Do­sko­na­ło­ść re­pro jest klu­czem w obec­nych nie­do­bo­rach pa­pie­ru, mówi Cre­ation Re­pro­gra­phicsPoprzedni artykuł 

Cre­ation Re­pro­gra­phics („Cre­ation”), wy­spe­cja­li­zo­wa­ny part­ner w przy­go­to­wa­niu do dru­ku opa­ko­wań i dru­kar­ni ety­kiet, zwra­ca uwa­gę na ro­lę re­pro­gra­fii, która obec­nie do­strze­ga bar­dziej ochron­ną ro­lę dru­kar­ni ety­kiet w obli­czu obec­nych nie­do­bo­rów pa­pie­ru.

Spe­cja­li­stycz­na fir­ma, która ob­słu­gu­je dru­kar­nie w sek­to­rach żyw­no­ści, na­po­jów i FMCG, za­uwa­ży­ła zmie­nia­jące się prio­ry­te­ty na ryn­ku, po­nie­waż fir­my sta­ra­ją się wzmoc­nić swo­je do­sta­wy, zmniej­sza­jąc ry­zy­ko od­pa­dów.

Matt Franc­klow, dy­rek­tor za­rządza­jący w Cre­ation, wy­ja­śnia: „Jed­ną z naj­bar­dziej fa­scy­nu­jących stron sek­to­ra opa­ko­wań i dru­ku jest je­go ela­stycz­no­ść, ad­ap­ta­cja i zmia­ny. To praw­dzi­wy ty­giel po­trzeb kon­su­men­tów, prio­ry­te­tów mar­ki i wa­run­ków ryn­ko­wych. Obec­nie ob­ser­wu­je­my, jak re­pro­gra­fia od­gry­wa bar­dziej ochron­ną ro­lę w pro­ce­sie dru­ko­wa­nia. Ro­zu­mie­my przez to, że dru­ka­rze ina­czej pa­trzą na po­cho­dze­nie — nie cho­dzi tyl­ko o to, aby druk wy­glądał świet­nie, ale ta­kże o bez­piecz­niej­szy pro­ces.

„Klu­czem do te­go zmie­nia­jące­go się po­glądu jest to, że ma­jąc od­po­wied­nie­go part­ne­ra do re­pro­duk­cji, zmniej­sza się ry­zy­ko wy­stąpie­nia błędów kry­tycz­nych w dru­ku, co ozna­cza, że ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne nie są zda­ne na błędy w dru­ku lub różni­ce ko­lo­ry­stycz­ne. Je­ste­śmy na ryn­ku, na którym żad­na dru­kar­ka, nie­za­le­żnie od roz­mia­ru, nie mo­że so­bie po­zwo­lić na mar­no­wa­nie, a nie­do­bór pa­pie­ru tra­fia te­raz do głów­ne­go nur­tu wia­do­mo­ści. Jest praw­do­po­dob­ne, że kosz­ty będą na­dal ro­sły, a cza­sy re­ali­za­cji wy­dłu­żą się, co mo­że moc­no ude­rzyć w dru­kar­nie ety­kiet. Kie­dy roz­ma­wia­my z na­szy­mi obec­ny­mi i po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi o ta­kich ob­sza­rach, jak za­rządza­nie ko­lo­ra­mi, di­gi­ta­li­za­cja prze­pły­wu pra­cy i zrów­no­wa­żo­na pro­duk­cja płyt flek­so­gra­ficz­nych, ja­sne jest, że bar­dziej niż kie­dy­kol­wiek trak­tu­ją oni re­pro­duk­cję ja­ko ele­ment ochron­ny. To zniu­an­so­wa­ny po­gląd, ale bar­dzo ja­sny”.

Fir­ma Cre­ation Re­pro­gra­phics, ukszta­łto­wa­na przez zmie­nia­jące się po­trze­by ryn­ku, za­pew­nia ści­śle do­pa­so­wa­ną ga­mę pro­duk­tów i usług dla dru­kar­ni opa­ko­wań i ety­kiet. Fir­ma przyj­mu­je po­de­jście do re­pro­gra­fii ukie­run­ko­wa­ne na zrów­no­wa­żo­ny roz­wój, za­pew­niając swo­im part­ne­rom bra­nżo­wym i klien­tom mo­żli­wo­ść two­rze­nia bar­dziej przy­ja­znych dla śro­do­wi­ska pro­jek­tów ety­kiet i opa­ko­wań bez uszczerb­ku dla ja­ko­ści, wy­daj­no­ści lub szyb­ko­ści.

Matt do­da­je: „Wraz z ro­snącą pre­sją w han­dlu de­ta­licz­nym i bóla­mi gło­wy zwi­ąza­ny­mi z nie­do­bo­rem pa­pie­ru, dru­kar­ki mu­szą być wy­daj­ne, tr­wa­łe, eko­no­micz­ne, szyb­kie, pre­cy­zyj­ne i bez­piecz­ne. To du­żo pro­sić, ale nie mu­si to być skom­pli­ko­wa­ne, aby to osi­ągnąć. De­dy­ko­wa­ny part­ner re­pro­gra­ficz­ny, ta­ki jak Cre­ation, sta­ra się po­ma­gać dru­ka­rzom osi­ągać wi­ęcej na bar­dzo kon­ku­ren­cyj­nym ryn­ku. Co­raz wi­ęcej dru­ka­rzy po­strze­ga ob­słu­gę re­pro­duk­cji ja­ko ochro­nę, a nie „tyl­ko” spo­sób na po­pra­wę ja­kości i wy­daj­no­ści. To in­te­re­su­jąca zmia­na per­spek­ty­wy, której nie mo­że­my się do­cze­kać roz­wo­ju w nad­cho­dzących mie­si­ąca­ch”.

Aby do­wie­dzieć się wi­ęcej o Cre­ation, jej do­świad­cze­niu i usłu­gach dla sek­to­ra dru­ku i opa­ko­wań, od­wie­dź www.cre­atio­n-re­pro.com

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Cre­ation Re­pro­gra­phics

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści