He­idel­berg i Gal­lus na tar­gach In­ter­pack 2017: pio­nie­rzy w za­kre­sie cy­fry­za­cji dla ro­snące­go ryn­ku opa­ko­wańPoprzedni artykuł 

Wygląd opakowania w punkcie sprzedaży ma bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe i odbiór marki przez konsumentów. Heidelberg jest wiodącym dostawcą w branży, który może zagwarantować  cyfrową i przemysłową produkcję opakowań, z bezbłędnym i wystandaryzowanym efektem końcowym.
Wy­gląd opa­ko­wa­nia w punk­cie sprze­da­ży ma bez­po­śred­ni wpływ na de­cy­zje za­ku­po­we i od­bi­ór mar­ki przez kon­su­men­tów. He­idel­berg jest wio­dącym do­staw­cą w bra­nży, który mo­że za­gwa­ran­to­wać cy­fro­wą i prze­my­sło­wą pro­duk­cję opa­ko­wań, z bez­błęd­nym i wy­stan­da­ry­zo­wa­nym efek­tem ko­ńco­wym.
„Smart Print Shop – Zero uszkodzonych opakowań”: pod tym hasłem na targach Interpack 2017 w Düsseldorfie firma Heidelberg zaprezentuje bezbłędną, przemysłową produkcję opakowań i etykiet.
„Smart Print Shop – Ze­ro uszko­dzo­nych opa­ko­wa­ń”: pod tym ha­słem na tar­gach In­ter­pack 2017 w Düs­sel­dor­fie fir­ma He­idel­berg za­pre­zen­tu­je bez­błęd­ną, prze­my­sło­wą pro­duk­cję opa­ko­wań i ety­kiet.

Wraz ze sta­le po­stępu­jącą glo­ba­li­za­cją, wśród mar­ko­wych pro­du­cen­tów sprze­da­jących i pro­du­ku­jących w ska­li mi­ędzy­na­ro­do­wej ro­śnie po­pyt na do­dat­ko­we wa­rian­ty opa­ko­wań, in­dy­wi­du­al­ne po­de­jście do klien­tów oraz krót­szy czas wpro­wa­dze­nia na ry­nek. Wraz z tym ro­śnie skom­pli­ko­wa­nie i ry­zy­ko po­pe­łnie­nia błędów w pro­duk­cji opa­ko­wań. Z dru­giej stro­ny cy­fry­za­cja wszyst­kich wa­żnych eta­pów pro­duk­cji da­je mo­żli­wo­ść dra­stycz­ne­go zre­du­ko­wa­nia te­go ry­zy­ka lub na­wet całkowite­go je­go wy­eli­mi­no­wa­nia.

Fir­ma He­idel­ber­ger Druck­ma­schi­nen AG (He­idel­berg) i jej szwaj­car­ska spółka­-cór­ka Gal­lus za­pre­zen­tu­ją na zbli­ża­jących się tar­gach In­ter­pack, które od­będą się w ter­mi­nie 4–10 ma­ja br. w Düs­sel­dor­fie, pod ha­słem „Smart Print Shop – Ze­ro uszko­dzo­nych opa­ko­wa­ń” sze­ro­ką ofer­tę roz­wi­ązań i dzia­łań po­zwa­la­jących zauto­ma­ty­zo­wać kon­tro­lę ja­ko­ści, które są zin­te­gro­wa­ne w in­te­li­gent­nym osie­cio­wa­nym śro­do­wi­sku pro­duk­cyj­nym łączącym wszyst­kie ma­szy­ny. Te roz­wi­ąza­nia podno­szą mi­ędzy­na­ro­do­wą kon­ku­ren­cyj­no­ść pro­du­cen­tów opa­ko­wań, dzi­ęki te­mu że umo­żli­wia­ją pew­ną, wy­daj­ną i eko­no­micz­ną pro­duk­cję, w szcze­gól­no­ści nieuszko­dzo­nych i wy­so­kiej ja­ko­ści opa­ko­wań kar­to­no­wych i ety­kiet dru­ko­wa­nych w tech­no­lo­gii of­f­se­to­wej, cy­fro­wej i flek­so­gra­ficz­nej. Swo­im udzia­łem w tar­gach He­idel­berg pod­kre­śla jed­no­cze­śnie stra­te­gicz­ną ro­lę ro­snące­go ryn­ku opa­ko­wań i ety­kiet dla dal­sze­go eko­no­micz­ne­go roz­wo­ju fir­my.

„Wy­gląd opa­ko­wa­nia w punk­cie sprze­da­ży ma bez­po­śred­ni wpływ na de­cy­zje za­ku­po­we i od­bi­ór mar­ki przez kon­su­men­tów. W za­le­żno­ści od seg­men­tu ryn­ku, wa­dli­we opa­ko­wa­nia – cho­cia­żby ze względu na drob­ne od­chy­le­nia ko­lo­ry­stycz­ne – mo­gą spo­wo­do­wać szko­dy wi­ze­run­ko­we, jak rów­nież wy­so­kie ry­zy­ko od­po­wie­dzial­no­ści. Obiet­ni­ca He­idel­ber­ga „Ze­ro uszko­dzo­nych opa­ko­wa­ń” spe­łnia za­tem wy­ma­ga­nia mar­ko­wych pro­du­cen­tów co do bez­błęd­nych opa­ko­wań z es­te­tycz­ne­go, praw­ne­go, funk­cjo­nal­ne­go i mar­ke­tin­go­we­go punk­tu wi­dze­nia”, mówi Ste­phan Plenz, czło­nek za­rządu od­po­wie­dzial­ny za ma­szy­ny. „He­idel­berg jest wio­dącym do­staw­cą w bra­nży, który mo­że za­gwa­ran­to­wać cy­fro­wą i prze­my­sło­wą pro­duk­cję opa­ko­wań, z bez­błęd­nym i wy­stan­da­ry­zo­wa­nym efek­tem ko­ńco­wym. Za­mie­rza­my sta­le roz­sze­rzać na­szą ofer­tę dla te­go ro­snące­go seg­men­tu ryn­ku.”

Wy­ma­ga­nia co do bez­błęd­nej pro­duk­cji opa­ko­wań z punk­tu wi­dze­nia mar­ko­wych pro­du­cen­tów będą głów­nym punk­tem pre­zen­ta­cji na tar­gach

Odwie­dza­jący tar­gi In­ter­pack, w szcze­gól­no­ści pro­du­cen­ci ar­ty­ku­łów mar­ko­wych, pro­du­cen­ci i dru­kar­nie opa­ko­wań, na sto­isku He­idel­ber­ga w ha­li 13 w trak­cie roz­mów z eks­per­ta­mi będą mo­gli wy­mie­nić się po­gląda­mi na różne te­ma­ty zwi­ąza­ne z bez­błęd­ną prze­my­sło­wą pro­duk­cją opa­ko­wań oraz za­po­znać się ze szcze­góła­mi. Dla firm He­idel­berg i Gal­lus głów­ny­mi te­ma­ta­mi pod­czas tar­gów In­ter­pack będą: sys­tem za­rządza­nia bar­wą dla różnych lo­ka­li­za­cji i me­tod pro­duk­cji, zmniej­sze­nie zło­żo­no­ści i tym sa­mym po­dat­no­ści na błędy, jak rów­nież mo­żli­wo­ść pew­ne­go i nie­za­wod­ne­go roz­po­zna­wa­nia błęd­nych pro­duk­tów bez stra­ty cza­su oraz usu­wa­nia ich w trak­cie pro­duk­cji na ma­szy­nie dru­ku­jącej lub w in­tro­li­ga­tor­ni. He­idel­berg po­ka­że, jak przez ca­ły pro­ces pro­duk­cyj­ny od przy­go­to­wal­ni po­przez dru­ko­wa­nie aż po in­tro­li­ga­tor­nię mo­żna wdro­żyć za­sa­dę „ze­ro błędów”.

Work­flow Pri­nect Pac­ka­ging od­gry­wa klu­czo­wą ro­lę

Głów­ną ro­lę od­gry­wa zin­te­gro­wa­ny i roz­wi­ni­ęty przez He­idel­ber­ga sys­tem work­flow Pri­nect Pac­ka­ging, który jest pod­sta­wą prze­my­sło­wej pro­duk­cji. Umo­żli­wia on au­to­ma­ty­za­cję pro­ce­sów – od przy­jęcia zle­ce­nia, przez pro­jek­to­wa­nie opa­ko­wa­nia, przy­go­to­wa­nie do dru­ku, pro­ces dru­ko­wa­nia, aż po obrób­kę in­tro­li­ga­tor­ską – i uła­twia in­te­li­gent­ną ko­mu­ni­ka­cję po­mi­ędzy dzia­ła­mi w ce­lu unik­ni­ęcia błędów. Dzi­ęki sys­temowi Pri­nect ja­ko cen­tral­nej plat­for­mie ana­li­ty­ki bi­zne­so­wej mo­żli­we jest in­te­li­gent­ne zin­te­gro­wa­nie i cen­tral­ne ste­ro­wa­nie wszyst­ki­mi pro­cesami na po­zio­mie za­rządza­nia i pro­duk­cji w dru­kar­ni, z uwzględ­nie­niem klien­tów i do­staw­ców. Pri­nect in­te­gru­je sys­temu dru­ku of­f­se­to­we­go i cy­fro­we­go He­idel­ber­ga w ci­ągły pro­ces pro­duk­cyj­ny i ofe­ru­je wie­le funk­cji dla za­pew­nie­nia ja­kości i do­ku­men­ta­cji, stan­da­ry­za­cji i pro­duk­cji po­wta­rzal­nych zle­ceń. Obej­mu­je to rów­nież naj­now­sze wer­sje sys­temów kon­tro­li i ste­ro­wa­nia bar­wą Pri­nect In­press Con­trol, Pri­nect Ima­ge Con­trol, jak rów­nież sys­tem in­spek­cji za­dru­ko­wa­nych ar­ku­szy Pri­nect In­spec­tion Con­trol, które są de­cy­du­jące w pro­cesie bez­błęd­nej pro­duk­cji. W ten spo­sób po­wsta­je w pe­łni zauto­ma­ty­zo­wa­ny i prze­my­sło­wy pro­ces dru­ko­wa­nia, w którym in­ge­ren­cja ma­nu­al­na jest zre­du­ko­wa­na do mi­ni­mum.

Na­wi­go­wa­ne dru­ko­wa­nie po­zwa­la unik­nąć błędów ob­słu­gi i zwi­ęk­sza pro­duk­tyw­no­ść

Na­wi­go­wa­ne dru­ko­wa­nie jest mo­żli­we dzi­ęki opa­ten­to­wa­ne­mu przez He­idel­berg opro­gra­mo­wa­niu In­tel­li­start 2. Au­to­ma­tycz­ne pro­ce­sy, o ile to jest mo­żli­we, są au­to­no­micz­nie wy­ko­ny­wa­ne rów­no­le­gle i w lo­gicz­nej ko­lej­no­ści. In­tel­li­start 2 au­to­ma­tycz­nie obli­cza naj­szyb­szą se­kwen­cję zmia­ny zle­ceń oraz nie­za­wod­nie i pew­nie na­wi­gu­je ope­ra­to­ra przez pro­ces na­rządza­nia.

Bez błędów rów­nież w za­kre­sie cy­fro­wej pro­duk­cji opa­ko­wań i ety­kiet

He­idel­berg od­po­wia­da na za­po­trze­bo­wa­nie na se­ryj­ną lub na­wet zin­dy­wi­du­ali­zo­wa­ną pro­duk­cję opa­ko­wań i ety­kiet za­pre­zen­to­wa­nym na tar­gach dru­pa pierw­szym sys­te­mem do dru­ku cy­fro­we­go Pri­me­fi­re 106 w for­ma­cie B1 do za­sto­so­wań prze­my­sło­wych oraz ma­szy­ną Gal­lus La­bel­fi­re 340 do cy­fro­wej pro­duk­cji ety­kiet.

Pri­me­fi­re 106 po­sia­da tech­no­lo­gię Per­fect Stack, dzi­ęki której błęd­ne ar­ku­sze są au­to­ma­tycz­nie usu­wa­ne z pro­ce­su i na­tych­miast po­praw­nie do­dru­ko­wy­wa­ne. Do­dat­ko­wo dla za­pew­nie­nia do­kład­ne­go mo­ni­to­ro­wa­nia mo­żna na ka­żdym ar­ku­szu wdru­ko­wy­wać ko­dy kre­sko­we, ko­dy QR lub nu­me­ry se­ryj­ne.

Rów­nież sys­tem do cy­fro­we­go dru­ko­wa­nia ety­kiet Gal­lus La­bel­fi­re po­sia­da ta­ką funk­cjo­nal­no­ść. Mo­żli­we jest in­dy­wi­du­al­ne ozna­cza­nie ca­łej pacz­ki lub na­wet po­je­dyn­czej ety­kiety. Po­za tym dzi­ęki za­sto­so­wa­niu sys­temów in­spek­cji za­zna­cza­ne są w pacz­kach miej­sca z bra­ku­jący­mi lub błęd­nie wy­dru­ko­wa­ny­mi bądź też uszko­dzo­ny­mi ety­kietami, które są usu­wa­ne w ko­lej­nych eta­pach pro­duk­cji lub mo­gą być do­dru­ko­wa­ne później.

Po­nad­to Gal­lus przed­sta­wi no­wy pro­ces zwa­ny „Me­tal­lic Do­min­g”. Dzi­ęki nie­mu w si­to­dru­ku ro­ta­cyj­nym mo­żna dru­ko­wać wy­pu­kłe, me­ta­licz­ne struk­tu­ry na podło­żach z two­rzyw sztucz­nych. Uzy­sku­je się efekt do­znań hap­tycz­nych, który był do­tych­czas mo­żli­wy do otrzy­ma­nia tyl­ko przy uży­ciu tło­cze­nia fo­lii na go­rąco na podło­żach pa­pie­ro­wych. Dzi­ęki „Me­tal­lic Do­min­g” ta­kie efek­ty są mo­żli­we te­raz na la­mi­na­tach do tub oraz na podło­żach PP i PE.

Po­ko­na­nie ostat­nich prze­szkód w in­tro­li­ga­tor­ni

Sy­stem in­spek­cji of­fli­ne Dia­na Eye mie­rzy za po­mo­cą spe­cjal­ne­go czyt­ni­ka lub ka­me­ry ca­ły obraz, a ta­kże kon­tur oraz efek­ty uszla­chet­nie­nia, w tym po­wierzch­nie la­kie­ro­wa­ne, fo­lie i ho­lo­gra­my, ka­żde­go użyt­ku opa­ko­wa­nia i po­rów­nu­je je z opa­ko­wa­niem wzor­co­wym. Mo­żna usta­lić to­le­ran­cję, a wszyst­kie użyt­ki od­bie­ga­jące od wzor­ca usu­wać au­to­ma­tycz­nie z pro­ce­su pro­duk­cji.

Po­ka­zy He­idel­ber­ga w ra­mach dnia otwar­te­go „Ze­ro uszko­dzo­nych opa­ko­wa­ń” w Wie­sloch: ca­ło­ścio­wa pre­zen­ta­cja port­fo­lio fir­my He­idel­berg dla prze­my­sło­wej pro­duk­cji opa­ko­wań

Bez­po­śred­nio po tar­gach In­ter­pack, 10 ma­ja br., i pod tym sa­mym mot­to tar­go­wym „Ze­ro uszko­dzo­nych opa­ko­wa­ń” pro­du­cen­ci opa­ko­wań będą mie­li mo­żli­wo­ść wzi­ęcia udzia­łu w dniu otwar­tym w cen­trum de­mon­stra­cyj­nym He­idel­berg Print Me­dia Cen­ter Pac­ka­ging w Wie­slo­ch-Wal­l­dorf. Zo­sta­nie tam za­pre­zen­to­wa­ne ca­łe port­fo­lio fir­my w za­kre­sie ma­szyn cy­fro­wych i of­f­se­to­wych, plat­for­my Pri­nect, ser­wi­su oraz ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych nie­zbęd­nych do bez­błęd­nej pro­duk­cji opa­ko­wań. Ek­sper­ci fir­my He­idel­berg będą do dys­po­zy­cji i od­po­wie­dzą na wszel­kie py­ta­nia oraz po­dzie­lą się in­for­ma­cja­mi.

„Smart Print Shop – Ze­ro uszko­dzo­nych opa­ko­wa­ń”

Odwie­dza­jący tar­gi In­ter­pack, które od­by­wa­ją się w dniach 4–10 ma­ja br. w Düs­sel­dor­fie, znaj­dą wspól­ne sto­isko firm He­idel­berg i Gal­lus w ha­li 13, sto­isko nr D75/E82. Wi­ęcej in­for­ma­cji nt. „Smart Print Shop – Ze­ro uszko­dzo­nych opa­ko­wa­ń“ na stro­nie in­ter­ne­to­wej:

www.he­idel­berg.com/global/en/company/events/calendar/2017/he­idel­berg_info_days_2/he­idel­berg_info_day_packaging/he­idel­berg_info_day_packaging_1.jsp

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my He­idel­berg Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści