UNITED CAPS ogła­sza Ty­dzień Zrów­no­wa­żo­ne­go Ro­zwo­ju: We­bi­na­ria Eve­ry Cap Mat­tersPoprzedni artykuł 

UNITED CAPS, mi­ędzy­na­ro­do­wy pro­du­cent za­krętek i za­mkni­ęć, ogło­sił dzi­siaj zu­pe­łnie no­wą se­rię we­bi­na­ri­ów in­ter­ne­to­wych, Ty­dzień Zrów­no­wa­żo­ne­go Ro­zwo­ju: Ka­żda czap­ka ma zna­cze­nie. Se­sje za­pla­no­wa­ne na 11, 12 i 13 stycz­nia 2022 r. ma­ją na ce­lu do­star­cze­nie przy­dat­nych in­for­ma­cji opar­tych na na­szych wła­snych in­no­wa­cjach, które mo­żna za­sto­so­wać w fir­mach klien­tów wszel­kie­go ro­dza­ju. Se­mi­na­ria są tak skon­stru­owa­ne, aby uła­twić uczest­ni­kom wy­god­ne za­pla­no­wa­nie obec­no­ści na naj­bar­dziej in­te­re­su­jących ich se­sjach.

„W UNITED CAPS ma­my dłu­gą tra­dy­cję etycz­ne­go dzia­ła­nia, two­rze­nia pro­duk­tów od­po­wie­dzial­no­ści, utrzy­my­wa­nia god­nych sza­cun­ku miejsc pra­cy, in­we­sto­wa­nia w spo­łecz­no­ści i do­bre­go za­rządza­nia śro­do­wi­skie­m” – po­wie­dział Be­no­it Henc­kes, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny UNITED CAPS. „Po dro­dze do­wie­dzie­li­śmy się wie­le o mie­rze­niu i za­rządza­niu na­szym śla­dem węglo­wym, w tym in­no­wa­cyj­nych spo­so­bach two­rze­nia bar­dziej zrów­no­wa­żo­nych za­krętek i za­mkni­ęć. Pod­czas tej se­sji wy­cho­dzi­my po­za mówie­nie o zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­ju w spo­sób abs­trak­cyj­ny i po­ka­zu­je­my uczest­ni­kom, że ry­nek bar­dziej zrów­no­wa­żo­nych opa­ko­wań pro­duk­tów jest tu­taj, ro­śnie, a czas dla nas wszyst­kich, aby upew­nić się, że po­dej­mu­je­my zrów­no­wa­żo­ne de­cy­zje, jest te­raz. Za­pro­po­nu­je­my kon­kret­ne su­ge­stie, w ja­ki spo­sób mo­że­my po­móc zmniej­szyć ogól­ny ślad węglo­wy opa­ko­wań pro­duk­tów po­przez za­sto­so­wa­nie in­no­wa­cyj­nych po­de­jść do pro­duk­cji, w tym za­sto­so­wa­nie ży­wic z cer­ty­fi­ka­tem ISCC Plus, które umo­żli­wia­ją nam wy­twa­rza­nie wy­jąt­ko­wych za­mkni­ęć z two­rzyw sztucz­nych po­cho­dzących z re­cy­klin­gu”.

Se­sje będą mia­ły szcze­góło­wy i an­ga­żu­jący pro­gram pre­zen­to­wa­ny przez eks­per­tów, w tym:

  • UNITED We Stand For Su­sta­ina­ble Growth. Wszyst­ko, co kie­dy­kol­wiek chcia­łeś wie­dzieć o zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­ju, ale ba­łeś się za­py­tać. Pod­czas tej se­sji wy­ja­śni­my klu­czo­we ter­mi­ny, kon­cep­cje i kwe­stie zwi­ąza­ne ze zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­jem opa­ko­wań. Co kon­su­ment na­praw­dę my­śli o zrów­no­wa­żo­nych opa­ko­wa­niach. Czy tra­cisz oka­zję? Jak za­cho­wu­ją się kon­su­men­ci? Co ro­zu­mie­ją i czy zrów­no­wa­żo­ny roz­wój na­pędza za­cho­wa­nia za­ku­po­we? Ba­da­my do­wo­dy i dzie­li­my się na­szy­mi wnio­ska­mi.

Za­pre­zen­tu­je­my na­rzędzia, które ma­my do dys­po­zy­cji, aby wpły­wać na zrów­no­wa­żo­ny roz­wój, w ja­ki spo­sób po­ja­wia­ją się one w na­szej ofer­cie i mo­gą po­móc mar­kom być bar­dziej zrów­no­wa­żo­nymi. To za­ofe­ru­je uczest­ni­kom prak­tycz­ne po­my­sły, które będą mo­gli za­brać z po­wro­tem do swo­ich or­ga­ni­za­cji. Na ko­niec za­ko­ńczy­my dys­ku­sją na te­mat przy­szłych mo­żli­wo­ści, które po­zwo­lą nam i na­szym klien­tom le­piej spro­stać ro­snące­mu za­po­trze­bo­wa­niu na bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne opa­ko­wa­nia. Wal­ka z kry­zy­sem kli­ma­tycz­nym to podróż, w której wszy­scy mu­si­my uczest­ni­czyć i pra­cu­je­my, aby wy­ko­nać swo­ją część. Ra­zem mo­że­my coś zmie­nić. Udział w tych se­mi­na­riach in­ter­ne­to­wych po­mo­że nam wszyst­kim zro­bić krok na­przód w tej podróży.

Aby za­re­je­stro­wać się na wy­da­rze­nie, od­wie­dź https://www.uni­ted­caps.co­m/com­pa­ny­/new­s/e­vent­s/#new­s_215

Aby uzy­skać wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat ce­lów zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju w UNITED CAPS lub in­nych pro­duk­tów i usług, od­wie­dź stro­nę www.uni­ted­caps.com lub po­bierz tym­cza­so­wy ra­port do­ty­czący zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju UNITED CAPS: https://www.uni­ted­caps.co­m/com­pa­ny­/u­ni­te­d-cap­s/su­sta­ina­bi­li­ty-ra­por­t-o­kre­so­wy­-2020/

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my UNITED CAPS

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści