Xeikon ogłosił swój udział w ExpoPrint 2022, gdzie firmę będzie reprezentować lokalny dealer Apolo Sistemas Gráficos. Odbywające się w dniach 5-9 kwietnia 2022 r. w Expo Center Norte w São Paulo targi wraz z ConverExpo są największą imprezą poligraficzną w Ameryce Łacińskiej.
Odwiedzający stoisko Apolo Sistemas Gráficos #C-15-1105 w Zielonym Pawilonie będą mogli doświadczyć wszechstronności pakietu Label Discovery, który zajmuje honorowe miejsce w dużym rogu poświęconym Xeikonowi. Codzienne pokazy pokażą dwa rodzaje aplikacji etykiet na żywo: samoprzylepną etykietę na suplement diety wydrukowaną na srebrnym podłożu oraz przezroczystą etykietę dla sektora zdrowia i urody. Na stoisku wyróżnione zostaną także cyfrowe maszyny do etykietowania Xeikon CX300 i PX3300.
Label Discovery Package to rozwiązanie klasy podstawowej, które łączy platformę druku cyfrowego Xeikon Cheetah 2.0 z cyfrowym interfejsem użytkownika X-800, zapewniając w pełni zintegrowany przepływ etykiet. Ta wysoce wydajna kombinacja umożliwia konwerterom wejście na rynek cyfrowego drukowania etykiet po bardzo konkurencyjnej cenie, dając im możliwość zaadresowania wielu różnych rynków. Co ważne, jest wyposażony w opcję zwiększenia szybkości drukowania i szerokości wstęgi w późniejszym terminie, dzięki czemu drukarka może rosnąć wraz z wymaganiami klienta. To sprawia, że Label Discovery Package jest przyszłościową inwestycją, idealną dla każdego, kto wchodzi na rynek etykiet po raz pierwszy lub dla tych, którzy chcą przyspieszyć swoją dotychczasową działalność związaną z konwencjonalnymi etykietami.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani wprowadzeniem Label Discovery Package na ExpoPrint 2022, gdzie będziemy realizować zadania związane z etykietami na żywo, aby w pełni zademonstrować moc tego atrakcyjnego rozwiązania”, mówi Michel Guttmann Serwaczak, dyrektor i prezes Apolo Sistemas Gráficos. „Odkąd po raz pierwszy rozpoczęliśmy współpracę z Xeikon w 2019 r., doświadczyliśmy ogromnego zainteresowania tymi cyfrowymi maszynami do etykiet, a teraz popyt ten gwałtownie rośnie”.
Założona w 1987 r. firma Apolo Sistemas Gráficos dostarcza sprzęt do przygotowania do druku, drukowania, wykańczania i pakowania małym, średnim i dużym firmom graficznym, reprezentującym i dystrybuującym znane światowe marki. W 2015 roku firma dodała Dział Etykiet, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na rozwiązania wąsko internetowe.
Udane partnerstwo z firmą Xeikon zostało ostatnio rozszerzone o sprzedaż maszyn na wszystkie materiały eksploatacyjne i serwis posprzedażny, dzięki czemu Apolo jest pierwszym punktem kontaktowym dla wszystkich lokalnych klientów. „Współpraca między naszymi dwiema firmami układa się wyjątkowo dobrze”, powiedział Marco Avanzi, Sales Director Indirect Channels w Xeikon. „Zespół Apolo ma ogromną wiedzę i doświadczenie w zakresie drukowania i konwersji, a także dogłębną lokalną znajomość rynku brazylijskiego, dzięki czemu idealnie pasują do Xeikon. Umowa jest doskonałym przykładem naszej misji „Myśl globalnie i działaj lokalnie”, którą Apolo i Xeikon wnoszą na ten ważny program”.
Serwaczak podsumowuje: „Po tak trudnych dla nas wszystkich czasach, bardzo cieszymy się, że możemy być na ExpoPrint, aby osobiście poznać nowych i dotychczasowych klientów oraz zapoznać ich z pakietem Label Discovery Package i innymi naszymi rozwiązaniami Xeikon”.
Na podstawie informacji firmy Xeikon