Ama­graf pod­su­mo­wu­je tar­gi Re­ma­Days War­saw 2020Poprzedni artykuł 

Fir­ma Ama­graf przy­go­to­wa­ła na tar­gi Re­ma­Days War­saw aż trzy pre­mie­ro­we w Pol­sce po­ka­zy no­wych ma­szyn. Pierw­sza z nich to wiel­ko­for­ma­to­wy plo­ter pła­ski LED-UV fir­my Mu­toh. Dru­ga to Xper­tJet 1641SR – je­den z naj­now­szych plo­terów ży­wicz­ny­ch/e­ko­-sol­wen­to­wych fir­my Mu­toh. Ostat­nia z pre­mier to plo­ter tnącyz udo­sko­na­lo­nej se­rii- Gra­ph­tec CE7000–160. Na sto­isku zor­ga­ni­zo­wa­no ta­kże warsz­ta­ty two­rze­nia za­pro­szeń ślub­nych w zauto­ma­ty­zo­wa­nym pro­ce­sie pro­duk­cyj­nym.

„Pre­zen­to­wa­ne przez nas roz­wi­ąza­nia – mówi Piotr Al­win­gier z fir­my Ama­graf – to ma­szy­ny, których po­szu­ku­ją przed­si­ębior­stwa po­li­gra­ficz­ne i agen­cje re­kla­mo­we, dla których roz­wój i au­to­ma­ty­za­cja pro­duk­cji są prio­ry­te­ta­mi. Świad­czy o tym sze­reg roz­mów han­dlo­wych z ich przed­sta­wi­cie­la­mi, którzy za­mie­rza­ją w nie­da­le­kiej przy­szło­ści za­in­we­sto­wać w pro­po­no­wa­ne przez nas roz­wi­ąza­nia. Dzi­ęku­je­my wszyst­kim, którzy od­wie­dzi­li na­sze sto­isko – za­rów­no fir­mom, z który­mi od lat bu­du­je­my re­la­cje opar­te na wza­jem­nym za­ufa­niu, a którym mo­że­my do­star­czać no­we ma­szy­ny, by mo­gli ra­zem z na­mi się roz­wi­jać, jak rów­nież zu­pe­łnie no­wym go­ściom, których za­in­te­re­so­wa­ła na­sza ofer­ta”.

Fir­ma Ama­graf za­pre­zen­to­wa­ła ta­kże spraw­dzo­ne urządze­nia, które już od dłu­ższe­go­cza­su są w jej ofer­cie: Ca­non ima­ge­PRESS C850 – wy­so­ko­wy­daj­ne ko­lo­ro­we urządze­nie wie­lo­funk­cyj­ne (do 85 str./min); Do­cu­cut­ter fir­my Du­plo – DC616 Pro – umo­żli­wia­jący re­ali­za­cję w jed­nym prze­bie­gu trzech pro­ce­sów in­tro­li­ga­tor­skich – ci­ęcia, bi­go­wa­nia i per­fo­ra­cji;plo­ter Mu­to­hVa­lu­eJe­t1638X, a ta­kże plo­ter tnący Gra­ph­tec, o sze­ro­ko­ści 120 cm.

Warsz­ta­ty – au­to­ma­ty­za­cja pro­ce­sów w cen­trum za­in­te­re­so­wa­nia

„Dzi­ęku­je­my rów­nież wszyst­kim go­ściom, którzy wzi­ęli udział w na­szych warsz­ta­tach two­rze­nia za­pro­szeń ślub­nych – mówi Piotr Al­win­gier. – Mi­ło nam by­ło, że mo­gli­śmy stwo­rzyć dla nich prze­strzeń, która zo­bra­zo­wa­ła zop­ty­ma­li­zo­wa­ną li­nię pro­duk­cyj­ną dla te­go ty­pu pro­duk­tów. Za­pro­sze­nia ślub­ne by­ły tu bo­wiem tyl­ko przy­kła­dem, bo to co za­pro­po­no­wa­li­śmy od­no­si się ta­kże do in­nych po­pu­lar­nych w bra­nży po­li­gra­ficz­nej i re­kla­mo­wej pro­duk­tów. Wszyst­kim, którym uda­ło się do­trzeć na tę im­pre­zę dzi­ęku­je­my za obec­no­ść, po­zo­sta­łych za­pra­sza­my do kon­tak­tu z na­mi – na­sza ofer­ta jest bo­ga­ta i chęt­nie za­pro­po­nu­je­my roz­wi­ąza­nia de­dy­ko­wa­ne ich ak­tu­al­nym po­trze­bo­m”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści