Czy druk wy­dał ostat­nie tchnie­nie? Wy­różnij się dzi­ęki bez­po­śred­nim kam­pa­niom pocz­to­wymPoprzedni artykuł 

Krążą po­gło­ski, że druk wy­dał już z sie­bie ostat­nie tchnie­nie lub jest co naj­mniej w sta­nie ago­nal­nym. Jed­na­kże, je­śli pra­gniesz wy­różnić się na ryn­ku, to wła­śnie druk mo­że po­móc Ci zre­ali­zo­wać to ma­rze­nie. Niek­tórzy twier­dzą, że cy­fro­we tren­dy mar­ke­tin­go­we wy­eli­mi­no­wa­ły druk. W rze­czy­wi­sto­ści wy­gląda to jed­nak zgo­ła ina­czej. Obie me­to­dy ide­al­nie ze so­bą współgra­ją, two­rząc wy­so­ce efek­tyw­ne po­de­jście mar­ke­tin­go­we, wy­ko­rzy­stu­jące za­rów­no roz­wi­ąza­nia cy­fro­we, jak i druk.

Prze­wi­du­je się, że z uwa­gi na naj­now­sze re­gu­la­cje do­ty­czące ochro­ny da­nych oraz nadmier­ne wy­ko­rzy­sty­wa­nie ko­mu­ni­ka­cji e-ma­ilo­wej na­stąpi po­wrót do bez­po­śred­nich kam­pa­nii pocz­to­wych. To świet­na wia­do­mo­ść dla pra­cow­ni­ków dzia­łów mar­ke­tin­go­wych, bo­wiem ba­da­nie prze­pro­wa­dzo­ne przez Tru­eIm­pact do­wo­dzi, że 75% an­kie­to­wa­nych po­tra­fi przy­wo­łać mar­kę pro­mu­jącą swo­ją ofer­tę za po­śred­nic­twem bez­po­śred­niej kam­pa­nii pocz­to­wej, a je­dy­nie 44% pa­mi­ęta mar­kę re­kla­mu­jącą się w sie­ci. Co wi­ęcej, En­thu­sem do­no­si, że 51% po­ten­cjal­nych klien­tów pre­fe­ru­je po­łącze­nie kam­pa­nii pocz­to­wej z e-ma­ilo­wą.

Naj­wa­żniej­sza jest ko­per­ta!

Pow­szech­nie uwa­ża się, że li­czy się je­dy­nie za­war­to­ść ko­per­ty – to błęd­ne za­ło­że­nie po­wo­du­je, że wa­żne ko­mu­ni­ka­ty oraz istot­ne tre­ści o cha­rak­te­rze sprze­da­żo­wo­-mar­ke­tin­go­wym mo­gą zo­stać prze­oczo­ne, po­nie­waż ko­per­ta, w której się znaj­du­ją, w ża­den spo­sób się nie wy­różnia i nie przy­ci­ąga uwa­gi. W efek­cie ad­re­sat często wrzu­ca ją do ko­sza, na­wet jej nie otwie­ra­jąc. Do ka­żdej skrzyn­ki w ra­mach kam­pa­nii pocz­to­wych tra­fia­ją śred­nio czte­ry ko­per­ty dzien­nie, dla­te­go przy­ku­cie uwa­gi od­bior­cy jest nie­zwy­kle wa­żne.

Je­śli chcesz mieć pew­no­ść, że wy­sła­na tre­ść na­praw­dę do­trze do ad­re­sa­ta, mu­sisz za­sta­no­wić się, ja­kie wra­że­nie wy­wrze na nim sa­ma ko­per­ta. Wy­ci­ąga­niu ze skrzyn­ki sto­su li­stów w bia­łych i sza­rych ko­per­tach za­wsze to­wa­rzy­szy de­li­kat­na eks­cy­ta­cja, ale do­daj do te­go nie­co in­ten­syw­ne­go ko­lo­ru lub wy­my­śl­ne­go wzo­ru, a po­wsta­nie list, który od­bior­ca będzie chciał otwo­rzyć przed wszyst­ki­mi in­ny­mi.

Si­ła ko­lo­ru

Ko­lo­ry ma­ją po­tężny wpływ na nasz umy­sł. Różne ko­lo­ry prze­ka­zu­ją różne emo­cje. Czer­wo­ny to pa­sja. Po­ma­ra­ńczo­wy nie­sie ze so­bą ener­gię. Żółty mo­że wy­wo­ły­wać uczu­cie szczęścia. Nie­bie­ski ko­ja­rzo­ny jest z za­ufa­niem. Pra­cow­ni­cy dzia­łów mar­ke­tin­go­wych od daw­na zda­ją so­bie spra­wę z te­go, że ko­lor jest nie­zwy­kle po­tężnym na­rzędziem. Jednoko­lorowe ko­per­ty już ni­ko­go nie za­ska­ku­ją. Aby na­praw­dę się wy­różnić, fir­my mu­szą two­rzyć bar­dziej kre­atyw­ne pro­jek­ty gra­ficz­ne, wy­ko­rzy­stu­jące wi­ęcej niż je­den ko­lor.

Pew­nie my­ślisz te­raz o kosz­tach i ter­mi­nach. Do­da­nie ko­lo­rów i wy­ko­rzy­sta­nie zło­żo­nych pro­jek­tów wi­ąże się z wi­ęk­szy­mi na­kła­da­mi, wy­ższy­mi kosz­ta­mi oraz dłu­ższym cza­sem re­ali­za­cji.

Jed­nak te­raz to już nie ma wi­ęk­sze­go zna­cze­nia. In­we­stu­jąc w dru­kar­kę do dru­ko­wa­nia ko­pert, która mo­że na­kła­dać je­den ko­lor na dru­gi, nie­wiel­kie i wi­ęk­sze dru­kar­nie, a na­wet dzia­ły zaj­mu­jące się dru­ko­wa­niem w fir­mach, mo­gą umo­żli­wić pro­wa­dze­nie opła­cal­nych, bez­po­śred­nich kam­pa­nii pocz­to­wych, zy­sku­jąc rze­czy­wi­stą prze­wa­gę nad kon­ku­ren­cją. Jesz­cze wi­ęk­szym atu­tem jest dru­kar­ka, mo­gąca za­pew­nić wy­dru­ki w pi­ęciu ko­lorach na żąda­nie – to wy­jątek wśród ty­po­wych dru­ka­rek do ko­pert.

Prze­kra­cza­nie gra­nic kre­atyw­no­ści

Wy­jąt­ko­wą za­le­tą sys­te­mu do dru­ko­wa­nia ko­pert OKI se­rii Pro­9000 jest mo­żli­wo­ść do­da­nia bia­łe­go to­ne­ra do tra­dy­cyj­ne­go dru­ku czte­ro­ko­lo­ro­we­go, dzi­ęki za­sto­so­wa­nej in­no­wa­cyj­nej tech­no­lo­gii dru­ku cy­fro­we­go LED fir­my OKI. Urządze­nie do dru­ku pi­ęcio­ko­lo­ro­we­go (CMYK+W) umo­żli­wia prze­kra­cza­nie gra­nic kre­atyw­no­ści. Po­zwo­li Two­jej bez­po­śred­niej kam­pa­nii pocz­to­wej wy­różnić się na tle kon­ku­ren­cji, dzi­ęki mo­żli­wo­ści na­kła­da­nia bia­łe­go ko­lo­ru na in­ne ko­lo­ry lub jed­ne­go ko­lo­ru na dru­gi i two­rze­nia w ten spo­sób atrak­cyj­ne­go, pe­łne­go ko­lo­rów wydru­ku. Za­pew­nia to nie­zwy­kłe efek­ty w przy­pad­ku ko­pert o ciem­nych ko­lo­rach. Tra­dy­cyj­nie dru­ko­wa­nie w ko­lo­rze lub z wy­ko­rzy­sta­niem bie­li wi­ąże się z dłu­gi­mi i kosz­tow­ny­mi pro­ce­sa­mi, co często unie­mo­żli­wia nie­wiel­kim oraz nie­co wi­ęk­szym dru­kar­niom ofe­ro­wa­nie tej usłu­gi klien­tom. W tym przy­pad­ku, przy mi­ni­mal­nej ilo­ści wy­dru­ków jed­nej sper­so­na­li­zo­wa­nej ko­perty dru­ko­wa­nie wy­so­ce ukie­run­ko­wa­nych kam­pa­nii pocz­to­wych na żąda­nie jest re­al­ną opcją, co umo­żli­wia dru­kar­niom roz­sze­rze­nie za­kre­su usług, ja­kie mo­gą za­ofe­ro­wać swo­im
klien­tom.

Sy­stem do dru­ko­wa­nia ko­pert se­rii Pro­9000 ob­słu­gu­je stan­dar­do­we i niestan­dar­do­we roz­mia­ry ko­pert oraz in­ne ty­py no­śni­ków, co po­zwa­la uzy­skać różno­rod­ne for­ma­ty i wy­ko­ńcze­nia. To coś wi­ęcej niż dru­kar­ka do ko­pert. Sy­stem do dru­ko­wa­nia ko­pert se­rii Pro­9000 za­pew­nia sze­ro­kie mo­żli­wo­ści, umo­żli­wia bo­wiem re­ali­zo­wa­nie wy­dru­ków na różnych po­wierzch­niach – od zwy­kłe­go pa­pie­ru, przez ma­te­ria­ły syn­te­tycz­ne, no­śni­ki ma­gne­tycz­ne, po­lie­ster, prze­zro­czy­ste fo­lie, po grub­szy kar­ton (do 360 g/m) i in­ne.

Ni­sko­na­kła­do­wy druk kar­tek, na przy­kład kar­tek oko­licz­no­ścio­wych, w ra­mach tra­dy­cyj­ne­go dru­ku re­ali­zo­wa­ne­go w fir­mach lub dru­kar­niach do tej po­ry nie był opła­cal­ny, ale dru­kar­ki do ko­pert se­rii Pro­9000 po­zwa­la­ją to ro­bić w przy­stęp­nej ce­nie, umo­żli­wia­jąc nie­dro­gie dru­ko­wa­nie na żąda­nie w krót­kim cza­sie, za­pew­nia­jące bez­pro­ble­mo­wą per­so­na­li­za­cję.

Kom­pak­to­we, nie­dro­gie i ła­twe w ob­słu­dze dru­kar­ki do ko­pert se­rii Pro­9000 za­pew­nia­ją fir­mom oraz dru­kar­niom różno­rod­ne i eks­cy­tu­jące mo­żli­wo­ści two­rze­nia bez­po­śred­nich kam­pa­nii pocz­to­wych.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Oki

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści