Firma Mark Andy kontynuuje spotkania online ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami z całego świata. Tym razem, we współpracy z Global Graphics, organizuje webinaarium dedykowane personalizacji (VDP – Variable Data Printing) i korzyściom wynikającym z jej wykorzystania w druku cyfrowym. Wydarzenie odbędzie się 4 marca br. o godz. 17.00. Zainteresowani udziałem proszeni są o rejestrowanie poprzez formularz dostępny na portalu LinkedIn.
„Wydaje się, że w kontekście rosnącej popularności technologii cyfrowej i hybrydowej, co odnotowujemy również jako producent bazujących na nich maszyn, kwestia personalizacji treści jest wciąż nie w pełni wykorzystywana przez wielu użytkowników tego typu rozwiązań. Tymczasem druk zmiennych danych (VDP) niesie ze sobą ogromny potencjał, także w produkcji etykietowej, ale przede wszystkim komercyjnej, jakiej nasze maszyny są również dedykowane. Stąd pomysł na wspólne wydarzenie online, zorganizowane tym razem z Global Graphics – dostawcą oprogramowania typu VDP do maszyn cyfrowych. To firma, z którą blisko współpracujemy, jeden z naszych partnerów technologicznych przy tworzeniu maszyny Digital Series iQ – najnowszego modelu hybrydowego z oferty Mark Andy” – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy.
W spotkaniu udział wezmą: Ben Richardson – starszy specjalista ds. rozwiązań Digital Front End; Kristen Schulte – Digital Program Manager (oboje Mark Andy); Pascal Wybo – Product Manager (Hybrid Software); Tom Mooney – Product Manager oraz Paul Hagen – wiceprezes sprzedaży rozwiązań poligraficznych (obaj Global Graphics Software).
„Ewoluująca wciąż technologia drukowania, nowe wymagania ze strony klientów, ich zmieniające się zachowania oraz upodobania, podlegająca nieustannym zmianom światowa gospodarka – sukces w takim otoczeniu rynkowym wymaga dużej elastyczności w działaniu i odpowiednich narzędzi – kontynuuje Lena Chmielewska-Bontron. – Technologia VDP to jeden z filarów rewolucji, jaka zachodzi w branży poligraficznej, umożliwiająca nanoszenie zróżnicowanej treści – tekstowej bądź ilustracyjnej – na każdym, kolejnym produkcie np. etykiecie. Tym samym pozwala wznieść kwestię personalizacji opakowań na zupełnie nowy poziom. O tym właśnie będą mówić eksperci ze strony Mark Andy i naszego partnera – Global Graphics. Planowana jest także prezentacja „na żywo” maszyny Digital Pro, wyposażonej w oprogramowanie VDP, a także wypowiedzi naszych klientów, którzy już korzystają z zalet tego rozwiązania”.
Wśród podejmowanych podczas spotkania zagadnień znajdą się m.in.: rozwój technologii VDP i trendy na rynku druku cyfrowego; rodzaje oprogramowania VDP i dedykowanych mu systemów workflow; uwarunkowania związane z wdrożeniem personalizacji; korzyści wynikające z wdrożenia StepZ – zaawansowanej, przyjaznej dla użytkownika aplikacji VDP dla drukarń cyfrowych. Całość zwieńczy anonsowana wyżej prezentacja pełnego cyklu produkcyjnego z wykorzystaniem personalizowanych danych – od ich przygotowania na etapie prepress, na wydrukowaniu w maszynie Digital Pro skończywszy.
„Personalizacja cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów, ale jej niewłaściwe postrzeganie – np. w kontekście rzekomej złożoności i czasochłonności – powoduje, że drukarnie i przetwórcy etykiet sięgają po nią relatywnie rzadko. Tymczasem jest to świetne narzędzie pozwalające rozszerzyć zakres oferowanych usług i pozyskiwać bardziej zróżnicowane, a zarazem intratne zlecenia. Podczas nadchodzącego webinarium postaramy się przekonać Państwa do zalet tego rozwiązania. Zapraszamy do rejestracji” – podsumowuje Lena Chmielewska-Bontron.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej