Za­pro­sze­nie na szko­le­nie on­li­ne „Po­li­gra­fia w mar­ke­tin­gu” – 12.05.2021Poprzedni artykuł 

Ser­decz­nie za­pra­sza­my do udzia­łu w szko­le­niu „Po­li­gra­fia w mar­ke­tin­gu”, które od­będzie się już 12 ma­ja br. w for­mie we­bi­na­rium.

Dla ko­go prze­zna­czo­ne jest to szko­le­nie?

„Po­li­gra­fia w mar­ke­tin­gu” prze­zna­czo­na jest dla pra­cow­ni­ków dzia­łów mar­ke­tin­gu różnych bra­nż i agen­cji re­kla­mo­wych oraz wszyst­kich roz­po­czy­na­jących swo­ją przy­go­dę z po­li­gra­fią. Ce­lem szko­le­nia jest za­po­zna­nie uczest­ni­ków z prak­tycz­ny­mi i teo­re­tycz­ny­mi za­gad­nie­nia­mi do­ty­czący­mi przy­go­to­wa­nia pro­jek­tu, dru­ku, uszla­chet­nia­nia i in­tro­li­ga­tor­ni, a ta­kże uświa­do­mie­nie mo­żli­wo­ści i ogra­ni­czeń po­szcze­gól­nych tech­nik dru­kar­skich w ce­lu ob­ni­że­nia kosz­tów, oszczęd­no­ści cza­su oraz wy­pra­co­wa­nia pre­cy­zyj­nych i sku­tecz­nych spo­so­bów ko­mu­ni­ka­cji mi­ędzy dzia­łem mar­ke­tin­gu, agen­cją re­kla­mo­wą i dru­kar­nią. W trak­cie szko­le­nia za­pew­nia­my mo­żli­wo­ść za­da­wa­nia py­tań tre­ne­ro­wi, który po­sta­ra się roz­wiać wszel­kie Pa­ństwa wąt­pli­wo­ści, aby ob­co­wa­nie ze sztu­ką po­li­gra­fii sta­ło się ła­twe i przy­jem­ne.

Kto pro­wa­dzi szko­le­nie?

Do­świad­czo­ny tre­ner, na­uczy­ciel, na­uko­wiec i kon­sul­tant – dr. inż. Ja­cek Ha­mer­li­ński – od pra­wie 30 lat spe­cja­li­zu­jący się w po­li­gra­fii i sys­te­mach wy­daw­ni­czych, dy­rek­tor Cen­tral­ne­go Ośrod­ka Ba­daw­czo Ro­zwo­jo­we­go Prze­my­słu Po­li­gra­ficz­ne­go (COBRPP), obec­nie ta­kże pre­zes Pol­skiej Izby Dru­ku. Jest rów­nież au­to­rem licz­nych ar­ty­ku­łów spe­cja­li­stycz­nych, pu­bli­ko­wa­nych w pi­smach bra­nżo­wych, pol­skich i za­gra­nicz­nych.

W ja­kim ter­mi­nie i go­dzi­nach od­będzie się szko­le­nie?

12 ma­ja 2021 r. w godz. 9–17, w tym krót­kie prze­rwy i jed­na dłu­ższa „na ka­wę” oraz mo­żli­wo­ść za­da­wa­nia tre­ne­ro­wi py­tań i dys­ku­sji w cza­sie rze­czy­wi­stym szko­le­nia i na je­go za­ko­ńcze­nie.

Ja­ki jest pro­gram szko­le­nia?

1. Me­ry­to­rycz­ne i tech­nicz­ne przy­go­to­wa­nie pu­bli­ka­cji

  • pro­jek­to­wa­nie re­klam i pu­bli­ka­cji mar­ke­tin­go­wych (do­bór ma­te­ria­łów wy­jścio­wych, ce­chy do­bre­go pro­jek­tu
  • ter­mi­ny sto­so­wa­ne w pro­ce­sie przy­go­to­wa­nia pu­bli­ka­cji
  • pod­sta­wo­we za­sa­dy skła­du i ła­ma­nia
  • przy­go­to­wa­nie tek­stu, gra­fik, re­klam; RGB a CMYK; za­sa­dy umiesz­cza­nia re­klam w pu­bli­ka­cji; DTP
  • po­stać elek­tro­nicz­na pu­bli­ka­cji a wy­druk
  • za­sa­dy ko­rek­ty.

2. Pa­pier i in­ne podło­ża do dru­ku (ro­dza­je, gra­ma­tu­ry, for­ma­ty).
3. Pro­ces po­li­gra­ficz­ny

a) przy­go­to­wal­nia (pre­press)

  • od­wzo­ro­wy­wa­nie ko­lo­rów, CMYK a Pan­to­ne
  • tech­no­lo­gia
  • za­rządza­nie bar­wą
  • pro­ofing kon­trak­to­wy

b) dru­ko­wa­nie (press)

  • naj­częściej sto­so­wa­ne tech­ni­ki dru­ku (of­f­set, wklęsło­druk, ty­po­gra­fia, flek­so­gra­fia, si­to­druk, tam­po­druk, druk cy­fro­wy ma­ło- i wiel­ko­for­ma­to­wy)
  • pod­sta­wo­wa tech­ni­ka po­li­gra­fii: of­f­set (ma­szy­ny dru­ku­jące, far­by, far­by spe­cjal­ne)
  • druk cy­fro­wy (per­so­na­li­zo­wa­ny, na żąda­nie, ma­so­wy)
  • druk cy­fro­wy wiel­ko­for­ma­to­wy
  • łącze­nie tech­nik dru­kar­skich

c) obrób­ka po dru­ku (post­press)

  • uszla­chet­nia­nie pu­bli­ka­cji (fo­lio­wa­nie­/la­mi­no­wa­nie, la­kie­ro­wa­nie, la­kie­ro­wa­nie wy­bi­ór­cze, tło­cze­nie fo­lią, wy­kra­wa­nie)
  • in­tro­li­ga­tor­nia (zszy­wa­nie, kle­je­nie, opra­wa) dru­ków tra­dy­cyj­nych i cy­fro­wych.

4. Współpra­ca z agen­cją re­kla­mo­wą i stu­diem gra­ficz­nym.
5. Współpra­ca z dru­kar­nią i opty­ma­li­za­cja kosz­tów

  • ko­mu­ni­ka­cja
  • ja­ką dru­kar­nię wy­brać
  • jak na­pi­sać do­bre zle­ce­nie
  • jak kal­ku­lo­wać zle­ce­nie, że­by by­ło do­brze wy­ko­na­ne ja­ko­ścio­wo i kon­ku­ren­cyj­ne ce­no­wo
  • jak re­kla­mo­wać źle wy­ko­na­ne zle­ce­nie.

Na ja­kiej plat­for­mie in­ter­ne­to­wej od­będzie się szko­le­nie i ja­kie są za­le­ce­nia, aby szko­le­nie prze­bie­gło spraw­nie i tech­ni­ka ni­czym nas nie za­sko­czy­ła?

Sz­ko­le­nie zo­sta­nie prze­pro­wa­dzo­ne na plat­for­mie Click Me­eting.

Jest to plat­for­ma opar­ta na prze­glądar­ce in­ter­ne­to­wej, dla­te­go za­le­ca­ne jest ko­rzy­sta­nie z naj­ak­tu­al­niej­szych ofi­cjal­nych wer­sji prze­gląda­rek: Go­ogle Ch­ro­me, Mo­zil­la Fi­re­fox, Sa­fa­ri, Ed­ge, Yan­dex lub Ope­ra. Pod­czas szko­le­nia on­li­ne pro­si­my o za­mkni­ęcie wszyst­kich nie­po­trzeb­nych apli­ka­cji na kom­pu­te­rze. Za­le­ca­ne pa­ra­me­try sprzęto­we do pra­wi­dło­we­go od­bio­ru trans­mi­sji:

  • pro­ce­sor czte­ror­dze­nio­wy (min. 2 GHz),
  • 4 GB pa­mi­ęci RAM,
  • sys­tem ope­ra­cyj­ny Win­dows 8 lub wy­ższy, lub Mac OS wer­sja min. 10.13,
  • mi­kro­fon oraz gło­śnik (ewen­tu­al­nie ka­me­ra),
  • do­stęp do In­ter­ne­tu.

Przed szko­le­niem, w dniu 10 ma­ja br., ka­żdy uczest­nik otrzy­ma link, który wy­star­czy otwo­rzyć w swo­jej prze­glądar­ce in­ter­ne­to­wej, że­by do­łączyć do szko­le­nia w je­go ter­mi­nie.

Co zro­bić, że­by wzi­ąć udział w szko­le­niu?

Pro­si­my o za­po­zna­nie się z re­gu­la­mi­nem szko­le­nia i wa­run­ka­mi udzia­łu, a na­stęp­nie prze­sła­nie for­mu­la­rza zgło­sze­nio­we­go – znaj­dą je Pa­ństwo na stro­nie: http://www.aka­de­mia­-wie­dzy.eu­/Kon­fe­ren­cje­/Po­li­gra­fia­/Po­li­gra­fia­-w-mar­ke­tin­gu­/Re­gu­la­mi­n-i­-for­mu­la­rz-zglo­sze­nio­wy

Ser­decz­nie za­pra­sza­my do udzia­łu w szko­le­niu.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści