No­wa fa­bry­ka wy­so­kiej ja­ko­ści opa­ko­wań w Gda­ńsku po­zwo­li fir­mie Swed­brand wy­jść na­prze­ciw ocze­ki­wa­niom luk­su­so­wych ma­rekPoprzedni artykuł 

Fir­ma SWEDBRAND Gro­up, pro­du­cent opa­ko­wań dla naj­bar­dziej zna­nych ma­rek na świe­cie, ogło­si­ła dziś otwar­cie w Pol­sce fa­bry­ki SWEDBRAND Po­land Sp. z o.o., pro­du­ku­jącej wy­so­kiej ja­ko­ści pu­de­łka prze­zna­czo­ne na to­wa­ry luk­su­so­we. Nie­zwy­kle no­wo­cze­sny za­kład w Gda­ńsku, który do­łączył do glo­bal­nej sie­ci wła­snych i part­ner­skich obiek­tów fir­my, ob­słu­gi­wa­ny jest przez do­świad­czo­ny per­so­nel i mo­że za­pew­nić znacz­nie ni­ższe kosz­ty oraz krót­szy czas do­sta­wy na te­re­nie Eu­ro­py. Kie­row­ni­kiem za­kładu jest Bog­dan Put­ko, który ma 35-let­nie do­świad­cze­nie na pol­skim ryn­ku opa­ko­wań, a ze względu na swo­ją bo­ga­tą wie­dzę i do­świad­cze­nie we wszyst­kich ob­sza­rach pro­duk­cji opa­ko­wań jest zna­ny i do­ce­nia­ny przez wie­le naj­słyn­niej­szych ma­rek na świe­cie.

„Już od daw­na pro­du­ku­je­my naj­wy­ższej ja­ko­ści opa­ko­wa­nia w Chi­nach i Wiet­na­mie, ale mniej wi­ęcej dwa la­ta te­mu za­częli­śmy szu­kać mo­żli­wo­ści roz­po­częcia pro­duk­cji ta­kże w Eu­ro­pie”, po­wie­dział Za­id Bun­ni, współza­ło­ży­ciel Gru­py SWEDBRAND. „Bio­rąc pod uwa­gę pro­ble­my spo­wo­do­wa­ne pan­de­mią i nie­sta­bil­no­ść na azja­tyc­kich ryn­kach, dziś de­cy­zja ta wy­da­je się być pro­ro­cza. Je­ste­śmy szcze­gól­nie za­do­wo­le­ni z fak­tu, że do na­sze­go ze­spo­łu do­łączył Bog­dan, który pod­czas bu­do­wy na­szej no­wej fa­bry­ki dzie­lił się swo­ją roz­le­głą wie­dzą za­rów­no na te­mat opa­ko­wań, jak i pol­skiej bra­nży dru­kar­skiej i prze­twór­cze­j”.

Za­id Bun­ni zwra­ca uwa­gę, że gda­ńska fa­bry­ka, która jest wy­so­ce zauto­ma­ty­zo­wa­nym i nie­zwy­kle no­wo­cze­snym za­kła­dem pro­du­ku­jącym wy­so­kiej ja­ko­ści pu­de­łka, przy­no­si sze­reg ko­rzy­ści klien­tom, którzy wy­ko­rzy­stu­ją te­go ty­pu opa­ko­wa­nia w Eu­ro­pie.

Kie­row­nik za­kła­du, Bog­dan Put­ko, do­da­je: „Za­ob­ser­wo­wa­li­śmy dra­stycz­ny wzrost za­rów­no cza­su, jak i kosz­tów trans­por­tu z Chin do Eu­ro­py. Pod­czas gdy czas pro­duk­cji i kosz­ty pra­cy są nie­co wy­ższe w Pol­sce, za­bez­pie­cze­nie kon­te­ne­ra ty­pu 1A (40 stóp) w Chi­nach mo­że za­jąć od czte­rech do pi­ęciu ty­go­dni, a wy­sła­nie go do Eu­ro­py – na­stęp­ne pi­ęć do sied­miu ty­go­dni. Po­nad­to tyl­ko w ci­ągu ostat­nich kil­ku mie­si­ęcy koszt wy­sy­łki wzrósł czte­ro­krot­nie lub pi­ęcio­krot­nie, z 2000 USD aż do 10 000 USD za kon­te­ner ty­pu 1A (40 stóp). Koszt trans­por­tu ci­ęża­rów­ką z Pol­ski do Nie­miec to tym­cza­sem od 850 do 1300 EUR i mo­żna go zre­ali­zo­wać w ci­ągu za­le­d­wie trzech dni”.

Ob­ni­żo­ne kosz­ty trans­por­tu prze­kła­da­ją się na bar­dziej kon­ku­ren­cyj­ne ce­ny pu­de­łek, co ma dla ma­rek klu­czo­we zna­cze­nie w kre­owa­niu wi­ze­run­ku i zwi­ęk­sza­niu atrak­cyj­no­ści to­wa­rów luk­su­so­wych, a jed­no­cze­śnie chro­nią często de­li­kat­ną za­war­to­ść. Po­nad­to mo­żli­wo­ść do­star­cze­nia to­wa­rów na półki na­wet o mie­si­ąc wcze­śniej, niż by­ło to wcze­śniej mo­żli­we, po­zwa­la za­rów­no mar­kom, jak i sprze­daw­com de­ta­licz­nym uzy­skać zna­czące przy­cho­dy.

„Wła­śnie za­ko­ńczy­li­śmy w na­szej fa­bry­ce pra­ce wy­ko­ńcze­nio­we i obec­nie wkra­cza­my w pe­łną fa­zę pro­duk­cyj­ną”, do­dał Bog­dan Put­ko. „W zwi­ąz­ku z pan­de­mią, która wci­ąż ogra­ni­cza mo­żli­wo­ść podróżo­wa­nia, ofe­ru­je­my rów­nież klien­tom wy­jąt­ko­wą oka­zję do od­by­cia wir­tu­al­nej wy­ciecz­ki po fa­bry­ce. Wy­ciecz­ka ta ma na ce­lu za­pre­zen­to­wa­nie wszyst­kich aspek­tów za­kła­du i po­ka­za­nie na­szym kon­tra­hen­tom, że mo­że­my za­pew­nić im nie­za­wod­ną i ter­mi­no­wą ob­słu­gę. Po­nad­to gda­ńska fa­bry­ka od­po­wia­da na po­trze­bę dy­wer­sy­fi­ka­cji ry­zy­ka, którą od­czu­wa wie­le naj­bar­dziej zna­nych ma­rek na świe­cie, prze­no­sząc ca­ło­ść lub część pro­duk­cji opa­ko­wań z Azji do Eu­ro­py”.

Za­id Bun­ni do­da­je: „Po­djęli­śmy rów­nież stra­te­gicz­ną de­cy­zję o zle­ca­niu na ze­wnątrz dru­ku of­f­se­to­we­go wy­ma­ga­ne­go do pro­duk­cji tych wy­jąt­ko­wych pu­de­łek, po­nie­waż w Pol­sce dzia­ła wie­le zna­ko­mi­tych dru­kar­ni, które ma­ją nie­wy­ko­rzy­sta­ne mo­ce pro­duk­cyj­ne. W ten spo­sób wspie­ra­my pol­ski prze­my­sł po­li­gra­ficz­ny, jed­no­cze­śnie utrzy­mu­jąc na­sze kosz­ty ogól­ne na jak naj­ni­ższym po­zio­mie”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Swed­brand Gro­up

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści