Karl Knau­er z kon­trak­tem sub­skryp­cyj­nym He­idel­ber­gaPoprzedni artykuł 

Od lewej: Gerhard Kammerer, Wiceprezes ds. Produkcji i Logistyki oraz Członek Zarządu Karl Knauer KG, Sascha Knabe, Dyrektor Zarządzający, Heidelberg Deutschland SuedWest, Richard Kammerer, Partner Zarządzający i Rzecznik Zarządu Karl Knauer KG, Kai Roessig, Dyrektor Zarządzający Karl Knauer KG, Karolina Matysiak, Dyrektor Zarządzający Karl Knauer Poland Sp. o.o., prof. Ulrich Hermann, Członek Zarządu Heidelberger Druckmaschinen AG, dr David Schmedding, odpowiedzialny za Dział Subskrypcji Heidelberger Druckmaschinen AG, Krzysztof Pindral, Prezes Zarządu Heidelberg Polska
Od le­wej: Ger­hard Kam­me­rer, Wi­ce­pre­zes ds. Pro­duk­cji i Lo­gi­sty­ki oraz Czło­nek Za­rządu Karl Knau­er KG, Sa­scha Kna­be, Dy­rek­tor Za­rządza­jący, He­idel­berg Deut­schland Su­edWest, Ri­chard Kam­me­rer, Part­ner Za­rządza­jący i Rzecz­nik Za­rządu Karl Knau­er KG, Kai Ro­es­sig, Dy­rek­tor Za­rządza­jący Karl Knau­er KG, Ka­ro­li­na Ma­ty­siak, Dy­rek­tor Za­rządza­jący Karl Knau­er Po­land Sp. o.o., prof. Ul­rich Her­mann, Czło­nek Za­rządu He­idel­berger Druck­ma­schi­nen AG, dr Da­vid Sch­med­ding, od­po­wie­dzial­ny za Dział Sub­skryp­cji He­idel­berger Druck­ma­schi­nen AG, Krzysz­tof Pin­dral, Pre­zes Za­rządu He­idel­berg Pol­ska

Pro­du­cent opa­ko­wań i ar­ty­ku­łów re­kla­mo­wych Karl Knau­er w Pnie­wach pod­pi­sał ko­lej­ny w Pol­sce kon­trakt w opar­ciu o mo­del sub­skryp­cyj­ny He­idel­ber­ga i ma­szy­nę Spe­ed­ma­ster XL 106–6+LYYL UV. Zgod­nie z za­pi­sa­mi umo­wy Karl Knau­er otrzy­mu­je w pa­kie­cie wszyst­ko to co jest po­trzeb­ne do za­gwa­ran­to­wa­nia od­po­wied­niej wy­daj­no­ści i zwi­ęk­sze­nia mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­nych w dru­ku of­f­se­to­wym w for­ma­cie ar­ku­sza 106 x 75 cm.

Ozna­cza to do­star­cze­nie przez fir­mę He­idel­berg ma­szy­ny, za­pew­nie­nie ci­ągło­ści do­staw ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych, części za­mien­nych, usług ser­wi­so­wych, od­po­wied­niej in­te­gra­cji na po­zio­mie in­for­ma­tycz­nym z sys­te­mem pro­duk­cyj­nym Karl Knau­er oraz sta­łe­go mo­ni­to­ro­wa­nia wy­daj­no­ści.

Gru­pa Karl Knau­er to jed­na z wio­dących firm w Eu­ro­pie spe­cja­li­zu­jąca się w pro­duk­cji opa­ko­wań oraz ar­ty­ku­łów re­kla­mo­wych z kar­to­nu, tek­tu­ry fa­li­stej oraz pa­pie­ru, a ta­kże in­ży­nie­rii me­cha­nicz­nej. Do gro­na klien­tów na­le­żą świa­to­wi pro­du­cen­ci ar­ty­ku­łów mar­ko­wych, przed­sta­wi­cie­le sek­to­ra usług oraz ma­łe i śred­nie przed­si­ębior­stwa z ca­łej Eu­ro­py. Za­kres usług fir­my Karl Knau­er obej­mu­je wszyst­kie po­pu­lar­ne tech­no­lo­gie pa­ko­wa­nia i prze­twa­rza­nia dla prak­tycz­nie wszyst­kich bra­nż. Fir­ma ofe­ru­je rów­nież bar­dzo sze­ro­kie port­fo­lio do­dat­ko­wych usług z my­ślą o kom­for­cie i bez­pie­cze­ństwie swo­ich klien­tów, ta­kich jak m.in. do­radz­two w za­kre­sie pro­jek­to­wa­nia, do­radz­two i ba­da­nia ma­te­ria­łów, for­mo­wa­nie wgłęb­ne, opty­ma­li­za­cję pro­ce­sów, kon­fek­cjo­no­wa­nie, lo­gi­sty­kę, roz­wi­ąza­nia słu­żące ochro­nie pro­duk­tu oraz mar­ki i wie­le in­nych.

Za­kład w Pnie­wach jest dru­gim za­kła­dem kon­cer­nu Karl Knau­er, które­go głów­na sie­dzi­ba i cen­tra­la mie­ści się w Bi­be­ra­ch-Ba­den w Niem­czech. Obec­nie fir­ma za­trud­nia po­nad 800 pra­cow­ni­ków (w Pol­sce po­nad 400). Po­wierzch­nia pro­duk­cyj­na to bli­sko 40 000 m.kw. (w Pnie­wach 12 000 m.kw.).

„Szu­ka­jąc zu­pe­łnie no­wych, in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań w za­kre­sie wzro­stu wy­daj­no­ści oraz mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­nych, mo­del sub­skryp­cyj­ny He­idel­ber­ga prze­ko­nał nas od ra­zu” – mówi Ka­ro­li­na Ma­ty­siak, Dy­rek­tor Za­rządza­jący Karl Knau­er Po­land. „Tyl­ko He­idel­berg mógł za­ofe­ro­wać nam kom­bi­na­cję gwa­ran­cji naj­wy­ższej pro­duk­tyw­no­ści, ela­stycz­no­ści roz­wi­ązań oraz ni­ski po­ziom za­an­ga­żo­wa­ne­go ka­pi­ta­łu. Wa­żne jest też to, że będzie­my mo­gli skon­cen­tro­wać się na swo­ich klien­tach i re­ali­za­cji zle­ceń, a resz­ta będzie le­żeć po stro­nie He­idel­ber­ga, który będzie za­pew­niał nam wy­so­ki po­ziom kom­for­tu pra­cy.”

No­wy mo­del sub­skryp­cyj­ny He­idel­ber­ga

Mo­del sub­skryp­cyj­ny He­idel­ber­ga podąża za co­raz po­pu­lar­niej­szym tren­dem wno­sze­nia opłat za fak­tycz­ne wy­ko­rzy­sta­nie mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­nych. Tym sa­mym od­cho­dzi się od pro­ste­go pro­ce­su sprze­da­wa­nia i in­sta­lo­wa­nia ma­szyn dru­ku­jących. Zgod­nie z tym mo­de­lem klien­ci pła­cą za licz­bę wy­dru­ko­wa­nych ar­ku­szy. W kon­wen­cjo­nal­nym mo­de­lu bi­zne­so­wym ku­pu­ją oni ma­szyny dru­ku­jące i nie­za­le­żnie pła­cą za ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne lub usłu­gi ser­wi­so­we. Dzi­ęki no­we­mu cy­fro­we­mu mo­de­lo­wi bi­zne­so­we­mu, w ce­nie za ka­żdy wy­dru­ko­wa­ny ar­kusz za­war­te są ma­szyny i urządze­nia, ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne – ta­kie jak pły­ty dru­ko­we, far­by, la­kie­ry, ob­ci­ągi, środ­ki my­jące – sze­ro­ki za­kres usług ser­wi­so­wych gwa­ran­tu­jących do­stęp­no­ść środ­ków pro­duk­cji, a ta­kże usłu­gi kon­sul­tin­go­we ma­jące na ce­lu zwi­ęk­sze­nie wy­daj­no­ści. Różni się to znacz­nie od mo­de­lu opłat za klik­ni­ęcie sto­so­wa­ne­go przez do­staw­ców ma­szyn cy­fro­wych. Mi­mo, że ci do­staw­cy rów­nież po­bie­ra­ją opła­tę za ar­kusz, opie­ra­ją się głów­nie na wła­snych kosz­tach, a nie na mo­de­lu bi­zne­so­wym klien­ta.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my He­idel­berg Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści