API Group, specjalizująca się w rozwiązaniach wzmacniających przekaz markowych produktów, poinformowała o rozpoczęciu strategicznej współpracy z firmą Haney. Obejmuje ona ścisłe partnerstwo, uwzględniające sferę kreacji i wdrażania odpowiednich rozwiązań technologicznych, przy projektowaniu i produkcji opakowań na produkty marki VIA Alliance – programu partnerskiego firmowanego przez Haney.
Haney to firma specjalizująca się w tworzeniu prototypów opakowań. Zapoczątkowany przez nią program – VIA Alliance – ma być wsparciem dla klientów z segmentu opakowań konsumenckich z USA w poszukiwaniu nowych możliwości rynkowych. Zakłada on wykorzystywanie najnowszych, innowacyjnych i „inteligentnych” rozwiązań opakowaniowych we współpracy z czołowymi firmami, działającymi w tej branży. API Group, specjalizująca się w produkcji folii, laminatów i materiałów holograficznych znajdujących zastosowanie także w branży opakowań (m.in. na napoje, konfekcję, wyroby tytoniowe, perfumy, kosmetyki i środki pielęgnacyjne), dołączyła do grona partnerów programu.
Właściciele marek z szeroko rozumianej branży dóbr konsumpcyjnych, którzy nawiązali współpracę z firmą Haney w zakresie tworzenia prototypów opakowań, testowych oraz opakowań wykorzystywanych w e-handlu, uzyskali obecnie dostęp do szerokiego portfolio materiałów i technologii API.
Mówi Richard Burnhouse – dyrektor handlowy API Group: „Doskonale rozumiemy siłę kooperacji i partnerskiego podejścia stosowanego przez tak otwarte firmy jak Haney. Dzięki nawiązaniu z nią współpracy możemy ze swojej strony zaproponować jeszcze większą wartość dodaną w naszych rozwiązaniach oferowanych klientom. Obecność w programie VIA Alliance innych znaczących firm otwiera przy tym pole do współpracy z ich projektantami przy tworzeniu łamiących schematy i wyróżniających się opakowań. Jesteśmy dumni z naszych produktów, ale równie dużą wagę przywiązujemy do naszych zdolności i kwalifikacji w zakresie kreacji i doradztwa technologicznego. Stale rozwijamy tę część naszej oferty, by pomagać i inspirować właścicieli marek oraz projektantów w zakresie tworzenia niebanalnych rozwiązań opakowaniowych”.
Właściciele marek uczestniczący w programie VIA Alliance uzyskają dostęp do pełnego portfolio produktów API. Obejmuje ono m.in. najnowsze osiągnięcia technologiczne w zakresie folii, laminatów i materiałów holograficznych. W założeniach producenta są one projektowane tak, by maksymalizować atrakcyjność wizualną finalnych opakowań - zarówno podczas ekspozycji na półce sklepowej, jak i poza nią.
W ramach programu jego uczestnicy uzyskają też dostęp do jednej z najnowszych propozycji API Group – nie zawierającego folii laminatu Transmet, będącego – zdaniem firmy – atrakcyjną i proekologiczną alternatywą dla tradycyjnych laminatów metalizowanych.
Mówi Dan Haney – współzałożyciel i prezes firmy Haney: „Z dumą witamy API Group wśród partnerów programu VIA Alliance, na który składa się najwyższej klasy portfolio materiałów i rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie przy produkcji opakowań. API wnosi do naszej inicjatywy najwyższej jakości wyroby dekoracyjne, innowacyjne technologie, wiedzę techniczną, światowy zasięg działania i – co niezwykle istotne – pasję w realizowaniu swoich zamierzeń i planów. Firma API doskonale rozumie, że w obecnych czasach produkcja nawet najlepszych wyrobów i ich sprzedaż tradycyjnymi kanałami jest niewystarczająca. Najlepsze w swojej klasie, otwarte w myśleniu i działaniu firmy takie jak API, Haney i pozostali partnerzy programu VIA Alliance przekształcają – m.in. za sprawą tego rodzaju platform i ścisłego w ich ramach partnerstwa – cały rynek opakowań na dobra konsumenckie. Liczymy na długą i owocną współpracę z całym zespołem API”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com