„Wy­dru­ki do na­uki” – no­wa od­sło­na pro­jek­tu HP za­chęca naj­młod­szych, i nie tyl­ko, do kre­atyw­ne­go spędza­nia cza­su w do­muPoprzedni artykuł 

W ostat­nich mie­si­ącach wie­lu ro­dzi­ców mu­sia­ło przy­jąć na sie­bie trud­ną ro­lę na­uczy­cie­la, który mo­ty­wu­je, pro­wa­dzi i wspie­ra naj­młod­szych w cza­sie na­uki z do­mu. Fir­ma HP Inc Pol­ska chce wes­przeć ro­dzi­ny w tym wy­ma­ga­jącym okre­sie do­star­cza­jąc im na­rzędzia roz­wi­ja­jące kre­atyw­no­ść i chęć na­uki u dzie­ci.

W ra­mach ak­cji „Wy­dru­ki do na­uki” pro­du­cent udo­stęp­nia ro­dzi­com i ich dzie­ciom bo­ga­tą bi­blio­te­kę bez­płat­nych ma­te­ria­łów do kre­atyw­nej za­ba­wy i na­uki w do­mu. Wszyst­kie ma­te­ria­ły mo­żna zna­le­źć na stro­nie oraz za po­mo­cą apli­ka­cji mo­bil­nej HP Smart (do­stęp­nej do po­bra­nia w ra­mach Go­ogle Play i App Sto­re). Ma­te­ria­ły po­cho­dzą od uzna­nych mi­ędzy­na­ro­do­wych oraz pol­skich part­ne­rów, wśród których zna­la­zły się in­sty­tu­cje ta­kie jak Wy­daw­nic­two Sz­kol­ne PWN, wy­daw­nic­two Ho­kus Po­kus oraz szko­ła in­ter­ne­to­wa Po­lo­nij­ka.

Pra­gnie­my wspie­rać na­szych klien­tów nie tyl­ko do­star­cza­jąc im naj­wy­ższej ja­ko­ści pro­duk­ty do dru­ko­wa­nia, ale ta­kże po­przez in­spi­ro­wa­nie do co­dzien­nych za­baw i udo­stęp­nia­nie ma­te­ria­łów do kre­atyw­ne­go spędza­nia cza­su z ro­dzi­ną. – wy­ja­śnia Mi­chał Chęcie­lew­ski, Con­su­mer Mar­ke­ting Ma­na­ger, Print w HP Inc Pol­ska – kon­se­kwent­nie, od kil­ku lat pro­wa­dzi­my pro­jekt „Wy­dru­ki do na­uki”, który te­raz wzbo­ga­ci­li­śmy o bez­płat­ną bi­blio­te­kę kre­atyw­nych ma­te­ria­łów do za­bawy i na­uki do wydru­ko­wa­nia we wła­snym do­mu.

Z przy­jem­no­ścią i w po­czu­ciu nie­zbęd­nej so­li­dar­no­ści włącza­my się w ak­cję „Wy­dru­ki do na­uki” – za­pew­nia Ka­ta­rzy­na Bar­czy­ńska, pre­ze­ska Wy­daw­nic­twa Sz­kol­ne­go PWN – Ma­my wie­le lat do­świad­cze­nia w przy­go­to­wy­wa­niu ma­te­ria­łów edu­ka­cyj­nych naj­wy­ższej próby dla naj­młod­szych, ich na­uczy­cie­li i ro­dzi­ców. Cie­szę się, że dzi­siaj mo­gą one wspie­rać ta­kże edu­ka­cję do­mo­wą.

Dzi­ęki opcji nie­skom­pli­ko­wa­ne­go fil­tro­wa­nia, stro­na HP po­mo­że ro­dzi­com do­brać za­da­nia i gry do­sto­so­wa­ne do wie­ku i po­trzeb ich dziec­ka. Wśród stwo­rzo­nej ba­zy ma­te­ria­łów znaj­du­je się m.in. wy­bór wy­jąt­ko­wych ar­ku­szy ćwi­czeń, puz­zli, ła­mi­główek i za­baw kre­atyw­nych skie­ro­wa­nych do dzie­ci w wie­ku 3–8 lat, a dla star­szych ko­lo­ro­wan­ki te­ra­peu­tycz­ne oraz ma­te­ria­ły do na­uki języ­ków.

W re­ali­za­cji kam­pa­nii fir­mę wspa­rły dom me­dio­wy OMD oraz Gru­pa Me­dia Plus.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fim­ry HP

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści