IKONOS Su­per Ba­ner – su­per moc­ny, su­per lek­ki, su­per ekoPoprzedni artykuł 

IKONOS Super Baner – super mocny, super lekki, super eko
IKONOS Su­per Ba­ner – su­per moc­ny, su­per lek­ki, su­per eko
IKONOS Super Baner – super mocny, super lekki, super eko
IKONOS Su­per Ba­ner – su­per moc­ny, su­per lek­ki, su­per eko

Pro­ble­my z re­kla­ma­cja­mi do­ty­czący­mi por­wa­nych ba­ne­rów, pro­ble­my z uty­li­za­cją skła­dów zu­ży­tych wy­dru­ków, pro­ble­my z dźwi­ga­niem ci­ężkich na­wo­jów jak i sa­mych wy­dru­ków pod­czas in­sta­la­cji. Wszy­scy „re­kla­mia­rze” zna­ją te bo­lącz­ki. Ale jest roz­wi­ąza­nie…

Na ry­nek tra­fił wła­śnie re­wo­lu­cyj­ny pod wie­lo­ma względa­mi IKONOS Su­per Ba­ner.

IKONOS Su­per Ba­ner to ul­tra lek­ki i moc­ny ma­te­riał, moc­niej­sze od naj­moc­niej­szych ba­ne­rów! Mówi Pa­weł Sta­nia z dzia­łu mar­ke­tin­gu dys­try­bu­to­ra.

Su­per moc­ny i lek­ki ba­ner (140 g/m2)

Iko­nos Su­per Ba­ner to ba­ner do za­dru­ku cy­fro­we­go o gra­ma­tu­rze, uwa­ga… 140 gra­m/m2! To 3–4 ra­zy mniej niż kla­sycz­ne ba­nery, a do­dat­ko­wo ma­te­riał jest bar­dzo wy­trzy­ma­ły. Dzi­ęki wy­so­kiej wy­trzy­ma­ło­ści mo­żna go sto­so­wać na ta­bli­cach re­kla­mo­wych, bil­l­bo­ar­dach, pło­tach, kon­struk­cjach ba­nerowych bez obaw, że przy moc­niej­szym po­dmu­chu ule­gnie por­wa­niu.

Wy­obra­źmy so­bie sy­tu­ację prak­tycz­ne. Np. wnie­sie­nie spo­re­go wy­dru­ku na stok nar­ciar­ski lub w in­ne trud­no do­stęp­ne miej­sce. Kla­sycz­ny, oko­ło 500-gra­mo­wy ba­ner jest kło­po­tli­wy w no­sze­niu z uwa­gi na du­ży ci­ężar wła­ści­wy. Ten pro­blem jest 3–4 ra­zy mniej­szy, kie­dy uży­je­my Su­per Ba­ne­ra Iko­nos. Praw­da, że dzia­ła to na wy­obra­źni­ę… i kręgo­słup?

Iko­nos Su­per Ba­ner ofe­ro­wa­ny jest w różnych sze­ro­ko­ściach, w tym z naj­po­pu­lar­niej­szym 3.20 m włącz­nie.
Dru­gim przy­kła­dem „z ży­cia wzi­ęty­m”, przy którym do­ce­ni­my ni­ską gra­ma­tu­rę ba­ne­ra jest mon­taż na kon­struk­cjach. Lżej­szy ba­ner ozna­cza mo­żli­wo­ść za­sto­so­wa­nia lżej­szych kon­struk­cji. To prze­kła­da się na wy­mier­ne ko­rzy­ści fi­nan­so­we. O bez­pie­cze­ństwie sa­me­go apli­ka­to­ra na­wet nie trze­ba prze­ko­ny­wać.

Ko­lej­ne oszczęd­no­ści od­naj­dzie­my pod­czas trans­por­to­wa­nia ta­kich ma­te­ria­łów. Jak wie­my kosz­ty trans­por­tu są istot­nym czyn­ni­kiem wszel­kich dzia­łań bi­zne­so­wych. Lżej­szy ma­te­riał to ni­ższy koszt. Ko­lej­ny plus dla lek­kie­go Su­per Ba­ne­ra. Mówi Pa­weł Sta­nia z Atrium.

Su­per eko­lo­gicz­ny ba­ner

Kla­sycz­ne ba­ne­ry wy­ko­na­ne są z PVC. W przy­pad­ku Su­per Ba­ne­ra wy­gląda to ina­czej, gdyż wy­ko­na­ny jest z PE, co jest po­twier­dzo­ne sto­sow­ną de­kla­ra­cją REACH. Ozna­cza to, że ma­te­ria­ły te ła­two pod­da­ją się re­cy­klin­go­wi.
Ła­twy re­cy­kling Su­per Ba­ne­ra to ko­lej­na oszczęd­no­ść, nie tyl­ko fi­nan­so­wa, ale ta­kże glo­bal­na dla śro­do­wi­ska. Skła­dy ba­ne­rów, które za­le­ga­ją na ma­ga­zy­nach to wy­mier­ne kosz­ty, gdyż zu­ży­wa­ją po­wierzch­nię ma­ga­zy­no­wą, na­ra­ża­ją na ka­ry w mo­men­cie nie­pra­wi­dło­wej uty­li­za­cji, przy­kła­dy mo­żna mno­żyć. Ta­kich pro­ble­mów nie ma z Su­per Ba­ne­rem Iko­nos wy­ko­na­nym z PE.

W tym miej­scu na­le­ży wspo­mnieć, że Su­per Ba­ner mo­żna za­dru­ko­wać w eko­lo­gicz­nej tech­no­lo­gii LED / UV.
By­ło by nie­po­ro­zu­mie­niem, je­że­li w przy­pad­ku tak pro­-e­ko­lo­gicz­ne­go roz­wi­ąza­nia sto­so­wać atra­men­ty sol­wen­to­we. W przy­pad­ku Su­per Ba­ne­ra IKONOS mówi­my tyl­ko i wy­łącz­nie o „zie­lo­ne­j” tech­no­lo­gii LED-UV.

War­to ta­kże za­uwa­żyć, że ni­ska gra­ma­tu­ra prze­kła­da się na wi­ęk­sze na­wo­je. Dla wy­ma­ga­jących pro­du­cen­tów, pro­po­nu­je­my jum­bo­-ro­le. Stan­dar­do­wo są to ro­le 100 me­tro­we, czy­li 2 ra­zy dłu­ższe niż kla­sycz­ne ba­ne­ry. Ta­kie dłu­ższe na­wo­je to ko­lej­ne ko­rzy­ści wy­ni­ka­jące z ich użyt­ko­wa­nia. Tłu­ma­czy Pa­weł Sta­nia z Atrium Cen­trum Plo­te­ro­we.

Świat re­zy­gnu­je z PVC

Na świe­cie naj­wi­ęk­sze kor­po­ra­cje i re­kla­mo­daw­cy ma­so­wo re­zy­gnu­ją ze sto­so­wa­nia PVC w swo­ich pro­duk­tach czy zle­ca­nych re­kla­mach. Wg ba­dań, 60% z nich pre­fe­ru­je od­po­wie­dzial­nych i eko­lo­gicz­nych part­ne­rów bi­zne­so­wych.
Dy­rek­tor ge­ne­ral­ny fir­my Wal­mart, Lee Scott, po­in­stru­ował do­staw­ców, aby zna­le­źli al­ter­na­tyw­ne ma­te­ria­ły za­stępu­jące PVC:

„Ja­ko naj­wi­ęk­sza świa­to­wa kor­po­ra­cja, je­śli po­wie­my „NIE” dla PVC, to znaj­dzie­my dro­gę!”

Da­vid Bol­ton i Ta­ra Luck­man w „Te­sco –naj­lep­sze prak­ty­ki” in­stru­ują:

„Sto­so­wa­nie PVC w Te­sco jest odra­dza­ne tam, gdzie jest to mo­żli­we i sto­so­wa­ne tyl­ko wte­dy, gdy nie ist­nie­je od­po­wied­nia al­ter­na­ty­wa”

Ikea w swo­im po­de­jściu do za­rządza­nia che­mi­ka­lia­mi mówi:

„IKEA nie­ustan­nie pra­cu­je z che­mi­ka­lia­mi i sta­ra się stop­nio­wo wy­co­fać z uży­cia wąt­pli­we sub­stan­cje. IKEA wpro­wa­dzi­ła […] do­bro­wol­ny za­kaz sto­so­wa­nia PVC, oprócz ka­bli i bro­mo­wa­nych środ­ków zmniej­sza­jących pal­no­ść w me­bla­ch”

Czar­ne na bia­łym

Mo­żna so­bie za­dać py­ta­nie gdzie le­ży ha­czyk. No wła­śnie ni­gdzie. Ba­da­jąc pa­ra­me­try tech­nicz­ne mówi­my o ma­te­ria­le z wy­ko­ńcze­niem ma­to­wym, ja­snym ko­lo­rem bia­łym na fron­cie i atrak­cyj­nym czar­nym ty­łem. Mówi­my ta­kże o mi­ni­mal­nym in­dek­sie bie­li rów­nym 85, ze współczyn­ni­kiem Del­ta E na po­zio­mie 1.5, mi­ęk­ko­ścią po­rów­ny­wal­ną z PVC, ła­two­ścią zgrze­wa­nia, od­por­no­ścią na roz­dar­cie, prze­kłu­cie, gnie­ce­nie i UV.

Ko­rzy­ści fi­nan­so­we, eko­lo­gicz­ne, eko­no­micz­ne ze sto­so­wa­nia Su­per Ba­ne­ra IKONOS są bez­dy­sku­syj­ne. Ja­ko war­to­ść do­da­ną dla firm pro­du­ku­jących re­kla­my z wy­ko­rzy­sta­niem te­go no­śni­ka otrzy­mu­je­my lep­sze po­zy­cjo­no­wa­nie na­szej mar­ki ja­ko fir­my za­an­ga­żo­wa­nej spo­łecz­nie, mo­żli­wo­ść sto­so­wa­nia wy­ższych cen i ma­rż przy ob­ni­ża­niu kosz­tów, mo­żli­wo­ść odróżnie­nia się od kon­ku­ren­cji, do­stęp do no­wych ryn­ków i no­wych klien­tów, po­zy­tyw­ne i eko­lo­gicz­ne zmia­ny. Kwi­tu­je na ko­niec Pa­weł Sta­nia z Atrium.

IKONOS Su­per Ba­ner do­stęp­ny jest już w sprze­da­ży w Atrium Cen­trum Plo­te­ro­we / Iko­nos.

www.atrium.com.pl
www.iko­nos.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści