Ran­pak przej­mu­je fir­mę Re­cy­cold Co­ol So­lu­tions BVPoprzedni artykuł 

Rozwiązania opakowaniowe Ranpak Cold Chain z opakowaniami Recycold Cool Pack zapewniają doskonałe wrażenia z rozpakowywania
Ro­zwi­ąza­nia opa­ko­wa­nio­we Ran­pak Cold Cha­in z opa­ko­wa­nia­mi Re­cy­cold Co­ol Pack za­pew­nia­ją do­sko­na­łe wra­że­nia z roz­pa­ko­wy­wa­nia

Ran­pak Hol­dings Corp. („Ran­pak”) (NYSE: PACK), świa­to­wy li­der eko­lo­gicz­nych, pa­pie­ro­wych roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych dla han­dlu elek­tro­nicz­ne­go i prze­my­sło­wych ła­ńcu­chów do­staw, ogło­sił dziś prze­jęcie Re­cy­cold Co­ol So­lu­tions BV („Re­cy­cold”), pro­du­cen­ta eko­lo­gicz­nych opa­ko­wań chło­dzących. W prze­ci­wie­ństwie do ty­po­wych opa­ko­wań chło­dzących, opa­ko­wa­nia Re­cy­cold Co­ol Pack są wy­ko­na­ne z bez­piecz­ne­go dla dre­na­żu że­lu ro­ślin­ne­go, a ich do­da­tek po­sze­rza różno­rod­no­ść roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych Ran­pak Cold Cha­in.

„Cie­szy­my się, że mo­że­my do­dać Re­cy­cold i je­go pro­duk­ty Re­cy­cold Co­ol Packs do na­sze­go port­fo­lio zrów­no­wa­żo­nych roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych w ła­ńcu­chu chłod­ni­czym w Ran­pak. Re­cy­cold na­tych­miast wzmoc­ni na­sząpo­zy­cję ja­ko wy­so­ce efek­tyw­ne­go do­staw­cy roz­wi­ązań ter­micz­nych na ryn­ku” — po­wie­dział Omar Asa­li, pre­zes i dy­rek­tor na­czel­ny Ran­pak. „To prze­jęcie odzwier­cie­dla na­szą kon­cen­tra­cję na no­wych pro­duk­tach zo­rien­to­wa­nych na wzrost i na­szą wspól­ną wi­zję roz­wi­ązań przy­ja­znych dla śro­do­wi­ska, które wy­ra­ża­ją war­to­ści, z który­mi pro­wa­dzi­my dzia­łal­no­ść Ran­pak na ca­łym świe­cie”.

Asa­li kon­ty­nu­ował: „Otrzy­ma­li­śmy świet­ne opi­nie od klien­tów na te­mat opa­ko­wań Re­cy­cold Co­ol Pack. Ran­pak będzie zwi­ęk­szał ska­lę dzia­łal­no­ści Re­cy­cold. Pro­duk­ty Re­cy­cold są już sprze­da­wa­ne w 14 kra­jach eu­ro­pej­skich i nie mo­że­my się do­cze­kać dal­szych świa­to­wych eks­pan­sji w przy­szło­ści. Ran­pak będzie rów­nież in­te­gro­wać in­no­wa­cyj­ne ope­ra­cje pro­duk­cyj­ne Re­cy­cold z no­wym za­kła­dem Ran­pak Ne­ther­lands, który ma zo­stać otwar­ty do ko­ńca 2022 ro­ku.

„Re­cy­cold i Ran­pak współpra­cu­ją już od kil­ku lat i cie­szę się, że pod kie­row­nic­twem Oma­ra Ran­pak mo­że prze­nie­ść na­szą dzia­łal­no­ść na wy­ższy po­zio­m” – po­wie­dział Ru­ud Ti­tu­la­er, współza­ło­ży­ciel i dy­rek­tor za­rządza­jący Re­cy­cold. „Na­sze fir­my po­dzie­la­ją wspól­ne war­to­ści dla bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne­go świa­ta, a po­łącze­nie pro­duk­tów Re­cy­cold i Ran­pak za­pew­ni nie­zrów­na­ne wra­że­nia z roz­pa­ko­wy­wa­nia. Cie­szy­my się, że je­ste­śmy częścią ro­dzi­ny Ran­pak, dzi­ęki mo­żli­wo­ści dal­szej in­te­gra­cji na­szej ofer­ty w ce­lu uzy­ska­nia bar­dziej uspraw­nio­ne­go roz­wi­ąza­nia ochro­ny ter­micz­nej dla na­szych klien­tów oraz jesz­cze ści­ślej­szej współpra­cy nad przy­szłym roz­wo­jem pro­duk­tów”.

Zin­te­gro­wa­ne roz­wi­ąza­nie ła­ńcu­cha chłod­ni­cze­go

Ran­pak od kil­ku lat dzia­ła na po­lu ła­ńcu­cha chłod­ni­cze­go dzi­ęki wy­ści­ółce ter­micz­nej Wra­pPa­k® Pro­tec­tor. Pa­pie­ro­we pod­kład­ki za­trzy­mu­ją po­wie­trze i za­po­bie­ga­ją prze­wo­dze­niu cie­pła, two­rząc wy­jąt­ko­wy izo­la­tor do za­sto­so­wań w zim­nym ła­ńcu­chu. Chło­dze­nie jest po­trzeb­ne, aby pro­duk­ty po­zo­sta­wa­ły zim­ne do 48 go­dzin, a Ran­pak za­le­ca sto­so­wa­nie opa­ko­wań Re­cy­cold Co­ol Pack ja­ko naj­bar­dziej zrów­no­wa­żo­nej opcji na ryn­ku, aby spe­łnić to wy­ma­ga­nie. Klien­ci Ran­pak i Re­cy­cold będą te­raz mo­gli za­mówić ca­łe roz­wi­ąza­nie z jed­ne­go źródła i sko­rzy­stać z:

Ła­twa in­te­gra­cja: pa­ko­wa­cze z ła­two­ścią umiesz­cza­ją pod­kład­ki pa­pie­ro­we Wra­pPak w pu­de­łku przed do­da­niem chłod­nych opa­ko­wań Re­cy­cold, co jest kom­plet­nym pro­ce­sem, który mo­żna ła­two zop­ty­ma­li­zo­wać w pra­wie ka­żdej ist­nie­jącej ope­ra­cji pa­ko­wa­nia”. Nie­zrów­na­ne wra­że­nia z roz­pa­ko­wy­wa­nia: wkład­ki ter­micz­ne Ran­pak Cold Cha­in z opa­ko­wa­nia­mi Re­cy­cold Co­ol Pack za­pew­nia­ją do­sko­na­łe wra­że­nia z roz­pa­ko­wy­wa­nia, mi­ni­ma­li­zu­jąc lub eli­mi­nu­jąc po­trze­bę sto­so­wa­nia pla­sti­ko­wych opa­ko­wań w ce­lu za­pew­nie­nia bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne­go po­de­jścia.

Zy­ski w za­kre­sie kosz­tów i zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju: brak kosz­tow­nych zwro­tów i ob­słu­gi kon­wen­cjo­nal­nych sys­te­mów chło­dze­nia przy uży­ciu tych zrów­no­wa­żo­nych pro­duk­tów.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ran­pak

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści