PrintFactory ogłasza dalszą ekspansję kanałów sprzedaży i wsparcia technicznego wraz z wyznaczeniem Floriana Sommermanna na Przedsprzedaż Techniczną na rynku DACH od 1 listopada 2021 roku.
Od listopada Florian będzie odpowiadał klientom i współpracował z dealerami PrintFactory w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Jego spotkanie oznacza, że klienci będą mogli skorzystać z jego wiedzy w zakresie druku wielkoformatowego, a także z jego wieloletniego doświadczenia w pomagając drukarzom osiągnąć optymalny kolor.
Florian posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży poligraficznej. Zna wszystkie wymagania firm poligraficznych i ma duże doświadczenie z oprogramowaniem workflow i zarządzaniem kolorami, szczególnie w zastosowaniach LFP i druku przemysłowego
Toby Burnett, dyrektor EMEA: „To wielka wygrana dla nas jako firmy. Ostatnio zaobserwowaliśmy duży wzrost na rynku DACH, a przed nami znacznie większe możliwości. Oczekiwania klientów są wysokie, a drukarze wyrażają chęć poprawy wyników w zakresie koloru i jakości druku, a także potrzebę zautomatyzowania procesów produkcyjnych, co czyni ich idealnymi kandydatami do przepływu pracy PrintFactory”.
„Ponadto istnieje rosnąca tendencja do cyfryzacji produkcji przez drukarki analogowe, a skuteczne zarządzanie kolorami jest niezbędne, aby było to możliwe. Florian pomoże nam tylko wesprzeć ten wzrost, pomagając nam w zapewnieniu lepszego wsparcia naszym obecnym dealerom i partnerom w regionie, a także w rozwijaniu naszego kanału sprzedaży i bezpośrednich relacji sprzedażowych.
W lipcu 2021 firma PrintFactory wyznaczyła firmę inimap na naszego dystrybutora w regionie DACH w celu rozwoju kanałów sprzedaży, świadczenia usług szkoleniowych, wsparcia i doradztwa. Florian będzie ściśle współpracował z inimap, aby zapewnić naszym niemieckojęzycznym klientom w regionie najlepszą obsługę, a także będzie wspierany przez nasz globalny zespół ds. sprzedaży i wsparcia.
Oprogramowanie PrintFactory jest dostarczane za pośrednictwem sieci dystrybutorów na całym świecie: zapewnia zwiększoną wydajność, gwarantuje niższe koszty atramentu bez szkody dla jakości druku, poprawia marże dzięki zmniejszeniu odpadów mediów i zapewnia spójny kolor za każdym razem. Partnerstwo firmy z producentami urządzeń dobrze wróży nie tylko standardowym rynkom, ale także działaniom na skalę przemysłową.
Na podstawie informacji Aurelon B.V.