Plo­ter EFI VUTEk Fa­bri­VU 340 w La­bo PrintPoprzedni artykuł 

Pierw­sza w Pol­sce ma­szy­na do dru­ku sub­li­ma­cyj­ne­go – EFI VUTEk Fa­bri­VU 340 – pra­cu­je od ja­kie­goś cza­su w jed­nej z wio­dących cy­fro­wych dru­ka­rń wiel­ko­for­ma­to­wych w na­szym kra­ju – La­bo Print z Po­zna­nia. Urządze­nie do­star­czy­ła fir­ma Re­pro­graf – au­to­ry­zo­wa­ny dys­try­bu­tor mar­ki EFI na pol­skim ryn­ku.

„La­bo Print od wie­lu lat świad­czy usłu­gi po­li­gra­ficz­ne – mówi Krzysz­tof Fryc, pre­zes za­rządu w La­bo Print. – Po­sia­da­my gro­no naj­lep­szych w bra­nży eks­per­tów (w fir­mie pra­cu­je bli­sko 250 osób), a ta­kże bo­ga­ty park ma­szy­no­wy (pra­cu­jemy na po­nad 30 ma­szy­nach), ba­zu­jący na naj­no­wo­cze­śniej­szych tech­no­lo­giach dru­ku cy­fro­we­go. Dzi­ęki te­mu mo­że­my świad­czyć usłu­gi (przez 24 go­dzi­ny na do­bę) na naj­wy­ższym eu­ro­pej­skim po­zio­mie, ob­słu­gu­jąc zle­ce­nio­daw­ców nie tyl­ko z Pol­ski, ale ta­kże z ca­łej Eu­ro­py. Ofe­ru­je­my klien­tom usłu­gi w tech­no­lo­giach dru­ku sol­wen­to­we­go, UV, ter­mo­su­bli­ma­cyj­ne­go, flek­so­gra­ficz­ne­go i eko­lo­gicz­ne­go la­tek­so­we­go”.

Fir­ma swo­ją dzia­łal­no­ść roz­po­częła po­nad 11 lat te­mu od dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Obec­nie jest przed­si­ębior­stwem, które zaj­mu­je się ta­kże dru­kiem na pła­skich po­wierzch­niach, pro­duk­cją cy­fro­wych ety­kiet sa­mo­przy­lep­nych, a ta­kże stan­dów i opa­ko­wań tek­tu­ro­wych za­rów­no w nie­wiel­kich, jak i prze­my­sło­wych ilo­ściach. Dru­kar­nia ofe­ru­je też wie­le go­to­wych pro­duk­tów w za­kre­sie sys­te­mów tech­ni­ki re­kla­mo­wej wy­ko­na­nych wraz z wy­dru­ka­mi od­po­wied­ni­mi do tych sys­te­mów, m.in. fla­gi pla­żo­we, no­śni­ki eks­po­zy­cyj­ne (rol­l-u­py, sys­te­my ram do eks­po­zy­cji po­lie­strów, ścian­ki itp.). Sze­ro­ka spe­cja­li­za­cja La­bo Print spra­wia, że jej od­bior­cy to bar­dzo sze­ro­ki wa­chlarz firm z różnych bra­nż i sek­to­rów. Po­cząw­szy od agen­cji re­kla­mo­wych i do­mów me­dio­wych, po­przez pro­du­cen­tów wszel­kie­go ty­pu dóbr, na in­sty­tu­cjach fi­nan­so­wych i sie­ciach han­dlo­wych sko­ńczyw­szy. „Nieu­stan­nie wy­zna­cza­my no­we kie­run­ki i od­kry­wa­my no­we ryn­ki, co jest jed­nym z ele­men­tów na­szej mi­sji – mówi Krzysz­tof Fryc – Dzi­ęki te­mu z ro­ku na rok ro­sną na­sze mo­żli­wo­ści i ja­ko­ść świad­czo­nych usług. W ten trend wpi­sa­ła się rów­nież in­we­sty­cja w plo­ter fir­my EFI”.

De­cy­zja do­ty­cząca za­ku­pu za­pa­dła pod­czas tar­gów Fe­spa 2017 i był to pierw­szy kon­trakt na ten mo­del ma­szy­ny zre­ali­zo­wa­ny przez fir­mę z Pol­ski.

„La­bo Print to fir­ma z ogrom­nym po­ten­cja­łem, nie­ustan­nie się roz­wi­ja­jąca i si­ęga­jąca po naj­lep­sze roz­wi­ąza­nia. Przez to jest wy­ma­ga­jącym klien­tem, który sta­le in­we­stu­jąc dąży przede wszyst­kim do za­spo­ko­je­nia po­trzeb swo­ich zle­ce­nio­daw­ców. To rów­nież fir­ma, dla której prio­ry­te­tem jest za­cho­wa­nie naj­wy­ższej ja­ko­ści ofe­ro­wa­nych usług i pro­duk­tów. Tym bar­dziej istot­ny dla nas jest fakt, że pierw­sza sprze­da­na przez nas ma­szy­na Fa­bri­VU 340 roz­po­częła pra­cę wła­śnie w tej wła­śnie in­no­wa­cyj­nej dru­kar­ni” – mówi Ra­do­sław Brze­zi­ński, Sa­les Ma­na­ger LFP z fir­my Re­pro­graf SA.

Kom­plek­so­wo­ść usług to je­den z prio­ry­te­tów La­bo Print. Za­kup EFI Fa­bri­VU 340 jest jed­nym z ele­men­tów dąże­nia fir­my do osi­ągni­ęcia te­go ce­lu. Ma­szy­na nie tyl­ko po­wi­ęk­szy­ła mo­żli­wo­ści przed­si­ębior­stwa, ale by­ła rów­nież od­po­wie­dzią na ocze­ki­wa­nia je­go klien­tów. La­bo Print, jak pod­kre­śla Krzysz­tof Fryc, jest w sta­nie obec­nie wy­dru­ko­wać w wiel­kim for­ma­cie nie­mal wszyst­ko – od pa­pie­ro­we­go pla­ka­tu, przez wi­ny­lo­we siat­ki, ban­ne­ry, fo­lie okien­ne i sa­mo­cho­do­we, na pły­tach plek­si PCV i in­nych two­rzy­wach sztucz­nych sko­ńczyw­szy. Ale fir­ma nie po­prze­sta­ła na tym – nie­daw­no po­szła o krok da­lej i roz­po­częła pro­duk­cję opa­ko­wań i sten­dów z tek­tu­ry; za­ku­pi­ła rów­nież pierw­szą w Pol­sce cy­fro­wą li­nię do pro­duk­cji ety­kiet, wcho­dząc z suk­ce­sem na ten no­wy jesz­cze do nie­daw­na dla sie­bie seg­ment. Do­pe­łnie­niem jej ofer­ty są usłu­gi do­dat­ko­we ta­kie jak do­radz­two, a ta­kże mon­taż re­klam wiel­ko­for­ma­to­wych, okle­ja­nie wi­tryn i po­jaz­dów, pra­ce kon­struk­cyj­ne i al­pi­ni­stycz­ne. „Co wi­ęcej, ofe­ru­je­my na­szym klien­tom krót­kie ter­mi­ny re­ali­za­cji zle­ceń, a ta­kże atrak­cyj­ne ce­ny przy za­cho­wa­niu wy­so­kiej ja­ko­ści. Z te­go względu na­sze de­cy­zje in­we­sty­cyj­ne są do­kład­nie prze­my­śla­ne, by móc osi­ągać za­kła­da­ne ce­le – mówi Krzysz­tof Fryc. – Na­sze pla­ny są am­bit­ne i da­le­ko­si­ężne. Nie za­mie­rza­my zwal­niać tem­pa. War­to wspo­mnieć, że dzia­ła­nia La­bo Print do­ce­ni­li ta­kże ze­wnętrz­ni eks­per­ci – dru­kar­ni w 2017 ro­ku przy­zna­no Dia­ment For­be­sa. To wy­różnie­nie dla pol­skich przed­si­ębiorstw, które naj­szyb­ciej zwi­ęk­sza­ją swo­ją war­to­ść w ci­ągu ostat­nich trzech lat swo­jej dzia­łal­no­ści”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści