„Uwol­nij po­tęgę per­so­na­li­za­cji” – we­bi­na­rium firm Mark An­dy i Glo­bal Gra­phicsPoprzedni artykuł 

Fir­ma Mark An­dy kon­ty­nu­uje spo­tka­nia on­li­ne ze swo­imi obec­ny­mi i po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi z ca­łe­go świa­ta. Tym ra­zem, we współpra­cy z Glo­bal Gra­phics, or­ga­ni­zu­je we­bi­na­arium de­dy­ko­wa­ne per­so­na­li­za­cji (VDP – Va­ria­ble Da­ta Prin­ting) i ko­rzy­ściom wy­ni­ka­jącym z jej wy­ko­rzy­sta­nia w dru­ku cy­fro­wym. Wy­da­rze­nie od­będzie się 4 mar­ca br. o godz. 17.00. Za­in­te­re­so­wa­ni udzia­łem pro­sze­ni są o re­je­stro­wa­nie po­przez for­mu­larz do­stęp­ny na por­ta­lu Lin­ke­dIn.

„Wy­da­je się, że w kon­te­kście ro­snącej po­pu­lar­no­ści tech­no­lo­gii cy­fro­wej i hy­bry­do­wej, co od­no­to­wu­je­my rów­nież ja­ko pro­du­cent ba­zu­jących na nich ma­szyn, kwe­stia per­so­na­li­za­cji tre­ści jest wci­ąż nie w pe­łni wy­ko­rzy­sty­wa­na przez wie­lu użyt­kow­ni­ków te­go ty­pu roz­wi­ązań. Tym­cza­sem druk zmien­nych da­nych (VDP) nie­sie ze so­bą ogrom­ny po­ten­cjał, ta­kże w pro­duk­cji ety­kie­to­wej, ale przede wszyst­kim ko­mer­cyj­nej, ja­kiej na­sze ma­szyny są rów­nież de­dy­ko­wa­ne. Stąd po­my­sł na wspól­ne wy­da­rze­nie on­li­ne, zor­ga­ni­zo­wa­ne tym ra­zem z Glo­bal Gra­phics – do­staw­cą opro­gra­mo­wa­nia ty­pu VDP do ma­szyn cy­fro­wych. To fir­ma, z którą bli­sko współpra­cu­je­my, je­den z na­szych part­ne­rów tech­no­lo­gicz­nych przy two­rze­niu ma­szyny Di­gi­tal Se­ries iQ – naj­now­sze­go mo­de­lu hy­bry­do­we­go z ofer­ty Mark An­dy” – mówi Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron, Eu­ro­pe­an Mar­ke­ting Ma­na­ger Mark An­dy.

W spo­tka­niu udział we­zmą: Ben Ri­chard­son – star­szy spe­cja­li­sta ds. roz­wi­ązań Di­gi­tal Front End; Kri­sten Schul­te – Di­gi­tal Pro­gram Ma­na­ger (obo­je Mark An­dy); Pa­scal Wy­bo – Pro­duct Ma­na­ger (Hy­brid So­ftwa­re); Tom Mo­oney – Pro­duct Ma­na­ger oraz Paul Ha­gen – wi­ce­pre­zes sprze­da­ży roz­wi­ązań po­li­gra­ficz­nych (obaj Glo­bal Gra­phics So­ftwa­re).

„Ewo­lu­ująca wci­ąż tech­no­lo­gia dru­ko­wa­nia, no­we wy­ma­ga­nia ze stro­ny klien­tów, ich zmie­nia­jące się za­cho­wa­nia oraz upodo­ba­nia, pod­le­ga­jąca nie­ustan­nym zmia­nom świa­to­wa go­spo­dar­ka – suk­ces w ta­kim oto­cze­niu ryn­ko­wym wy­ma­ga du­żej ela­stycz­no­ści w dzia­ła­niu i od­po­wied­nich na­rzędzi – kon­ty­nu­uje Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron. – Tech­no­lo­gia VDP to je­den z fi­la­rów re­wo­lu­cji, ja­ka za­cho­dzi w bra­nży po­li­gra­ficz­nej, umo­żli­wia­jąca na­no­sze­nie zróżni­co­wa­nej tre­ści – tek­sto­wej bądź ilu­stra­cyj­nej – na ka­żdym, ko­lej­nym pro­duk­cie np. ety­kie­cie. Tym sa­mym po­zwa­la wznie­ść kwe­stię per­so­na­li­za­cji opa­ko­wań na zu­pe­łnie no­wy po­ziom. O tym wła­śnie będą mówić eks­per­ci ze stro­ny Mark An­dy i na­sze­go part­ne­ra – Glo­bal Gra­phics. Pla­no­wa­na jest ta­kże pre­zen­ta­cja „na ży­wo” ma­szy­ny Di­gi­tal Pro, wy­po­sa­żo­nej w opro­gra­mo­wa­nie VDP, a ta­kże wy­po­wie­dzi na­szych klien­tów, którzy już ko­rzy­sta­ją z za­let te­go roz­wi­ąza­nia”.

Wśród po­dej­mo­wa­nych pod­czas spo­tka­nia za­gad­nień znaj­dą się m.in.: roz­wój tech­no­lo­gii VDP i tren­dy na ryn­ku dru­ku cy­fro­we­go; ro­dza­je opro­gra­mo­wa­nia VDP i de­dy­ko­wa­nych mu sys­te­mów work­flow; uwa­run­ko­wa­nia zwi­ąza­ne z wdro­że­niem per­so­na­li­za­cji; ko­rzy­ści wy­ni­ka­jące z wdro­że­nia Ste­pZ – za­awan­so­wa­nej, przy­ja­znej dla użyt­kow­ni­ka apli­ka­cji VDP dla dru­ka­rń cy­fro­wych. Ca­ło­ść zwie­ńczy anon­so­wa­na wy­żej pre­zen­ta­cja pe­łne­go cy­klu pro­duk­cyj­ne­go z wy­ko­rzy­sta­niem per­so­na­li­zo­wa­nych da­nych – od ich przy­go­to­wa­nia na eta­pie pre­press, na wy­dru­ko­wa­niu w ma­szy­nie Di­gi­tal Pro sko­ńczyw­szy.

„Per­so­na­li­za­cja cie­szy się co­raz wi­ęk­szym za­in­te­re­so­wa­niem ze stro­ny klien­tów, ale jej nie­wła­ści­we po­strze­ga­nie – np. w kon­te­kście rze­ko­mej zło­żo­no­ści i cza­so­chłon­no­ści – po­wo­du­je, że dru­kar­nie i prze­twór­cy ety­kiet si­ęga­ją po nią re­la­tyw­nie rzad­ko. Tym­cza­sem jest to świet­ne na­rzędzie po­zwa­la­jące roz­sze­rzyć za­kres ofe­ro­wa­nych usług i po­zy­ski­wać bar­dziej zróżni­co­wa­ne, a za­ra­zem in­trat­ne zle­ce­nia. Pod­czas nad­cho­dzące­go we­bi­na­rium po­sta­ra­my się prze­ko­nać Pa­ństwa do za­let te­go roz­wi­ąza­nia. Za­pra­sza­my do re­je­stra­cji” – pod­su­mo­wu­je Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści