Jest nam niezmiernie miło poinformować, że niezależna instytucja certyfikująca DNV GL po raz kolejny uznała nasze procesy, jako zgodne z normami Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.
Audyt dotyczył 2019 roku oraz procesów zarządzania spółką i komunikacji w czasie ryzysu wywołanego przez pandemię. Audytor wystawił najwyższą ocenę w tym zakresie. Audyt re-certyfikujący został przeprowadzony w formie on-line, na początku lipca 2020 roku. W trakcje jego trwania poddano weryfikacji procesy zarządzania we wszystkich działach firmy Europapier Polska.
Certyfikat ISO: 2015
Wiodącym celem certyfikatu ISO 9001:2015 jest podnoszenie jakości oferowanych usług poprzez usprawnianie złożonych procesów zarządzania. Wspomniane podnoszenie jakości i satysfakcji określa osiem uniwersalnych zasad, wśród których znajdują się zorientowanie na klienta, rzeczowe podejście do podejmowanych decyzji czy ciągłe doskonalenie.
Na podstawie informacji firmy Europapier Polska