hu­ber­gro­up: wzrost cen spo­wo­do­wa­ny wzro­stem kosz­tów su­row­ców i trans­por­tuPoprzedni artykuł 

Od pew­ne­go cza­su wzrost kosz­tów su­row­ców i nie­do­bór zdol­no­ści prze­wo­zo­wych wy­wie­ra­ją pre­sję na fir­my na ca­łym świe­cie. Po­wa­żnie ucier­pia­ła rów­nież bra­nża farb dru­kar­skich, po­nie­waż kosz­ty trans­por­tu i kosz­ty pig­men­tów (w tym dwu­tlen­ku ty­ta­nu) oraz su­row­ców pe­tro­che­micz­nych, ta­kich jak ży­wi­ce i roz­pusz­czal­ni­ki, sta­le ro­sły w ci­ągu ro­ku. hu­ber­gro­up, mi­ędzy­na­ro­do­wy pro­du­cent farb dru­kar­skich i spe­cja­li­stycz­nych che­mi­ka­li­ów, re­agu­je za­tem na świa­to­we wzro­sty cen.

Fir­ma pod­kre­śla, że ci­ężko pra­cu­je, aby zmi­ni­ma­li­zo­wać wzrost cen dla klien­tów, ko­rzy­sta­jąc z glo­bal­nej sie­ci do­staw, ba­da­jąc in­ne me­to­dy po­zy­ski­wa­nia i sto­su­jąc al­ter­na­tyw­ne su­row­ce. Niem­niej jed­nak wzrost cen jest nie­unik­nio­ny.

He­iner Klok­kers, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny hu­ber­gro­up, wy­ja­śnia: „Za­do­wo­le­nie na­szych klien­tów jest na­szym naj­wy­ższym prio­ry­te­tem. Aby mieć pew­no­ść, że w przy­szło­ści będzie­my mo­gli na­dal ofe­ro­wać im wy­so­kiej ja­ko­ści far­by dru­kar­skie i su­row­ce, w obec­nej sy­tu­acji jest nie­ste­ty nie­zbęd­ne, aby odzwier­cie­dla­my znacz­nie zwi­ęk­szo­ne kosz­ty za­ku­pu w ce­nach na­szych pro­duk­tów. Na­si pra­cow­ni­cy te­re­no­wi na ca­łym świe­cie wkrót­ce po­in­for­mu­ją klien­tów oso­bi­ście o kon­kret­nych efek­tach i oczy­wi­ście będą w sta­nie od­po­wie­dzieć na py­ta­nia w do­wol­nym mo­men­cie.”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my hu­ber­gro­up

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści