Przeciętny klient e-commerce wydaje obecnie średnio ponad 1000 USD rocznie na sam zakup towarów konsumpcyjnych*. Doskonała szansa dla wielu marek, ale także rozwój, który wywiera presję na globalne sieci logistyczne i rozwiązania. 11 maja Holmen Iggesund wraz z ekspertami i liderami z branży zbada wyzwania logistyczne i możliwości pakowania. W jaki sposób może przyczynić się do tego celowe opakowanie? Jakie są wymagania nowego projektu i czy istnieje konflikt między wygodnymi doświadczeniami w handlu elektronicznym a zrównoważonym rozwojem?
Unbox to cyfrowa seria wydarzeń Holmen Iggesund. W nadchodzącym odcinku firmy dystrybucyjne, właściciele marek i projektanci opakowań zostaną zaproszeni do omówienia różnych perspektyw logistyki i łańcucha dostaw. Peter Hesslin z firmy Airmee zajmującej się dostawami i technologiami ostatniej mili od wielu lat zajmuje się logistyką zorientowaną na klienta. Carl Lundberg jest dyrektorem operacyjnym Babyshop, sprzedawcy e-commerce pracującego z bardziej zrównoważonymi metodami, obejmującego wiele różnych rynków i produktów. Dick de Koning jest partnerem-założycielem Packz, holenderskich konsultantów i doradców w zakresie opakowań, oferujących wiedzę na temat inteligentnych i zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych.
„Holmen Iggesund chce oferować naszym klientom najlepsze możliwe rozwiązania, a jednym z najważniejszych aspektów jest słuchanie i uczenie się od otaczającego nas świata. Pandemia zmieniła zachowania konsumentów, handel elektroniczny stał się nową normą, a branding przeniósł się ze sklepów do tekturowych pudełek. To tylko kilka powodów, dla których logistyka jest tak ważnym tematem dla naszych klientów i dla nas”, mówi Jennie Majgren, dyrektor ds. marketingu i zarządzania marką w Holmen Iggesund.
Holmen Iggesund wierzy, że opakowania odgrywają ważną rolę w tej transformacji logistyki i chce podkreślić możliwości istotne na przyszłość.
„Poza zaproszonymi ekspertami spotkaliśmy się również z markami, projektantami i influencerami oferującymi dalsze spojrzenie na rozwiązania logistyczne i przykłady bardziej zrównoważonych opakowań. Udostępniamy również cyfrowy przewodnik na ten temat, zawierający praktyczne wskazówki. Chcemy uczyć się od ekspertów zewnętrznych, ale także oferować wiedzę i doświadczenie, które posiadamy”, mówi Jennie Majgren.
W 2021 roku Holmen Iggesund uruchomił Unbox, serię cyfrowych wydarzeń, które mają na celu zbadanie wyzwań i możliwości, przed którymi stoją dziś i w przyszłości marki. Poprzednie odcinki Unbox koncentrowały się na zmianach w zachowaniach konsumentów, cykliczności oraz na tym, jak koncepcja premii stale ewoluuje.
Unbox #4 zostanie wyemitowany 11 maja. Dowiedz się więcej i zarejestruj się w Unbox na https://www.iggesund.com/unbox/
Na podstawie informacji firmy Holmen Iggesund