Ni­ce­La­bel przed­sta­wia no­wy, opar­ty na chmu­rze mo­del bi­zne­so­wy dla ka­na­łów dys­try­bu­cji na czas pan­de­mii cho­ro­by COVID-19 i po jej za­ko­ńcze­niuPoprzedni artykuł 

Paul Vogt
Paul Vogt

Ni­ce­La­bel, wio­dący świa­to­wy pro­du­cent opro­gra­mo­wa­nia do two­rze­nia ety­kiet i sys­te­mów za­rządza­nia ety­kietami, przed­sta­wia no­wy mo­del bi­zne­so­wy opar­ty na chmu­rze, który umo­żli­wi part­ne­rom fir­my do­star­cza­nie roz­wi­ązań zwi­ąza­nych z ety­kietowaniem ja­ko usłu­gi w spo­sób bez­piecz­ny i zdal­ny w cza­sach pan­de­mii i po jej za­ko­ńcze­niu.

No­wa ofer­ta fir­my Ni­ce­La­bel dla ka­na­łów dys­try­bu­cji jest opar­ta na sys­te­mie La­bel Clo­ud, pierw­szym na świe­cie wie­lo­do­stęp­nym roz­wi­ąza­niu Sa­aS (opro­gra­mo­wa­nie ja­ko usłu­ga) w za­kre­sie ety­kie­to­wa­nia. Na­sze roz­wi­ąza­nie opar­te na chmu­rze sta­no­wi na­rzędzie umo­żli­wia­jące wir­tu­al­ną współpra­cę w za­kre­sie ety­kie­to­wa­nia. Dzi­ęki nie­mu sprze­daw­cy będący part­ne­ra­mi fir­my Ni­ce­La­bel mo­gą zdal­nie pre­zen­to­wać, sprze­da­wać i kon­fi­gu­ro­wać roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie ety­kie­to­wa­nia swo­im klien­tom, nie wy­cho­dząc z do­mu.

Sprze­daw­cy mo­gą zdal­nie i bez­piecz­nie za­rządzać ca­łym pro­ce­sem dla klien­tów — od pre­zen­ta­cji na ży­wo, przez pro­jek­to­wa­nie i te­sto­wa­nie sza­blo­nów wy­dru­ku ety­kiet oraz wdra­ża­nie roz­wi­ązań, po dru­ko­wa­nie ety­kiet i za­rządza­nie za­pa­sa­mi. To no­we po­de­jście do sprze­da­ży i ob­słu­gi ety­kietowania spra­wia, że pra­ca zdal­na z prze­szko­dy zmie­nia się w prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną dla klien­tów.

Paul Vogt, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu ka­na­łów dys­try­bu­cji: „Przed pan­de­mią wi­ęk­szo­ść sprze­daw­ców w ob­sza­rze ety­kie­to­wa­nia sto­so­wa­ło głów­nie mo­del bi­zne­so­wy opar­ty na bez­po­śred­nim kon­tak­cie z klien­tem w ce­lu sprze­da­ży i wspar­cia roz­wi­ązań w za­kre­sie ety­kie­to­wa­nia. Te­raz wszyst­ko się zmie­ni­ło. Sprze­daw­cy mu­szą w spo­sób wir­tu­al­ny, z do­mu, na­wi­ązy­wać kon­tak­ty z klien­ta­mi, którzy rów­nież po­zo­sta­ją w do­mach. Mu­szą na­uczyć się współpra­co­wać, wcho­dzić w in­te­rak­cje i roz­ma­wiać z klien­ta­mi po­za sie­dzi­bą fir­my. Wła­śnie dla­te­go stwo­rzy­li­śmy no­we roz­wi­ąza­nie dla ka­na­łów dys­try­bu­cji.”

„Ro­zwi­ąza­nie to ozna­cza istot­ną zmia­nę dla sprze­daw­ców i klien­tów, po­nie­waż zu­pe­łnie zmie­nia styl pra­cy wie­lu z ni­ch”, do­da­je Vogt. „Jed­nak w cza­sach, gdy wszy­scy mu­si­my po­zo­stać w do­mach, roz­wi­ąza­nie to jest za­rów­no ko­niecz­ne, jak i ko­rzyst­ne dla sprze­daw­ców, którzy mo­gą da­lej wcho­dzić w in­te­rak­cje z klien­ta­mi oraz pro­wa­dzić sku­tecz­ną, spraw­ną sprze­daż, za­rów­no pod­czas kry­zy­su, jak i po je­go za­ko­ńcze­niu”.

„Ch­ce­my udo­wod­nić wszyst­kim, że nie­za­le­żnie od te­go, czy na­si klien­ci po­trze­bu­ją roz­wi­ązań w za­kre­sie ety­kie­to­wa­nia opar­tych na chmu­rze czy sta­cjo­nar­nych, fir­ma Ni­ce­La­bel na­dal jest w sta­nie za­spo­ko­ić ich po­trze­by”, kon­ty­nu­uje Vogt. „Przed pan­de­mią roz­wi­ąza­nia chmu­ro­we w ety­kie­to­wa­niu nie by­ły ko­niecz­ne, ale te­raz, w świe­tle obec­ne­go kry­zy­su, sta­ją się one nie­zbęd­ne”.

Opro­gra­mo­wa­nie do two­rze­nia ety­kiet fir­my Ni­ce­La­bel jest in­tu­icyj­ne i ła­twe w uży­ciu. Dzi­ęki nie­mu sprze­daw­cy mo­gą szyb­ciej wy­ko­ny­wać swo­ją pra­cę. Opar­te na chmu­rze roz­wi­ąza­nie w za­kre­sie ety­kietowania fir­my Ni­ce­La­bel jest do­stęp­ne w ra­mach mo­de­lu płat­no­ści sub­skryp­cyj­nej, który obej­mu­je utrzy­ma­nie i ak­tu­ali­za­cje plat­for­my. Jest on rów­nież wli­cza­ny do kosz­tów ope­ra­cyj­nych, a nie ka­pi­ta­ło­wych. Płat­no­ść sub­skryp­cyj­na skra­ca czas osi­ągni­ęcia przez fir­my pierw­szych ko­rzy­ści, co z ko­lei prze­kła­da się na szyb­sze uzy­ska­nie zwro­tu na­kła­dów.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ni­ce­La­bel

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści