V-Shapes, innowacyjny dostawca pionowo zintegrowanych produktów i usług w zakresie wygodnych, higienicznych i zrównoważonych opakowań jednodawkowych, poinformował, że firma visett, wiodący dostawca markowych kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała, dodał saszetki V-Shapes do swojego miksu opakowań. Firma posiada obecnie jednopasmową maszynę pakująco-konwertującą V-Shapes PRIME do produkcji na żądanie unikalnych jednodawkowych saszetek, które można otworzyć jednym gestem jedną ręką, a także Trojan Label T2- Drukarka C.
Firma wykorzystuje kombinację druku na żądanie i wstępnie zadrukowanych podłoży fleksograficznych, aby zaspokoić jak najszerszy zakres potrzeb klientów. visett, zlokalizowana w Niemczech i działająca od dwóch dekad, oferuje swoje produkty za pośrednictwem białej etykiety, B2B i B2C. Biznes B2B dla firmy, która zatrudnia dziewięciu pracowników, rozwinął się w 50 krajach w ciągu ostatniej dekady.
„W przeszłości oferowaliśmy całą gamę opakowań dla naszych produktów, w tym butelki i tuby”, powiedział Michel Raad, właściciel i dyrektor zarządzający visett, „Nigdy wcześniej nie oferowaliśmy saszetek, ponieważ wielu naszych konkurentów to robiło. Ale jako innowacyjna firma, kiedy dowiedzieliśmy się o V-Shapes, uznaliśmy to za rozwiązanie nowej generacji, wyróżnik dla nas i nie poświęciliśmy dużo czasu na myślenie o tym.”
V-Shapes PRIME odniósł tak duży sukces w firmie visett, że firma poszukuje obecnie większego obiektu, aby dodać dwie lub trzy sześcioliniowe maszyny pakujące V-Shapes ALPHA. Ponieważ w zależności od objętości, niektóre podłoża są wstępnie zadrukowane metodą fleksograficzną, firma prawdopodobnie skonfiguruje jedną ze swoich maszyn jako AlphaFlex z drukowaniem w linii i użyje wstępnie zadrukowanych rolek fleksograficznych dla pozostałych. „W ten sposób” – powiedział Raad – „będziemy mogli produkować stosunkowo duże ilości z drukowaniem na żądanie, ale w przypadku największych ilości nadal możemy wykorzystać naszą flotę fleksograficzną”.
Obecnie saszetki stanowią mniej niż 10% całkowitego wolumenu visett, ale oczekuje się, że udział ten gwałtownie wzrośnie po zainstalowaniu jednostek ALPHA. W przypadku visett saszetki stanowią ofertę dodatkową, opierającą się na ogólnym rozwoju, a nie zastępującą bieżącą produkcję.
„Gdy wprowadziliśmy te innowacyjne saszetki na rynek”, dodał Raad, „znaleźliśmy wiele nieoczekiwanych zastosowań. Na przykład w celu pobierania próbek nie musimy już wysyłać dużych kontenerów, co znacznie zmniejsza nasze koszty pobierania próbek. Ponadto klienci, którzy wcześniej mogli kupić pełnowymiarowy pojemnik produktu, teraz często proszą o pełne zestawy od 10 do 20 saszetek oprócz pełnowymiarowego pojemnika, aby zapewnić wygodniejsze użytkowanie. Na przykład mogą zabierać ze sobą saszetki podczas podróży i wolą nie nosić ze sobą pełnowymiarowego pojemnika lub rozdawać swoim klientom próbki, aby zachęcić ich do zakupu pełnowymiarowych pojemników. Czasami klienci uważają, że saszetki jednoczęściowe są ogólnie bardziej wygodne. Dobrym przykładem jest nasz krem do demakijażu. Niektórzy klienci woleliby kupić 10 lub 20 jednorazowych saszetek niż dzbanek produktu.”