Branża e-commerce w dzisiejszych czasach rozwija się bardzo szybko. Sytuacja związana z pandemią wymusiła na większości gałęzi ekonomicznych i gospodarczych całkowicie inny model funkcjonowania niż dotychczas. Europapier Polska ma w swojej ofercie produkty, które kompleksowo można wykorzystywać w e-commerce. Dystrybutor od lat wyznacza standardy na rynku w obszarze papierów poligraficznych, biurowych, ozdobnych, tektury, mediów do reklamy czy papierów i środków do utrzymania higieny w firmach.
Karton, pudełko, tuba
Silnym fundamentem biznesowym pośród innych grup w Europapier Polska jest Packaging, który w tym roku w swoim portfelu produktowym zyskał firmę Stora Enso. Są to nowe kartony FBB oraz typu kraft. Poza wymienionymi artykułami pracownicy firm z branży e-commerce mogą znaleźć w propozycjach Packaging również znane im i standardowe produkty, wykorzystywane m.in. do transportu: kartony klapowe, kartony graficzne, opakowaniowe, kreatywne, pudełka dedykowane, wysyłkowe, jednostkowe, tekturę niepowlekaną czy tekturę falistą. Wśród produktów Europapier Polska znajdują się także tuby w różnych rozmiarach. Jest to idealne opakowanie do wysyłki plakatów czy materiałów graficznych w większym formacie.
Koperty bąbelkowe, ekologiczne, tekturowe
Na firmy, które niekoniecznie potrzebują pudełek czy kartonów, w ofercie Europapier Polska czekają koperty. Tego typu rozwiązania bardzo często są wykorzystywane np. w branży tekstylnej. Popularne w biznesie koperty powietrzne z folią bąbelkową są dostępne w dużej gamie formatów. Poza nimi w katalogu dostępne są innowacyjne, ekologiczne koperty z poszerzanymi bokami i dnem jak E green czy koperty wysyłkowe Well Pocket z tektury falistej z rozszerzanymi bokami, które wytrzymają nawet mocne uderzenie. Idealnie nadają się do wysyłki np. książek, czasopism, katalogów, broszur czy płyt DVD, ale także do kabli, etui i innych akcesoriów do smartfonów.
Wymienione powyżej produkty to przede wszystkim opakowania. Poza nimi bardzo ważnym elementem są akcesoria, które uszlachetniają wysyłkę i są wartością dodaną dla Klienta, a dzięki nim firma, która z nich korzysta, buduje swoją biznesową renomę i wzmacnia markę. W ofercie Europapier Polska znajduje się np. papier pakowy, samoprzylepny oraz papier tissue, czyli bibułka. Może ona służyć jako przekładka w pudełku z danym produktem. Zadrukowana nazwą firmy będzie wyglądała bardzo elegancko i prestiżowo. Doradcy Handlowi są gotowi przygotować kompleksową ofertę na wspomniane produkty. Jej uzupełnieniem mogą być artykuły zabezpieczające, czyli pakowe taśmy klejące, folie bąbelkowe, stretch czy narożniki paletowe z tektury litej. Równie ważnym elementem wysyłki są etykiety adresowe, którymi Europapier Polska także dysponuje w swojej palecie produktowej.
Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów
Jeśli pracownik firmy z branży e-commerce poszukuje oryginalnego i wyjątkowego opakowania to w Europapier Polska znajdzie wszystko, czego potrzebuje. Specjalnością jest linia papierów ozdobnych Papierowy Dizajn, które można wykorzystywać do produkcji komplimentek, zaproszeń, metek, kartek okolicznościowych, opakowań czy torebek.
W ofercie znajdują się papiery, przy produkcji których używane są np. owoce, warzywa, kawa czy skrawki z galanterii skórzanej, Warto zwrócić uwagę na papiery ekologiczne, które znajdują się także w tym obszarze.
Na podstawie informacji firmy Euro Papier