Sz­ko­le­nie „Jak zbu­do­wać pro­fil fir­my po­li­gra­ficz­nej na bi­zne­so­wym por­ta­lu spo­łecz­no­ścio­wym?”Poprzedni artykuł 

Pol­ski Dru­karz sp. z o.o., wy­daw­ca „Świa­ta DRUKU”, or­ga­ni­zu­je w dniu 8 grud­nia 2022 r. szko­le­nie „Jak zbu­do­wać pro­fil fir­my po­li­gra­ficz­nej na bi­zne­so­wym por­ta­lu spo­łecz­no­ścio­wym? Prak­tycz­ne szko­le­nie warsz­ta­to­we – Lin­ke­dIn dla bra­nży po­li­gra­ficz­nej”. Sz­ko­le­nie obej­mu­je prak­tycz­ne ujęcie pro­wa­dze­nia pro­filu oso­bi­ste­go oraz fir­mo­we­go na Lin­ke­dIn wraz z po­ru­sze­niem istot­nych dla bra­nży po­li­gra­ficz­nej aspek­tów te­go por­ta­lu spo­łecz­no­ścio­we­go. Sz­ko­le­nie do­star­czy dla Pa­ństwa wie­dzy za­rów­no na po­zio­mie teo­re­tycz­nym, jak i prak­tycz­nym, da­jąc pod­sta­wy do sa­mo­dziel­ne­go dzia­ła­nia i nie­sza­blo­no­we­go my­śle­nia wy­różnia­jąc tym swo­ją mar­kę na ryn­ku.

Pro­gram

Pro­gram szko­le­nia:

1. Wstęp Czym jest Lin­ke­dIn i ja­kie ko­rzy­ści bi­zne­so­we za so­bą nie­sie.

2. Po­li­gra­fia na Lin­ke­dIn Tren­dy, mar­ki, za­gad­nie­nia i do­bre prak­ty­ki w od­nie­sie­niu do bra­nży dru­kar­skiej.

3. Pro­fil Oso­bi­sty

  • bu­do­wa­nie pro­fe­sjo­nal­ne­go pro­fi­lu (w opar­ciu o uzu­pe­łnio­ne tre­ści oraz mul­ti­me­dia)
  • pla­no­wa­nie gru­py od­bior­ców (okre­śle­nie grup do­ce­lo­wych)
  • bu­do­wa­nie war­to­ścio­wej sie­ci kon­tak­tów (przy­dat­nych bi­zne­so­wo oraz mar­ke­tin­go­wo)
  • pro­fe­sjo­nal­ne re­la­cje bi­zne­so­we z in­ny­mi użyt­kow­ni­ka­mi
  • two­rze­nie an­ga­żu­jących i atrak­cyj­nych wi­zu­al­nie pu­bli­ka­cji – tric­ki i prak­tycz­ne po­ra­dy

4. Pro­fil Fir­mo­wy

  • bu­do­wa­nie pro­fe­sjo­nal­ne­go pro­fi­lu fir­mo­we­go
  • bu­do­wa i re­ali­za­cja pla­nu con­ten­tu (zgod­ne­go z wi­zją oraz mi­sją fir­my, a ta­kże port­fo­lio pro­duk­to­wym i ko­mu­ni­ka­cją)
  • za­an­ga­żo­wa­nie pra­cow­ni­ków w roz­wój i pro­mo­wa­nie pro­fi­lu fir­mo­we­go
  • dzia­ła­nie i atrak­cyj­ne pu­bli­ka­cje na pro­fi­lu fir­mo­wym
  • pla­no­wa­nie płat­nych dzia­łań re­kla­mo­wych w opar­ciu o two­rzo­ny con­tent i gru­py do­ce­lo­we – do­bre prak­ty­ki w kon­tak­tach z klien­ta­mi i kon­tra­hen­ta­mi – sprze­daż i pro­mo­wa­nie usług fir­mo­wych na Lin­ke­dIn.

Pre­le­gent

Piotr Sznaj­de­ruk – spe­cja­li­sta ryn­ku po­li­gra­ficz­no­-wy­daw­ni­cze­go, au­tor ar­ty­ku­łów me­ry­to­rycz­nych pu­bli­ko­wa­nych na ła­mach „Świa­ta DRUKU”, zna­ny ta­kże z Lin­ke­dIn ja­ko Po­li­graf z pa­sją (gdzie ak­tu­al­nie śle­dzi go po­nad 20 tys. osób m.in. z sze­ro­ko ro­zu­mia­nej bra­nży po­li­gra­ficz­nej).

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści