Sukces inkubatora innowacji „Make a Mark” uruchomionego przez Avery Dennison, Estal i Leonhard KurzPoprzedni artykuł 

Make a Mark to trzyletnia platforma współpracy stworzona w celu przyspieszenia kreatywnych i technologicznych innowacji w opakowaniach do wina i napojów spirytusowych oraz zapewnienia właścicielom marek podglądu przyszłych trendów w projektowaniu opakowań. Celem jest pobudzenie kreatywności projektantów ze szczególnym naciskiem na luksus i zrównoważony rozwój.

Bez ograniczeń kosztowych i technologicznych, osiemnaście najlepszych agencji zajmujących się projektowaniem opakowań na poziomie globalnym stanęło przed wyzwaniem rozwinięcia swojej kreatywności i przełamania nowych obszarów innowacji w zakresie opakowań.

Celem było zaspokojenie podwójnej potrzeby marek, aby wyróżnić się na półce poprzez przyciągnięcie wzroku konsumenta przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska.

Powstałe w ten sposób pionierskie projekty projektowe zostały następnie opracowane przez liderów w łańcuchu dostaw luksusowych opakowań, takich jak ESTAL w przypadku szklanych butelek, Avery Dennison w przypadku materiałów do etykietowania, Kurz w przypadku ozdób i wielu innych kluczowych graczy w branży, takich jak drukarki etykiet, kapsułki i zamknięcia producentów.

„Make a Mark to nie konkurs projektowy, a książka Make a Mark nie jest katalogiem prezentującym aktualne trendy w projektowaniu opakowań. Przedstawia prototypy stworzone przez pionierów w branży, prowadzących do nowej ery projektowania opakowań do wina i napojów spirytusowych. Marka Make a Mark to ambitny projekt, który od wielu miesięcy angażuje ponad czterdziestu partnerów, aby najpierw stworzyć, a następnie rozwinąć takie futurystyczne projekty opakowań.

Stéphane Royère, dyrektor działu opakowań i druku firmy LEONHARD KURZ, miał zaszczyt zaprezentować galerię Make a Mark Design dla H.S.H. Książę Albert II, który odwiedził stoisko. „Jego Wysokość bardzo docenił nasz projekt, ale kolejna edycja Make a Mark będzie jeszcze bardziej ambitna. Pracowaliśmy już nad edycją 2022, aby opracować kilka nowych pomysłów, które zwiększą zainteresowanie tych marek, które chcą zainwestować w opakowania swoich produktów, aby zrobić różnicę na półce, jednocześnie zmniejszając wpływ opakowań na środowisko”.

Marki potrzebują kreatywności ukierunkowanej na rzeczywisty postęp technologiczny.

Ciągłe przyspieszenie biznesu w dobie globalizacji nie pozostawia miejsca na obietnice. Marki chcą konkretnych propozycji. Podstawową potrzebą marek jest tworzenie opakowań atrakcyjnych, ale jednocześnie zrównoważonych. „Dlatego nasza galeria Make a Mark Design w Luxe Pack w ostatniej edycji spotkała się z ogromnym zainteresowaniem najważniejszych marek w segmencie win i alkoholi oraz kosmetyków. Marka Make a Mark uwolniła kreatywność niektórych z najbardziej nagradzanych studiów projektowania opakowań w na całym świecie, „pchając” nas, graczy w łańcuchu dostaw opakowań, do szybkiego opracowywania nowych technologii i nowych materiałów, które są naprawdę w czołówce pod względem zrównoważonego rozwoju.

Anagrama z Meksyku, Boldrini & Ficcardi z Argentyny, Butterfly Cannon i Pocket Rocket Creative z Wielkiej Brytanii, Chad Michael Studio z USA, Denomination z Australii, Dragon Rouge z Chin, JVD Estudio z Chile, MARK Studio z RPA, Motherland ze Szwecji , Rita Rivotti z Portugalii, Ruska Martín Associates z Niemiec i Hiszpanii, Series Nemo i Supperstudio z Hiszpanii, Servaire & Co i Studio Créa 'Design z Francji, Smith Lumen i Spazio Di Paolo z Włoch należą do najbardziej nagradzanych agencji zajmujących się projektowaniem opakowań świata i pozwoliły nam pokazać, że luksus jest zrównoważony. – powiedział Gerard Albertí, dyrektor generalny ESTAL.

Ograniczona liczba pakietów próbek i więcej informacji o książce i inicjatywie Make a Mark są dostępne na https://makeamark.world.

Na podstawie informacji firmy Avery Dennison

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności