Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, wraz ze współorganizatorami, partnerami i patronami, zaprasza na Kongres Etykiety Samoprzylepne 2022.
Nie spotkamy się w tym roku na targach Labelexpo, więc tym bardziej mamy nadzieję, że zaszczycą nas Państwo swoim udziałem w Kongresie Etykiety Samoprzylepne 2022, który odbywać się będzie w dniach 9–10 czerwca br. w hotelu Metropolo Kraków by Golden Tulip. W ramach Kongresu tradycyjnie zaprosimy Państwa do wysłuchania interesujących i inspirujących wystąpień podczas XVII Konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” oraz zwiedzenia wystawy technologicznej.
Program
I dzień – 9 czerwca 2022 r.
8.30–10.00
Rejestracja i powitalna kawa
10.00–10.15
Powitanie Gości. Rozpoczęcie Kongresu. Sprawy organizacyjne
10.15–10.50
Postpandemiczna rewolucja na rynku etykiet samoprzylepnych
Przedstawiciel firmy Avery Dennison
10.50–11.25
Rynek beauty a technologia hybrydowa
Łukasz Chruśliński, Sales Manager, Mark Andy Poland
11.25–12.00
Zrównoważony rozwój firmy: UV LED
Adam Robak, Regional Sales Manager – EMEA, Phoseon Technology
12.00–12.35
Nowości w druku cyfrowym etykiet, woreczków i opakowań
Michał Kuczkowski, Sales Manager Poland Labels & Packaging, Xeikon
12.35–13.00 Przerwa kawowa
13.00–13.35
Standaryzacja produkcji polimerowych form drukowych
Zbigniew Jemioło, Sales Manager Esko Software and CDI, Digiprint PL
13.35–14.10
Tak tworzy się historia. Przeszłość i przyszłość druku cyfrowego
Krzysztof Książek, dyrektor sprzedaży, Digiprint
14.10–14.45
Cold-stamping w trudnych projektach
Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca, API Foilmakers Polska
14.45–15.45 Obiad. Zwiedzanie wystawy
15.45–16.05
Zwiększanie wydajności dzięki rozwiązaniom samoprzylepnym
Tomasz Kropiński, tesa Polska
16.05–16.40
Workflow w systemach do 100% inspekcji druku w wąskiej wstędze. Jak zwiększyć wydajność
produkcji z systemem Tube Scan
Izabela Talmont, Business Development Manager, Emipak/BST
16.40–17.15
Jak wykorzystać dane, aby zwiększyć produktywność i poprawić sprawność działania firmy
Monika Nojszewska, Sales Manager Polska, ePS (eProductivity Software)
17.15–17.35
Druk wąskowstęgowy – rozwiązania na trudne czasy
Andrzej Wasielak, Sales Flexo Manager, Koenig & Bauer (CEE)
17.35–18.00 Przerwa kawowa. Zwiedzanie wystawy
20.00–1.00 Uroczysta kolacja przy muzyce z niespodzianką
II dzień – 10 czerwca 2022 r.
9.30–10.00
Powitalna kawa. Zwiedzanie wystawy
10.00–10.15
Rozpoczęcie II dnia Kongresu
10.15–10.50
Branża etykiet samoprzylepnych – szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju
Maciej Wojtaszek, przedstawiciel Stowarzyszenia Producentów Etykiet Samoprzylepnych, menedżer i właściciel drukarni Aniflex
10.50–11.10
Samooptymalizacja cyfrowej produkcji etykiet
Maciej Pierzchalski, SCORPIO
11.10–11.45
Różnorodne zastosowania technologii Epson PrecisonCore w produkcji etykiet, od proofingu, przez
druk na żądanie aż po wysokojakościowy druk wodny i UV
Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe B.V.
11.45–12.15
Przerwa kawowa. Oddanie kluczy od pokoi do recepcji do godz. 12
12.15–12.50
Bezpieczeństwo i efektywność produkcji – systemy inspekcji wizyjnej
Tomasz Zagrajek, Business Development Manager, EyeC Polska
12.50–13.25
Potęga zrównoważonych etykiet – dzięki farbom
Farby coraz bardziej „zielone” bez zmiany koloru
Mark Walking, Product Manager, ECP Packaging & Narrow Web Labels, Europe
International Technology Support Manager – Tetra Pak, Sun Chemical
13.25–13.45
Na nowo odkryj produkcję etykiet – cyfrową, flekso i hybrydową. Wybierz to, czego potrzebujesz
Koen Vlieghe, Zone Business Director Northern Europe/Baltics/Poland, BOBST
13.45–14.05
Płyta TOYOBO jako niejedyny element oszczędzający czas w drukarni
Jarosław Chudziński, Vice-President, Print Systems
14.05–14.40
Rozwiązania dla rynku etykiet samoprzylepnych
Anton Zhukov, Regional Sales Director, MPS Systems B.V.
14.40–15.00
Pytania i odpowiedzi – dyskusja
15.00–16.00
Obiad. Zwiedzanie wystawy
16.00
Zakończenie Kongresu
Prelegenci
Łukasz Chruśliński z branżą poligraficzną związany jest od 2006, kiedy to rozpoczął pracę jako sprzedawca rozwiązań do druku cyfrowego w firmie Xteam. W firmie Reprograf, gdzie odpowiedzialny był za sprzedaż rozwiązań firm m.in. EFI, Screen, Presstek czy MGI, spędził blisko 8 lat. Doświadczenie zdobył także w firmie Comarch – u globalnego dostawcy z zakresu IT. W firmie Mark Andy zajmuje stanowisko Sales Manager, gdzie odpowiedzialny jest za sprzedaż w południowej oraz centralnej Europie.
Od 2000 roku w firmie Digiprint najpierw jako szef studia i przygotowalni prepress.
Od 2004 roku w dziale handlowym Digiprint – zajmuje się sprzedażą i wdrożeniami programów Esko.
W poligrafii od 25 lat. Zaczynała w branży druku i wydawnictw w 3M Poland na rynku polskim, następnie rozwijała segment folii do reklamy wewnętrznej i zewnętrznej na rynkach Europy Środowej w Avery Dennison. Kolejne etapy to sprzedaż surowców do druku etykiet, farb drukarskich, aż po rozwój firmy API Polska, w której pełni funkcje Dyrektora Zarządzającego całą operacją w Polsce oraz Dyrektora Handlowego odpowiedzialnego za rozwój biznesu wszystkich produktów API Group. Urodzona w Warszawie, ukończyła WSHiP im. R. Łazarskiego z tytułem magistra ekonomii. Mężatka, ma dorosłego syna. Wolny czas, którego brakuje spędza z mężem i dwoma psami.
Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji, obecny na rynku poligrafii od 2006 roku.
W Digiprint od 2010 roku zgłębia cyfrowe technologie druku oraz jego wykańczania. Obecnie pełni funkcję dyrektora sprzedaży, a od 2021r. zajmuje się również sprzedażą rozwiązań rolowych HP Indigo.
Prywatnie poświęca czas żeglarstwu i narciarstwu.
Jest odpowiedzialny za koordynowanie działań firmy Xeikon na polskim rynku, oferując rozwiązania dla wszystkich segmentów (m.in. do druku etykiet, torebek doypack, opakowań, kubków papierowych, dokumentów, materiałów POS i reklamowych, tapet, dekoracji ściennych itd.).
Cała jego kariera zawodowa od 12 lat jest związana z poligrafią.
Wcześniej pracował w wiodącej grupie produkującej m.in. opakowania z tektury falistej i display’e, a następnie wiele lat spędził w największej korporacji na świecie produkującej etykiety samoprzylepne.
Był odpowiedzialny za projekty globalnych producentów oraz lokalnych liderów, współpracując w międzynarodowym środowisku i wykorzystując wszystkie technologie druku konwencjonalnego oraz cyfrowego.
Posiada 9-letnie doświadczenie w szerokim zakresie sprzedaży i obsługi klientów w projektach dla największych polskich firm z branży poligraficznej/fleksograficznej, tekturniczej, papierniczej oraz opakowaniowej.
Jeste odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi etapami w procesie wprowadzenia produktów tesa na rynki przemysłowe zarówno wąskiej, jak i szerokiej wstęgi.
Zajmuję się pozyskiwaniem nowych kontaktów oraz utrzymywaniem i rozwijaniem długofalowych relacji z klientami firmy tesa Polska. Znajomość mechanizmów B2B pozwala mu z sukcesem zarządzać budżetem sprzedaży.
Profesjonalny partner i doradca biznesowy w zakresie rozwiązań do zarządzania drukiem oraz budowania zoptymalizowanych rozwiązań w zakresie druku wielkoformatowego. Od ponad 20 lat w zespole Epson Polska. Doświadczony manager i lider zespołu, odpowiedzialny za wsparcie i współpracę z partnerami w zakresie druku przemysłowego. Uważa, że dzisiejszy rynek profesjonalnych urządzeń i systemów druku, choć o ogromnym potencjale wzrostu, jest także bardzo wymagający, dlatego tak ważne jest poszerzanie kompetencji klientów i ciągłe wspieranie ich w procesach biznesowych. Stawia na długotrwałą współpracę z firmami partnerskimi oraz trwałe relacje z klientami, chętnie dzieli się swoim bogatym doświadczeniem i fachową wiedzą.
Ponad 20 lat doświadczenia w branżach: informatycznej i poligraficznej. Monika Nojszewska pracowała dla wiodących dostawców z branży poligraficznej oraz branży IT. Pełniła funkcje zarządzające związane ze sprzedażą i technologią.
Od ponad 4 latach odpowiada za sprzedaż na rynku polskim dedykowanych dla branży opakowań systemów ERP firmy EFI obecnie ePS Productivity Software.
Skutecznie pomaga producentom i przetwórcom opakowań w opracowaniu zautomatyzowanych, inteligentnych procesów pracy, planowania, zarządzania produkcją, które optymalizują zasoby, odpady, podnoszą rentowność i jakość w procesie produkcyjnym.
Magister Wzornictwa Przemysłowego i Informatyki, 20 lat w branży poligraficznej, w tym 8 lat jako Manager II stopnia w międzynarodowych korporacjach jak MeadWestvaco Europe, ASG, zwierzchnictwo DTP i CTP grupy pięciu fabryk. Obecnie związany z firmą SCORPIO, zajmuje się oprogramowaniem firm: Hybrid Software, Arden Software, Multiscience.
Wykładowca jest absolwentem:
The University of Manchester
(UK, Master of Enginneering in Mechatronics)
SGH Warszawa
(PL, Master of Science in Management Accounting and Controlling / Rachunkowość Zarządcza i Kontroling)
Doświadczenie:
British Petroleum plc (UK), Axians IT Solutions (DE),
FLEXOR Sp. z o.o. (PL)
Pracuje: PHOSEON Technologies Inc. (USA)
W poligrafii od 1995 roku, pracował w Eurintrade, Agfa. Od 2008 roku w Koenig&Bauer (CEE), od 2017 roku na stanowisku Sales Flexo Manager.
Od 2021 odpowiedzialny za sprzedaż maszyn wąskowstęgowych firmy Nilpeter, z którą Koenig&Bauer ma podpisana umowę o reprezentowaniu na terenie Polski.
Urodzony w Krakowie, absolwent UJ, całe życie związany z Krakowem.
Przedstawiciel Stowarzyszenia Producentów Etykiet Samoprzylepnych, menedżer i właściciel, Aniflex, Tomaszów Mazowiecki Manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, który od wielu lat zarządza własną firmą zajmującą się produkcją etykiet samoprzylepnych. Ekspert w dziedzinie technologii druku cyfrowego i fleksograficznego. Prelegent konferencji i kongresów związanych z branżą opakowań, autor publikacji prasowych na temat etykietowania produktów. Aktywny uczestnik prac związanych z rozwojem technologii druku etykiet samoprzylepnych.
Poligraf z wykształcenia, z branżą związany jest od 2003 roku. Swoją przygodę ze sprzedażą w poligrafii zaczął w roku 2009 w firmie Europapier. Ostatnie 7 lat pracował w manroland Polska jako Area Sales Manager. Od stycznia 2022 roku Tomasz Zagrajek jest odpowiedzialny za sprzedaż systemów inspekcji wizyjnej firmy EyeC dla branży opakowaniowej.
Na podstawie informacji organizatora