Sco­dix po­wo­łu­je no­wych pra­cow­ni­kówPoprzedni artykuł 

Kierownik sprzedaży we Francji
Kie­row­nik sprze­da­ży we Fran­cji

W od­po­wie­dzi na ro­snące za­po­trze­bo­wa­nie na bar­dziej eko­no­micz­ne i zrów­no­wa­żo­ne uszla­chet­nia­nie cy­fro­we ja­kie ob­ser­wu­je­my na ryn­ku, Sco­dix aser­tyw­nie roz­sze­rza swój glo­bal­ny ze­spół i in­fra­struk­tu­rę roz­wo­ju bi­zne­su, po­wo­łu­jąc do swo­je­go ze­spo­łu trzy no­we oso­by.

Za­trud­nie­nie no­wych pra­cow­ni­ków na­stępu­je w zwi­ąz­ku ze znacz­nym wzro­stem fir­my Sco­dix, który na­stąpił po wpro­wa­dze­niu na ry­nek sys­te­mu w for­ma­cie B1 Sco­dix Ul­tra 6000, opar­te­go o no­wy sys­tem SHD. Wie­lu do­staw­ców z bra­nży po­li­gra­ficz­nej i opa­ko­wa­nio­wej za­in­we­sto­wa­ło w ten i in­ne sys­temy Sco­dix, do­ce­nia­jąc spraw­dzo­ne ar­gu­men­ty bi­zne­so­we prze­ma­wia­jące za za­stąpie­niem ana­lo­go­wych me­tod uszla­chet­nia­nia, a jed­no­cze­śnie ko­rzy­sta­jąc z za­let zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju.

„Z ra­do­ścią wi­ta­my Sła­wo­mi­ra, Pa­olo i Xa­vie­ra w na­szym ze­spo­le” – mówi Mark Ni­xon, EVP Sa­les and Mar­ke­ting. „Ich bo­ga­te do­świad­cze­nie i zna­jo­mo­ść bra­nży będą nie­oce­nio­ne w mia­rę dal­sze­go roz­wo­ju na­szej dzia­łal­no­ści. Od­kąd ja­kiś czas te­mu wpro­wa­dzi­li­śmy wi­ęk­szy for­mat B1/41 ca­la, a te­raz wraz z podnie­sie­niem ja­ko­ści Sco­dix Fo­il™, po­trze­bu­je­my do­dat­ko­we­go wspar­cia, aby spro­stać po­trze­bom dru­kar­ni opa­ko­wa­nio­wych i wy­daw­ni­czych. Nasz ze­spół jest na­sta­wio­ny na do­radz­twie w za­kre­sie za­stąpie­nia ana­lo­go­wych me­tod uszla­chet­nia­nia tech­no­lo­gią cy­fro­wą.”

No­wo mia­no­wa­ni pra­cow­ni­cy, z udo­ku­men­to­wa­ny­mi suk­ce­sa­mi na swo­ich ryn­kach, wno­szą do fir­my Sco­dix wie­lo­let­nie do­świad­cze­nie i wie­dzę. Xa­vier Ba­stie, ja­ko no­wy kie­row­nik sprze­da­ży na Fran­cję i wszyst­kie kra­je fran­cu­sko­języcz­ne, będzie od­po­wie­dzial­ny za roz­sze­rze­nie dzia­łal­no­ści Sco­dix na ryn­ku fran­cu­skim. Po uko­ńcze­niu szko­ły po­li­gra­ficz­nej we Fran­cji, Xa­vier Ba­stie spędził 23 la­ta swo­jej ka­rie­ry na różnych sta­no­wi­skach w bra­nży po­li­gra­ficz­nej.

Pa­olo Tet­ta­man­ti, no­wy kie­row­nik sprze­da­ży we Wło­szech, będzie kie­ro­wał dzia­ła­nia­mi sprze­da­żo­wy­mi fir­my we Wło­szech. Przez po­nad trzy de­ka­dy pra­cy w bra­nży gra­ficz­nej, Pa­olo Tet­ta­man­ti zaj­mo­wał różne sta­no­wi­ska w mi­ędzy­na­ro­do­wych fir­mach, ostat­nio prze­cho­dząc od tra­dy­cyj­nych sys­te­mów dru­ku ana­lo­go­we­go do tech­no­lo­gii dru­ku cy­fro­we­go.

Tym­cza­sem Sła­wo­mir Iwa­now­ski sku­pi się na bu­do­wa­niu i za­rządza­niu glo­bal­ny­mi ka­na­ła­mi fir­my w ro­li Glo­bal Chan­nel Di­rec­tor. Je­go bo­ga­te do­świad­cze­nie w ge­ne­ro­wa­niu wzro­stu przy­cho­dów i ren­tow­no­ści ze sprze­da­ży bez­po­śred­niej i po­śred­niej po­cho­dzi z wio­dących firm z bra­nży tech­no­lo­gii dru­ku, w tym HP, Xe­rox i Ko­dak.

Wraz z do­łącze­niem no­wych człon­ków ze­spo­łu, Sco­dix jest do­brze przy­go­to­wa­ny do dal­sze­go roz­wo­ju i suk­ce­su w Eu­ro­pie i po­za nią. Za­an­ga­żo­wa­nie fir­my w eko­no­micz­ne, przy­ja­zne dla śro­do­wi­ska i in­no­wa­cyj­ne cy­fro­we uszla­chet­nia­nie po­zo­sta­nie na pierw­szym pla­nie jej dzia­łań, za­pew­nia­jąc fir­mom naj­lep­sze mo­żli­we roz­wi­ąza­nia dla ich po­trzeb zwi­ąza­nych z uszla­chet­nia­niem dru­ku.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści