Przeciętny klient e-commerce wydaje obecnie średnio ponad 1000 USD rocznie na sam zakup towarów konsumpcyjnych*. Doskonała szansa dla wielu marek, ale także rozwój, który wywiera presję na globalne sieci logistyczne i rozwiązania. 11 maja Holmen Iggesund wraz z ekspertami i liderami z branży zbada wyzwania logistyczne i możliwości pakowania. W jaki sposób może przyczynić się do tego celowe opakowanie? Jakie są wymagania nowego projektu i czy istnieje konflikt między wygodnymi doświadczeniami w handlu elektronicznym a zrównoważonym rozwojem?
Unbox to cyfrowa seria wydarzeń Holmen Iggesund. W nadchodzącym odcinku firmy dystrybucyjne, właściciele marek i projektanci opakowań zostaną zaproszeni do omówienia różnych perspektyw logistyki i łańcucha dostaw. Peter Hesslin z firmy Airmee zajmującej się dostawami i technologiami ostatniej mili od wielu lat zajmuje się logistyką zorientowaną na klienta. Carl Lundberg jest dyrektorem operacyjnym Babyshop, sprzedawcy e-commerce pracującego z bardziej zrównoważonymi metodami, obejmującego wiele różnych rynków i produktów. Dick de Koning jest partnerem-założycielem Packz, holenderskich konsultantów i doradców w zakresie opakowań, oferujących wiedzę na temat inteligentnych i zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych.
„Holmen Iggesund chce oferować naszym klientom najlepsze możliwe rozwiązania, a jednym z najważniejszych aspektów jest słuchanie i uczenie się od otaczającego nas świata. Pandemia zmieniła zachowania konsumentów, handel elektroniczny stał się nową normą, a branding przeniósł się ze sklepów do tekturowych pudełek. To tylko kilka powodów, dla których logistyka jest tak ważnym tematem dla naszych klientów i dla nas”, mówi Jennie Majgren, dyrektor ds. marketingu i zarządzania marką w Holmen Iggesund.