NiceLabel, wiodący światowy producent oprogramowania do tworzenia etykiet i systemów zarządzania etykietami, przedstawia nowy model biznesowy oparty na chmurze, który umożliwi partnerom firmy dostarczanie rozwiązań związanych z etykietowaniem jako usługi w sposób bezpieczny i zdalny w czasach pandemii i po jej zakończeniu.
Nowa oferta firmy NiceLabel dla kanałów dystrybucji jest oparta na systemie Label Cloud, pierwszym na świecie wielodostępnym rozwiązaniu SaaS (oprogramowanie jako usługa) w zakresie etykietowania. Nasze rozwiązanie oparte na chmurze stanowi narzędzie umożliwiające wirtualną współpracę w zakresie etykietowania. Dzięki niemu sprzedawcy będący partnerami firmy NiceLabel mogą zdalnie prezentować, sprzedawać i konfigurować rozwiązania w zakresie etykietowania swoim klientom, nie wychodząc z domu.
Sprzedawcy mogą zdalnie i bezpiecznie zarządzać całym procesem dla klientów — od prezentacji na żywo, przez projektowanie i testowanie szablonów wydruku etykiet oraz wdrażanie rozwiązań, po drukowanie etykiet i zarządzanie zapasami. To nowe podejście do sprzedaży i obsługi etykietowania sprawia, że praca zdalna z przeszkody zmienia się w przewagę konkurencyjną dla klientów.
Paul Vogt, dyrektor ds. marketingu kanałów dystrybucji: „Przed pandemią większość sprzedawców w obszarze etykietowania stosowało głównie model biznesowy oparty na bezpośrednim kontakcie z klientem w celu sprzedaży i wsparcia rozwiązań w zakresie etykietowania. Teraz wszystko się zmieniło. Sprzedawcy muszą w sposób wirtualny, z domu, nawiązywać kontakty z klientami, którzy również pozostają w domach. Muszą nauczyć się współpracować, wchodzić w interakcje i rozmawiać z klientami poza siedzibą firmy. Właśnie dlatego stworzyliśmy nowe rozwiązanie dla kanałów dystrybucji.”
„Rozwiązanie to oznacza istotną zmianę dla sprzedawców i klientów, ponieważ zupełnie zmienia styl pracy wielu z nich”, dodaje Vogt. „Jednak w czasach, gdy wszyscy musimy pozostać w domach, rozwiązanie to jest zarówno konieczne, jak i korzystne dla sprzedawców, którzy mogą dalej wchodzić w interakcje z klientami oraz prowadzić skuteczną, sprawną sprzedaż, zarówno podczas kryzysu, jak i po jego zakończeniu”.
„Chcemy udowodnić wszystkim, że niezależnie od tego, czy nasi klienci potrzebują rozwiązań w zakresie etykietowania opartych na chmurze czy stacjonarnych, firma NiceLabel nadal jest w stanie zaspokoić ich potrzeby”, kontynuuje Vogt. „Przed pandemią rozwiązania chmurowe w etykietowaniu nie były konieczne, ale teraz, w świetle obecnego kryzysu, stają się one niezbędne”.
Oprogramowanie do tworzenia etykiet firmy NiceLabel jest intuicyjne i łatwe w użyciu. Dzięki niemu sprzedawcy mogą szybciej wykonywać swoją pracę. Oparte na chmurze rozwiązanie w zakresie etykietowania firmy NiceLabel jest dostępne w ramach modelu płatności subskrypcyjnej, który obejmuje utrzymanie i aktualizacje platformy. Jest on również wliczany do kosztów operacyjnych, a nie kapitałowych. Płatność subskrypcyjna skraca czas osiągnięcia przez firmy pierwszych korzyści, co z kolei przekłada się na szybsze uzyskanie zwrotu nakładów.
Na podstawie informacji firmy NiceLabel