Stora Enso na targach IFRA World Publishing Expo 2017: promocja papierów FlyoBritePoprzedni artykuł 

Firma Stora Enso znalazła się wśród niemal 200 wystawców targów IFRA World Publishing Expo, jakie zorganizowano w dniach 10-12 października br. w Berlinie. Skandynawski producent promował na tej imprezie wprowadzony niedawno do swojej oferty papier FlyoBrite, skierowany przede wszystkim do klientów z segmentu sprzedaży detalicznej. Targi były też okazją do spotkań przedstawicieli firmy ze swoimi partnerami biznesowymi i kontrahentami, m.in. z naszego kraju.

Mówi Izabela Kuklińska-Kowalska – dyrektor ds. sprzedaży papierów gazetowych i książkowych w Stora Enso Polska: „Udział w tych zorganizowanych już po raz 47. targach branży wydawniczej to w naszym przypadku niemal tradycja. Impreza ta stale ewoluuje (czego najlepszym przykładem jest wydzielenie obszaru DCX Digital Content Expo), wciąż stanowiąc ważny punkt odniesienia zarówno dla producentów i dostawców, jak też klientów z całego świata. W naszym przypadku są nimi zarówno wydawcy gazet i czasopism, jak też duże sieci sprzedaży detalicznej. IFRA to także doskonałe miejsce do promowania nowych produktów w naszym, stale rozbudowywanym portfolio”.

W tym roku szczególny nacisk został położony na papier FlyoBrite, wprowadzony do oferty Stora Enso kilka miesięcy temu. Produkowany w 100% z włókien pochodzących z recyklingu, odzwierciedla motto firmy, eksponowane również na berlińskich targach: „The Renewable Materials Company”. Wytwarzany w zakładach Stora Enso w Sachsen, dostępny jest w czterech gramaturach z zakresu 40-48,8 g/m2 i może być zadrukowywany w maszynach heatsetowych oraz rotograwiurowych.

„FlyoBrite to nasza kolejna propozycja dla firm z segmentu sprzedaży detalicznej, poszukujących innowacyjnych i atrakcyjnych podłoży z myślą o produkcji materiałów reklamowych. Może on być również wykorzystywany do drukowania wielobarwnych dodatków prasowych. Niskie gramatury, wysoka białość, gładkość i połysk – to jego niezaprzeczalne atuty. Przekonało się o tym już wielu klientów, także z Polski” – mówi Izabela Kuklińska-Kowalska. Papier ten oferuje mniejszą pulchność, która – w połączeniu z niską gramaturą – wpływa na niższe koszty jego transportu, na co zwracają szczególną uwagę klienci zajmujący się sprzedażą detaliczną.

Na stoisku targowym dostępne były próbki prac wykonanych z udziałem FlyoBrite oraz pozostałych papierów z rodziny Flyo. Odwiedzający je goście mogli również zapoznać się z wydawnictwami gazetowymi, zrealizowanymi na bazie innych papierów z oferty Stora Enso, dedykowanych segmentowi prasowemu.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności