My.MarkAndy - nowy portal szkoleniowo-edukacyjny dla użytkowników maszyn Mark AndyPoprzedni artykuł 

Fot.: Mark Andy
Fot.: Mark Andy

W połowie lipca br. pod adresem https://my.markandy.com ruszył nowy portal edukacyjno-szkoleniowy, przeznaczony dla klientów firmy Mark Andy. Jest on kontynuacją prowadzonego przez wiele lat z sukcesem projektu Mark Andy University, również skierowanego do użytkowników maszyn tego producenta. My.MarkAndy, po uprzedniej rejestracji i weryfikacji, zapewnia dostęp do bogatej bazy wiedzy na temat rozwiązań drukujących z oferty firmy.

Zasoby portalu to m.in. niemal 500 filmów (uwzględniających poszczególne modele konwencjonalnych maszyn fleksograficznych i hybrydowych Mark Andy, bazujących na technologii cyfrowej) oraz materiały instruktażowe, obejmujące kwestie związane z obsługą, serwisowaniem i samodzielną naprawą urządzeń. Jak podaje firma, w pierwszych dniach po uruchomieniu portalu, zarejestrowało się w nim kilkuset klientów i liczba ta stale rośnie.

„Portal My.MarkAndy jest kontynuacją docenianej przez wielu naszych klientów projektu Mark Andy University – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy. – W nowej, odświeżonej wersji jest on – podobnie jak wspomniana platforma – skierowany do obecnych użytkowników maszyn naszej firmy. Aby korzystać z jego zasobów, należy się zarejestrować i przejść proces weryfikacji. Pierwsze dni po jego uruchomieniu wskazują, że na rozwiązanie to czekało wielu z nich – zainteresowanie portalem jest bardzo duże, codziennie odnotowujemy nowe zgłoszenia. Znajduje się tu wiele materiałów tekstowych i filmowych o charakterze szkoleniowo-edukacyjnym, pomocnych np. przy wymianie części czy kwestiach związanych z obsługą i konserwacją urządzeń drukujących Mark Andy pracujących w różnych technologiach”.

My.MarkAndy.com to narzędzie – jak podkreśla firma – działające w cyklu 24/7, przez wszystkie dni w roku. „Dzięki temu jest wsparciem – przede wszystkim dla operatorów maszyn – dostępnym w każdej chwili, w dowolnym miejscu i czasie – kontynuuje Lena Chmielewska-Bontron. Z jednej strony pomaga w szybkim rozwiązywaniu doraźnych problemów czy podpowiada właściwy sposób postępowania (np. gdy niezbędna jest wymiana określonego elementu w maszynie bądź jego konserwacja), z drugiej – służy podnoszeniu kwalifikacji osób obsługujących dane urządzenie”.

W sekcji „Video” znajduje się niemal 500 materiałów filmowych, prezentujących różne aspekty użytkowania maszyn fleksograficznych i cyfrowych/hybrydowych Mark Andy. Użytkownicy znajdą tu m.in. prezentacje ekranów sterowniczych i funkcjonalności poszczególnych modeli, filmy instruktażowe obrazujące samodzielne instalowanie oraz wymianę różnych elementów, czy też doroczny, prewencyjny przegląd urządzenia, jaki każdy z klientów może wykonać we własnym zakresie. „Jest to bardzo przydatne, zwłaszcza w obecnej sytuacji, gdy wciąż mamy do czynienia z obostrzeniami występującymi w różnych regionach świata – podkreśla Lena Chmielewska-Bontron. – Wiele z dostępnych w ramach My.MarkAndy.com filmów ma charakter edukacyjny, pozwalając operatorom na samodzielne dokształcanie się i podnoszenie kwalifikacji”.

R E K L A M A
Kolejna sekcja My.MarkAndy.com – „Manuals” – zawiera instruktażowe materiały tekstowe dedykowane poszczególnym maszynom z oferty Mark Andy. Z myślą o każdym modelu firma przygotowała trzy rodzaje broszur (dostępnych w formacie PDF). Pierwsza jest skierowana do operatorów maszyn, druga dotyczy spraw związanych z wymianą części zamiennych, ostatnia – uwzględnia kwestie serwisowe. „Dzięki temu użytkownik ma do dyspozycji cały pakiet instruktażowy dotyczący danej maszyny – mówi Lena Chmielewska-Bontron. – W połączeniu z sekcją „Video”, tworzy on kompleksową porcję wiedzy niezbędnej w codziennej eksploatacji naszych maszyn, zarówno fleksograficznych, jak i cyfrowych/hybrydowych”.

„Staraliśmy się by portal My.MarkAndy.com był jak najbardziej intuicyjny i łatwy w obsłudze. Stąd kilka funkcji pozwalających na sprawne poruszanie się po nim i znajdowanie właściwych treści. Jest tu zatem opcja wyszukiwarki, jak też zakładka „Ulubione”, gdzie można gromadzić niezbędne materiały i treści, a następnie do nich wracać gdy jest taka potrzeba. W przypadku dodatkowych pytań, dostępny jest formularz kontaktowy. Po jego wypełnieniu i opisaniu problemu, użytkownik wysyła go do zespołu obsługującego My.MarkAndy. Dzięki integracji portalu z naszym firmowym systemem ERP, zapytanie kierowane jest do działu serwisowego odpowiedzialnego za dany kraj i region, a jednocześnie – do przedstawiciela handlowego opiekującego się konkretnym klientem. Oznacza to, że np. drukarnia z Polski będąca użytkownikiem My.MarkAndy ma gwarancję, że jej zapytanie trafi do naszego, lokalnego oddziału. Mamy zatem nadzieję, że będzie to przydatne narzędzie dla wielu drukarń w kontekście codziennej eksploatacji maszyn Mark Andy” – podsumowuje Lena Chmielewska-Bontron.

Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności