Pod­su­mo­wa­nie: HP La­tex On the Mo­ve – fi­nał część IPoprzedni artykuł 

Event HP La­tex On the Mo­ve, a wła­ści­wie je­go ma­jo­wa edy­cja z pierw­szą gru­pą klien­tów, prze­sze­dł do hi­sto­rii. W dniach 11–12 ma­ja 2018 ro­ku do sie­dzi­by fir­my In­te­gart w Bło­niach za­wi­ta­ło kil­ka­na­ście firm, aby ode­brać swój ze­staw na­rzędzi m.in. sa­mo­chód Toy­ota Ya­ris oraz C-HR.

Ideą HP La­tex On the Mo­ve by­ło przede wszyst­kim do­star­cze­nie Klien­to­wi bi­zne­so­wej war­to­ści do­da­nej. In­te­gart zde­cy­do­wał się, aby w ra­mach pro­mo­cji za­ofe­ro­wać coś, co oka­że się na­praw­dę war­to­ściowe i prze­ło­ży się na re­al­ne zy­ski. Za­pro­po­no­wa­ne na­rzędzia (o tym w dal­szej części ar­ty­ku­łu) wpi­su­ją się w tą ideę do­sko­na­le, gdyż po­ma­ga­ją fir­mom, które za­in­we­sto­wa­ły w HP La­tex (wi­ęcej in­for­ma­cji), od ra­zu roz­wi­nąć skrzy­dła.

Pierw­sze z na­rzędzi – szko­le­nie „Aka­de­mia re­kla­my” – za­pre­zen­to­wa­ło zgro­ma­dzo­nym jak bo­ga­ta jest ofer­ta pro­duk­tów, które mo­żna do­dać do wła­sne­go port­fo­lio bu­du­jąc przy tym nie­zwy­kle kon­ku­ren­cyj­ną ofer­tę cie­ka­wych apli­ka­cji. Wie­le z za­pre­zen­to­wa­nych roz­wi­ązań by­ło zwi­ąza­ne bez­po­śred­nio z HP La­tex. W szcze­gól­no­ści za­gad­nie­nia zwi­ąza­ne z eko­lo­gicz­nym dru­kiem ta­pet oraz tek­sty­li­ów przy­pa­dło do gu­stu uczest­ni­kom szko­le­nia. Sz­ko­le­nie po­pro­wa­dzi­li Da­riusz Ro­słoń i To­masz Góźdź.

W ca­łym pro­jek­cie bar­dzo wa­żne by­ło szko­le­nie prze­pro­wa­dzo­ne przez Da­mia­na Wil­per­ta – pro­fe­sjo­nal­ne­go Tre­ne­ra Bi­zne­su, au­to­ra ksi­ążek „Tech­ni­ki sprze­da­ży i bu­do­wa­nie po­zy­tyw­ne­go wi­ze­run­ku” oraz „Pa­sja Wy­stąpień Pu­blicz­ny­ch”, czło­wie­ka o nie­sa­mo­wi­tej wie­dzy w dzie­dzi­nie wy­stąpień pu­blicz­nych, au­to­pre­zen­ta­cji, pre­zen­cji han­dlo­wej i in­nych aspek­tów, które po­ma­ga­ją jesz­cze sku­tecz­niej sprze­da­wać. To wła­śnie, to szko­le­nie wy­wa­rło na uczest­ni­kach HP La­tex On the Mo­ve naj­wi­ęk­sze wra­że­nie. Po ca­łym dniu szko­leń w pi­ąt­ko­wy wie­czór wspól­nie z Klien­ta­mi przy ko­la­cji przy­sze­dł czas na bli­ższe po­zna­nie się i na­wi­ąza­nie bi­zne­so­wych re­la­cji.

W so­bo­tę, uczest­ni­cy even­tu wzi­ęli udział w pre­zen­ta­cji zro­bio­nej przez przed­sta­wi­cie­la TOYOTA Do­bry­gow­ski. By­ła to do­sko­na­ła oka­zja do po­zna­nia za­sad bez­piecz­nej jaz­dy oraz mo­de­lu sa­mo­cho­du, który uczest­ni­cy otrzy­ma­li w ra­mach pro­mo­cji HP La­tex On the Mo­ve: TOYOTY YARIS PREMIUM+CITY, 1,5_VVT-IE, 6M/T. Wśród 15 firm, jed­na z nich, w ra­mach kam­pa­nii de­cy­du­jąc się na za­kup dwóch urządzeń HP La­tex 3200 (link) oraz 335 (link) otrzy­ma od nas pa­kiet na­rzędzi, które­go skła­do­wą sta­no­wi sa­mo­chód TOYOTA CH-R.

W so­bo­tę na­stąpi­ło rów­nież ode­bra­nie klu­czy do sa­mo­cho­dów Toy­ota YARIS. Wszyst­kie po­jaz­dy zo­sta­ły ozna­ko­wa­nie we­dług au­tor­skie­go pro­jek­tu HP La­tex On the Mo­ve. Pro­jekt za­kła­da spój­ną iden­ty­fi­ka­cję wszyst­kich po­jaz­dów, którą per­so­na­li­zo­wa­ły lo­go­ty­py Klien­tów. W za­le­żno­ści od ko­lo­ry­sty­ki zna­ku fir­mo­we­go sa­mo­cho­dy ma­ją do­dat­ko­wo okle­jo­ne w wy­bra­nym ko­lo­rze lu­ster­ka i przed­nią li­stwę, co nie­którym au­tkom do­da­je wy­jąt­ko­we­go cha­rak­te­ru. Odwa­ga spra­wi­ła, że nie­które po­jaz­dy wy­różnia­ły się w gru­pie. Prze­ka­za­ne po­jaz­dy sta­no­wią nie tyl­ko na­rzędzie do prze­miesz­cza­nia się, ale są jed­ną z naj­sku­tecz­niej­szych form re­kla­my dla firm, bio­rących udział w kam­pa­nii. Rów­no­le­gle pro­mu­ją tech­no­lo­gię dru­ku HP i in­no­wa­cyj­ne me­dia, które mo­gą Klien­ci sto­so­wać w swo­ich pro­jek­tach. W ba­ga­żni­ku ka­żde­go z po­jaz­dów zna­la­zł się ta­kże pa­kiet na­rzędzi do­dat­ko­wych: Me­dia Ca­se oraz Me­dia Box – pe­łne sam­pli i wzor­ni­ków, które wszyst­kim han­dlow­com znacz­nie uła­twią pre­zen­ta­cję ofer­ty bez­po­śred­nio u Klien­ta. Ka­żdy z na­szych Part­ne­rów do­po­sa­żył au­ta w drob­ne na­rzędzia i upo­min­ki.

Nie­ty­po­wa pro­mo­cja na za­kup urządzeń ja­ką jest HP La­tex On the Mo­ve za­ofe­ro­wa­na przez In­te­gart to zde­cy­do­wa­nie no­wa ja­ko­ść i wy­so­ko po­sta­wio­na w bra­nży po­przecz­ka, spo­so­bu wpie­ra­nia

Klien­tów w roz­wo­ju ich firm. Klien­ci by­li wy­ra­źnie po­ru­sze­ni mo­żli­wo­ścia­mi ja­kie da­ją do­łączo­ne do dru­kar­ki HP La­tex na­rzędzia i jak wiel­ki wpływ na dzia­łal­no­ść ich firm mo­gą one mieć. In­te­gart dzi­ęku­je za udział wszyst­kim uczest­ni­kom oraz go­ściom spe­cjal­nym – BZ WBK Le­asing oraz TOYOTA Do­bry­gow­ski. Już wkrót­ce opu­bli­ko­wa­ny zo­sta­nie ma­te­riał vi­deo z te­go wy­da­rze­nia. Za­pra­sza­my do śle­dze­nia In­te­gart na FB www.fa­ce­bo­ok.co­m/in­te­gart.dru­kar­ki/.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści