Canon zaprasza na Future Promotion Forum i Production Printing Business DaysPoprzedni artykuł 

Fotoksiążka autorstwa Horsta Friedrichsa wydrukowana  na Océ ProStream 1000
Fotoksiążka autorstwa Horsta Friedrichsa wydrukowana na Océ ProStream 1000

Canon zaprasza na dwa niecodzienne wydarzenia poświęcone możliwościom wykorzystania cyfrowego druku do kampanii promocyjnych. Odbywające się w Customer Experience Centre (w Poing) Future Promotion Forum (25 września) oraz Production Printing Business Days (26-27 września) to jedne z największych wydarzeń skupiających przedstawicieli branży wydawniczej, marketingowej, promocyjnej, a także dostawców usług druku komercyjnego i reprezentantów firm.

Oba wydarzenia odbywają się pod hasłem “Fuel Emotion with Print”, ponieważ dotyczą roli druku promocyjnego i potencjału wykorzystania ich w wielokanałowych kampaniach. Podczas tych trzech dni przedstawiciele firm, PSP oraz klienci będą mogli poznać pełnię korzyści, jakie można czerpać z prowadzenia zintegrowanych kampanii promocyjnych łączących cyfrowy druk i możliwości personalizacji – wszystko po to, aby działania promocyjne jeszcze lepiej zintegrować z szerszą działalnością promocyjną marki. W ramach licznych pokazów zaprezentowane zostaną nowoczesne przykłady produkcji i wykorzystania m.in. materiałów korespondencji bezpośredniej, POS czy elementów wystroju wnętrz.

Future Promotion Forum

Future Promotion Forum otworzy wystąpienie Nicka Morrisa, Founding Partner z firmy Canvas w Londynie, który omówi zmiany zachowań, oczekiwań i aspiracji konsumentów oraz ich wpływ na przyszłość komunikacji promocyjnej. Rozmowa z udziałem dyrektora zarządzającego Print Power Europe, Ulbe Jellumą, poświęcona będzie z kolei wykorzystaniu druku w strategii tzw. kompozycji marketingowej (marketing mix). Dr Philippe Baecke, profesor ds. marketingu w Vlerick Business School opowie o tym, jak w skuteczny sposób dotrzeć do klientów, wykorzystując inteligentną analizę danych. Susan Fulczynski, Process & Project Manager w sieci sprzedaży Bonprix (Hamburg) podzieli się swoim doświadczeniem na temat wykorzystania spersonalizowanego druku w kluczowych kampaniach realizowanych dla swojego klienta. Natomiast doradca ds. komunikacji Gerhard Maertterer omówi, w jaki sposób marketerzy mogą poprawić współczynnik konwersji dzięki wysoce spersonalizowanej komunikacji opartej na materiałach drukowanych. Cykl wystąpień zakończy prelekcja dyrektora operacyjnego w firmie Adnymics, Tobiasa Kieltscha, który podzieli się ze słuchaczami wiedzą na temat modeli biznesowych pozwalających na zwiększenie przychodów, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu danych klientów w komunikacji marketingowej.

Profesor dr Philippe Baecke komentuje: „Marketing to coś więcej niż kreatywność. To także dbanie o to, aby dostarczyć możliwie precyzyjnie spersonalizowany komunikat odpowiednim odbiorcom we właściwym czasie i w formacie, który będzie dla nich atrakcyjny. Podczas gdy ideą komunikacji masowej jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców, to personalizacja treści jest najważniejszym trendem współczesnej komunikacji marketingowej. Odpowiednio zarządzając danymi klientów i łącząc je z nowoczesnymi, innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi dostarczanymi np. przez Canon, komunikaty promocyjne mogą być spersonalizowane i dostosowane precyzyjne do każdego klienta, podobnie jak w kanałach online. Im więcej firm będzie w stanie przygotować i zrealizować precyzyjną komunikację z klientem, tym skuteczniej odbiorca będzie mógł zaangażować się w przekaz na poziomie emocjonalnym”.

Inspirując uczestników przykładami wykorzystania najwyższej jakości aplikacji druku, podczas wydarzenia zostanie zaprezentowana specjalnie przygotowana książka „Speed”. Wydrukowana w całości na systemie produkcyjnym Océ ProStream 1000 publikacja zawiera serię fotografii przedstawiających przedstawicieli brytyjskich środowisk młodzieżowych i subkultur ostatnich dwóch dekad, m.in. przedstawicieli mody, muzyki rockowej czy środowiska cyklistów. Wszystkie fotografie zostały wykonane przez znanego dokumentalistę Horsta Friedrichsa.

W ramach szerszej kampanii wizerunkowej książki „Speed”, Canon zaprezentuje dedykowane aplikacje druku zaprojektowane do dalszej promocji, takie jak pocztówki, czasopisma, magalogi i grafiki promocyjne, w tym plakaty i bannery. Wszystkie te aplikacje promujące książkę zostaną wydrukowane na szerokiej gamie urządzeń druku cyfrowego Canon.

Horst Friedrichs komentuje: „Dla mnie jako fotografa, bardzo istotną kwestią podczas pracy nad gotowym materiałem jest nawiązanie bliskich relacji z osobami, które drukują moje fotografie. Dostawcy usług druku to dla mnie swego rodzaju artyści, którzy pomagają mi ożywić moją wizję uchwyconą w obiektywie i przenieść ją na papier. Rozwiązania druku Canon uzmysłowiły mi, że nie ma kreatywnych ograniczeń tego, co można osiągnąć dzięki dzisiejszym technologiom cyfrowym. Z jednego obrazu mogę produkować szeroką gamę różnego rodzaju materiałów z wykorzystaniem niemal nieograniczonej liczby rodzajów podłoży”.

Uczestnicy Future Promotion Forum mogą również zobaczyć, w całości opracowane przez Canon, materiały stworzone na potrzeby specjalnie zaprojektowanej kampanii promującej fikcyjną markę Elemental. Ta kompleksowa realizacja ma podkreślić rolę druku w budowaniu zaangażowania wśród klientów na różnych etapach działań marketingowych.

Production Printing Business Days

Production Printing Business Days z kolei oferują klientom z całego regionu EMEA możliwość zapoznania się z najnowszymi innowacjami z dziedziny druku Canon w jednym miejscu. Prezentowana gama technologii obejmuje m.in. wysokowydajne atramentowe systemy druku arkuszowego i z roli (Océ ProStream 1000, Océ ColorStream 6000 Chroma, Océ VarioPrint i300, Océ LabelStream 4000), niskonakładowe produkcyjne drukarki tonerowe (imagePRESS C10000VP, przetworniki imagePRESS C850 / C750, Océ VarioPrint TITAN 6000, Océ varioPRINT 140) oraz wielkoformatowe plotery płaskie i urządzenia rolowe do druku wysokiej jakości grafik i materiałów promocyjnych (Océ Arizona 1280 i 6170, Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 3700, imagePROGRAF PRO-4000S). Dodatkowo będzie można zapoznać się z możliwościami oprogramowania wspomagającego przepływ pracy – PRISMA, Quadient Inspire, Ironsides, EFI MarketDirect, Axode i Digital StoreFront (DSF).

Jeppe Frandsen, Executive Vice President, Canon Europe, komentuje: „Zarówno inaugurujące w tym roku Future Promotion Forum, jak i dobrze znane naszym gościom Production Printing Business Days licznie przyciągają przedstawicieli firm i branż wykorzystujących druk do rozwijania możliwości promocyjnych. Taki jest nasz cel, aby inspirować właścicieli i wydawców do wdrażania coraz bardziej twórczych pomysłów w życie. Firma Canon oferuje wiedzę i rozwiązania technologiczne umożliwiające tworzenie aplikacji najwyższej jakości, ale nie mniej ważne jest, aby łączyć przedstawicieli różnych środowisk biznesowych i dostrzegać zintegrowane modele współpracy między wszystkimi ogniwami łańcucha dostaw – to pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał możliwości, jakie daje druk cyfrowy”.

Na podstawie informacji firmy Canon Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności