Ag­fa pod­su­mo­wu­je tar­gi Re­ma­Days War­saw 2020: plo­ter Ana­pur­na FB2540i LED w cen­trum uwa­gi zwie­dza­jących sto­isko fir­myPoprzedni artykuł 

Na targowym stoisku firmy Agfa stoją od lewej: Radim Rosendorf - Sales Manager Inkjet SEE, Adriana Piotrowska-Ineksiak - regionalny szef sprzedaży w dziale inkjetowym na obszarze Polski oraz Michał Śliz - dyrektor zarządzający polskim oddziałem
Na tar­go­wym sto­isku fir­my Ag­fa sto­ją od le­wej: Ra­dim Ro­sen­dorf – Sa­les Ma­na­ger In­kjet SEE, Adria­na Pio­trow­ska­-Inek­siak – re­gio­nal­ny szef sprze­da­ży w dzia­le in­kje­to­wym na ob­sza­rze Pol­ski oraz Mi­chał Śliz – dy­rek­tor za­rządza­jący pol­skim od­dzia­łem

Co­dzien­ne po­ka­zy pła­skie­go plo­te­ra Ana­pur­na FB2540i LED z za­sto­so­wa­niem różnych podło­ży sztyw­nych; pre­zen­ta­cja licz­nych próbek, zre­ali­zo­wa­nych na plo­te­rach wiel­ko­for­ma­to­wych Ag­fa i skła­da­jących się na wy­strój sto­iska; set­ki spo­tkań bi­zne­so­wych z klien­ta­mi fir­my z seg­men­tu dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go i cy­fro­we­go pre­pres­su – to naj­krót­sze pod­su­mo­wa­nie jej udzia­łu w za­ko­ńczo­nych nie­daw­no tar­gach Re­ma­Days War­saw 2020.

De­mon­stro­wa­ne pod­czas wy­sta­wy urządze­nie zo­sta­ło za­kon­trak­to­wa­ne przez dru­kar­nię wiel­ko­for­ma­to­wą Ar­tlab i jest trze­cim roz­wi­ąza­niem mar­ki Ag­fa użyt­ko­wa­nym przez to war­szaw­skie przed­si­ębior­stwo. Tar­gi w War­sza­wie sta­ły się rów­nież oka­zją do za­po­wie­dzi bel­gij­skie­go pro­du­cen­ta zwi­ąza­nych z udzia­łem fir­my w Fe­spa Glo­bal Expo 2020, gdzie po­ka­za­ne zo­sta­ną zu­pe­łnie no­we urządze­nie ro­lo­we w jej ofer­cie – Obe­ron RTR3300 oraz zna­ny już z wdro­żeń, ta­kże w na­szym kra­ju, plo­ter Je­ti Tau­ro H3300 LED w wa­rian­cie w pe­łni zauto­ma­ty­zo­wa­nym.

„Na­sza obec­no­ść na tar­gach Re­ma­Days War­saw – tra­dy­cyj­nie już – kon­cen­tro­wa­ła się na ofe­ro­wa­nych przez fir­mę Ag­fa roz­wi­ąza­niach, de­dy­ko­wa­nych prze­my­sło­we­mu dru­ko­wi in­kje­to­we­mu – mówi Adria­na Pio­trow­ska­-Inek­siak, re­gio­nal­ny szef sprze­da­ży w dzia­le in­kje­to­wym fir­my Ag­fa. – W tym ro­ku trend ten zo­stał do­dat­ko­wo pod­trzy­ma­ny z uwa­gi na or­ga­ni­zo­wa­ne półto­ra mie­si­ąca później tar­gi Fe­spa, na których rów­nież będzie­my pre­zen­to­wać ma­szy­ny, atra­men­ty i opro­gra­mo­wa­nie dla te­go seg­men­tu ryn­ko­we­go. Z te­go względu de­cy­zja o po­ka­za­niu pła­skie­go urządze­nia Ana­pur­na FB2540i LED, de­dy­ko­wa­ne­go pro­duk­cji z za­sto­so­wa­niem podło­ży pła­skich, za­ku­pio­ne­go wcze­śniej przez fir­mę Ar­tlab. Stąd też od­po­wied­ni de­sign i wy­strój sto­iska, przy­go­to­wa­ne­go przez in­ne­go z użyt­kow­ni­ków na­szych plo­te­rów wiel­ko­for­ma­to­wych – fir­mę Kse­ro­pla­st-Plus. Po­ka­za­ne na nim prób­ki wy­dru­ków na różnych podło­żach, ta­kże nie­ty­po­wych spo­tka­ły się z bar­dzo du­żym za­in­te­re­so­wa­niem zwie­dza­jących, ale nie­kwe­stio­no­wa­ną „gwiaz­dą” sto­iska by­ła pra­cu­jąca na nim ma­szy­na”.
„Co­dzien­nie by­ły na niej re­ali­zo­wa­ne różno­rod­ne pra­ce, z za­sto­so­wa­niem sze­ro­kie­go spek­trum podło­ży ob­słu­gi­wa­nych przez to urządze­nie – do­da­je Adria­na Pio­trow­ska­-Inek­siak. – Ch­cie­li­śmy tym sa­mym po­ka­zać bo­ga­te, ogra­ni­czo­ne je­dy­nie wy­obra­źnią mo­żli­wo­ści ta­kich urządzeń, które mo­gą być z jed­nej stro­ny użyt­ko­wa­ne przez dru­kar­nie wiel­ko­for­ma­to­we (jak np. Ar­tlab), z dru­giej – przez fir­my z różnych bra­nż, wy­ko­rzy­stu­jące w swo­jej dzia­łal­no­ści podło­ża ta­kie jak plek­si, szkło czy drew­no, wy­ma­ga­jące za­dru­ko­wa­nia. Je­go bez­dy­sku­syj­nym wa­lo­rem, po­za wy­so­ką ja­ko­ścią, wy­daj­no­ścią i ela­stycz­no­ścią, jest za­sto­so­wa­na w nim tech­no­lo­gia UV LED”.
Jak pod­kre­śla Adria­na Pio­trow­ska­-Inek­siak, wpro­wa­dze­nie jej przez fir­mę Ag­fa we wszyst­kich ma­szy­nach in­kje­to­wych z se­rii Ana­pur­na i Je­ti mia­ło z jed­nej stro­ny zwi­ęk­szyć ener­go­osz­częd­no­ść, z dru­giej zaś – po­pra­wić pro­eko­lo­gicz­no­ść dzia­łal­no­ści pro­wa­dzo­nej przez ich użyt­kow­ni­ków: „Za­le­ty za­sto­so­wa­nia pro­mien­ni­ków UV LED w miej­sce tra­dy­cyj­nych lamp rtęcio­wych są bar­dzo licz­ne. Szer­sze spek­trum podło­ży, w tym me­dia wra­żli­we na wy­so­kie tem­pe­ra­tu­ry; ni­ższy o po­ło­wę po­bór prądu; wy­eli­mi­no­wa­nie eta­pu roz­grze­wa­nia i schła­dza­nia ma­szy­ny; wy­so­ka ży­wot­no­ść sa­mych pro­mien­ni­ków rów­na cy­klo­wi ży­cia plo­te­ra; bar­dziej kom­pak­to­wy mo­duł dru­ku­jący – wszyst­ko to przy­no­si użyt­kow­ni­kom zna­czące ko­rzy­ści, ta­kże fi­nan­so­we”.
Adria­na Pio­trow­ska­-Inek­siak wska­zu­je na jesz­cze jed­ną za­le­tę tech­no­lo­gii UV LED: „Wraz z jej po­wszech­nym wdro­że­niem we wszyst­kich plo­te­rach mar­ki Ag­fa, na­sza fir­ma opra­co­wa­ła de­dy­ko­wa­ne, im spe­cjal­ne atra­men­ty. Cha­rak­te­ry­zu­ją się one ni­ską za­pa­cho­wo­ścią, wy­so­ką ela­stycz­no­ścią, lep­szą ad­he­zją (umo­żli­wia­jącą później­sze la­mi­no­wa­nie wy­dru­ków), a część z nich po­sia­da pre­sti­żo­wy, pro­eko­lo­gicz­ny cer­ty­fi­kat Gre­en­gu­ard Gol­d”.

Ana­pur­na FB2540i LED dru­ku­je w try­bie jed­no­prze­bie­go­wym, w sze­ściu ko­lo­rach z do­dat­ko­wą bie­lą (ta­kże w tzw. wa­rian­cie „ka­nap­ko­wy­m”) z pręd­ko­ścią mak­sy­mal­ną 96 m2/h. Ob­słu­gu­je za­rów­no me­dia sztyw­ne jak i gi­ęt­kie (w ar­ku­szach bądź bry­tach) o gru­bo­ści do 4,5 cm i for­ma­cie do 2,54 x 1,54 m. Są one za­dru­ko­wy­wa­ne na pła­skim sto­le próżnio­wym, wy­po­sa­żo­nym w osob­no kon­tro­lo­wa­ne stre­fy, z których ka­żda skła­da się z czte­rech prze­łącza­nych ko­mór. Urządze­nie ste­ro­wa­ne jest naj­now­szą wer­sją sys­te­mu work­flow – Asan­ti 4.0, de­dy­ko­wa­ne­go pro­duk­cji wiel­ko­for­ma­to­wej.
„Cie­szy­my się, że ma­szy­na ta zna­la­zła uzna­nie w oczach An­drze­ja Le­mie­sza – wła­ści­cie­la dru­kar­ni Ar­tlab, który – po raz ko­lej­ny już – zde­cy­do­wał się na wdro­że­nie plo­te­ra dru­ku­jące­go z na­szej ofer­ty” – do­da­je Adria­na Pio­trow­ska­-Inek­siak.

Tar­gi Re­ma­Days War­saw – z uwa­gi na te­go­rocz­ny ka­len­darz wy­sta­wien­ni­czy – sta­ły się dla firm ofe­ru­jących wiel­ko­for­ma­to­we roz­wi­ąza­nia dru­ku­jące swe­go ro­dza­ju pre­lu­dium do wy­sta­wy Fe­spa 2020, która od­będzie się w dru­giej po­ło­wie mar­ca w Ma­dry­cie. Dla­te­go też roz­mo­wy na sto­isku fir­my Ag­fa do­ty­czy­ły rów­nież jej pla­nów zwi­ąza­nych z tym wy­da­rze­niem. „Wie­lu klien­tów py­ta­ło o no­wy mo­del ro­lo­wy Obe­ron RTR3300, który będzie­my pre­zen­to­wać na tej wy­sta­wie. To ma­szy­na de­dy­ko­wa­na me­diom gi­ęt­kim o sze­ro­ko­ści 3,3 m, wy­po­sa­żo­na w wie­le uni­kal­nych w ska­li ca­łe­go ryn­ku funk­cji. Po­za nią po­ka­że­my też plo­ter do za­dru­ko­wy­wa­nia me­di­ów sztyw­nych – Je­ti Tau­ro H3300 LED w wer­sji w pe­łni zauto­ma­ty­zo­wa­nej, z de­dy­ko­wa­ny­mi mo­du­ła­mi po­da­wa­nia i od­bio­ru bry­tów. Pre­zen­ta­cje za­po­wia­da­ją się bar­dzo cie­ka­wie, wi­ęc z jed­nej stro­ny dzi­ęku­je­my wszyst­kim, którzy od­wie­dzi­li na­sze sto­isko na tar­gach Re­ma­Days War­saw, z dru­giej – już dziś za­pra­sza­my do Ma­dry­tu” – pod­su­mo­wu­je Adria­na Pio­trow­ska­-Inek­siak.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści