hu­ber­gro­up wzmac­nia swój pro­fil po­przez no­wy wi­ze­ru­nek mar­kiPoprzedni artykuł 

hu­ber­gro­up to tra­dy­cyj­na fir­ma ro­dzin­na. Z po­nad 255-let­nią hi­sto­rią, jest bo­ga­ta w do­świad­cze­nie i kno­w-how. Aby po­pra­wić swo­ją po­zy­cję na przy­szło­ść, pro­du­cent farb dru­kar­skich pod­jął sze­reg dzia­łań, ta­kich jak po­now­ne uru­cho­mie­nie stro­ny in­ter­ne­to­wej i dal­szy roz­wój lo­go. Są one te­raz wi­docz­ne i na­ma­cal­ne dla klien­ta.

No­wa stro­na in­ter­ne­to­wa z oso­bi­stym ak­cen­tem

hu­ber­gro­up ma no­wą obec­no­ść on­li­ne. Wi­try­na opar­ta jest na zmie­nio­nym pro­jek­cie kor­po­ra­cyj­nym, który jest znacz­nie uspraw­nio­ny w swo­im wy­glądzie, dzi­ęki cze­mu na­da­je stro­nie odświe­żo­ny i bar­dziej no­wo­cze­sny wy­gląd.

Do­mi­nu­jącym ko­lo­rem jest re­flek­syj­ny nie­bie­ski. Po­nie­waż hu­ber­gro­up jest ostat­nim du­żym pro­du­cen­tem pig­men­tu al­ka­licz­ne­go nie­bie­skiego, spe­cja­li­sta od farb dru­kar­skich nadał mu wi­ęk­szą wa­gę w trak­cie prze­pro­jek­to­wy­wa­nia.

Klien­ci sko­rzy­sta­ją z no­wej stro­ny in­ter­ne­to­wej, po­nie­waż no­wo za­pro­jek­to­wa­na wy­szu­ki­war­ka pro­duk­tów po­mo­że im zna­le­źć roz­wi­ąza­nia jesz­cze szyb­ciej i wy­ra­źniej.

Jed­nym z fak­tów, które klien­ci do­ce­nia­ją w przy­pad­ku hu­ber­gro­up, jest in­ten­syw­ny, oso­bi­sty kon­takt z fir­mą. W re­zul­ta­cie stro­na in­ter­ne­to­wa za­wie­ra te­raz in­dy­wi­du­al­ne oso­by kon­taktowe dla ka­żde­go kra­ju, dzi­ęki cze­mu klien­ci na ca­łym świe­cie mo­gą kon­taktować się bez­po­śred­nio z wła­ści­wy­mi lo­kal­ny­mi do­rad­ca­mi bez­po­śred­nio z ich kon­kret­ny­mi wy­ma­ga­nia­mi.

Dzi­ęki no­wej stro­nie in­ter­ne­to­wej pro­du­cent farb dru­kar­skich pre­zen­tu­je się w znacz­nie przy­stęp­niej­szy spo­sób. Język wi­zu­al­ny stał się bar­dziej oso­bi­sty i emo­cjo­nal­ny, a hu­ber­gro­up po­le­ga­ła wy­łącz­nie na wła­snych por­tre­tach pra­cow­ni­ków w pro­jek­cie, pod­kre­śla­jąc w ten spo­sób au­ten­tycz­no­ść.

Aby odzwier­cie­dlić glo­bal­ny cha­rak­ter li­de­ra ryn­ku świa­to­we­go, tre­ść jest do­stęp­na w wie­lu języ­kach na­ro­do­wych lo­ka­li­za­cji hu­ber­gro­up i zo­sta­ła zop­ty­ma­li­zo­wa­na do użyt­ku mo­bil­ne­go zgod­nie z dzi­siej­szy­mi stan­dar­da­mi.

Glo­bal­na orien­ta­cja – ta­kże w lo­go

Lo­go fir­my jest cen­tral­nym ele­men­tem mar­ki. Jest wy­jąt­ko­wy, nie­po­wta­rzal­ny i re­pre­zen­tu­je ser­ce fir­my. Po­nie­waż hu­ber­gro­up, z po­nad 30 lo­ka­li­za­cja­mi na ca­łym świe­cie, na­dal roz­wi­ja się w zin­te­gro­wa­ny spo­sób na ca­łym swo­im glo­bal­nym za­si­ęgu, znaj­du­je to rów­nież odzwier­cie­dle­nie w no­wym lo­go. hu­ber­gro­up to fir­ma, która ofe­ru­je swo­im klien­tom na ca­łym świe­cie nie­zmien­nie wy­so­ką ja­ko­ść pro­duk­tów i stan­dar­dy usług. Gru­pa funk­cjo­nu­je ja­ko jed­nost­ka, która jest te­raz rów­nież wi­zu­al­nie re­pre­zen­to­wa­na przez no­we lo­go.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my hu­ber­gro­up

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści