardziej innowacyjne rozwiązania, maszyny i urządzenia 2017 roku.
W drugim dniu branżowego święta swoje szczęśliwe chwile przeżywała Pani Monika Wróbel z firmy JAGATEX, której wylosowana wizytówka dała wygraną w Loterii dla zwiedzających. Tym razem triumfatorka opuściła stolicę z laptopem Apple Pro 13.3 Retina wraz z drukarką GP Deskjet Advantage 3635.
Na zakończenie RemaDays Warsaw 2017 swoje święto mieli przedstawiciele przedsiębiorstw, którzy znaleźli największe uznanie w oczach gości. Podczas Śniadania biznesowego wyróżniono najlepsze katalogi i gadżety roku. Przez dwa dni zwiedzający jednych z największych targów reklamy i poligrafii mogli dokonać wyboru najbardziej wyróżniających się katalogów oraz najciekawszych produktów reklamowych. W ogłoszeniu wyników konkursów Gifts of the Year i Catalogue of the Year wzięli udział partnerzy programu Solidni w Biznesie. Po najcenniejsze medale złotego koloru sięgnęły firmy: Integart Sp. z o.o., EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., Promostars oraz Badge4U. Natomiast najlepszymi produktami okazały się: Leżak eventowy firmy Kusha Artur Karwacki w kategorii Top Fun, Brelok 5w1 z Badge4U w kategorii Top Idea oraz Żarówka do napojów z Ceramiki Tułowice, która okazała się produktem Top Design.
Pełna lista laureatów również dostępna jest na stronie internetowej www.remadays.com w zakładce „Konkursy”.
13. edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays dobiegła końca. Tłumy zwiedzających, nawiązane kontakty biznesowe, liczba podpisanych umów i doskonała atmosfera udowodniły, że „13” może być udana.
Dziękujemy za to, że po raz kolejny obdarzyliście nas zaufaniem. Życzymy wielu sukcesów i już teraz zapraszamy do Warszawy za rok.
Na podstawie informacji organizatora