Le Mu­sée du Car­ton­na­ge et de l’im­pri­me­rie pro­mu­je od­na­wial­no­ść i mo­żli­wo­ść re­cy­klin­gu tek­tu­ryPoprzedni artykuł 

Le Musée du Cartonnage et de l’imprimerie, Valréas, Francja
Le Mu­sée du Car­ton­na­ge et de l’im­pri­me­rie, Val­réas, Fran­cja

Otwar­cie Le Mu­sée du Car­ton­na­ge et de l’im­pri­me­rie z sie­dzi­bą w Val­réas we Fran­cji ofe­ru­je zwie­dza­jącym bez­po­śred­nie spoj­rze­nie na zwy­ci­ęz­ców kon­kur­su Eu­ro­pe­an Car­ton Excel­len­ce Awards (ECEA) 2022. Po­nie­waż mu­zeum kon­ty­nu­uje współpra­cę wraz z Pro Car­ton, Eu­ro­pej­skim Sto­wa­rzy­sze­niem Pro­du­cen­tów Kar­to­nu i Tek­tu­ry, na­dal wspie­ra i pro­mu­je ko­rzy­ści pły­nące z kar­to­nów i tek­tu­ry dla śro­do­wi­ska.

Do eks­po­zy­to­ra Pro Car­ton do­łącza 14 no­wych pro­jek­tów kar­to­nów, stwo­rzo­nych przez wio­dących w bra­nży pro­du­cen­tów kar­to­nów. Ra­zem pod­kre­śla­ją nie tyl­ko ela­stycz­ne i tr­wa­łe wła­ści­wo­ści opa­ko­wa­nia, ale ta­kże je­go sil­ne wła­ści­wo­ści śro­do­wi­sko­we.

Lau­re­aci 2022 ro­ku otrzy­ma­li na­gro­dy 16 wrze­śnia 2022 ro­ku pod­czas kon­gre­su Eu­ro­pe­an Car­ton Ma­kers As­so­cia­tion (ECMA) w Kra­ko­wie. Fir­ma Rut­gers Prin­ting & Pac­ka­ging So­lu­tions zdo­by­ła pre­sti­żo­wą na­gro­dę Car­ton of the Ye­ar za spryt­nie za­pro­jek­to­wa­ne opa­ko­wa­nie Cher­ry To­ma­to­es Pack. In­ne pre­zen­to­wa­ne pro­jek­ty obej­mu­ją zwy­ci­ęz­ców ka­te­go­rii w ka­te­go­riach Su­sta­ina­bi­li­ty, In­no­va­tion i Pu­blic Awards.

Na wy­sta­wie znaj­du­je się rów­nież zwy­ci­ęz­ca Na­gro­dy Pu­blicz­no­ści DUCAJU® ze swo­im in­no­wa­cyj­nym sfe­rycz­nym wi­szącym ka­len­da­rzem ad­wen­to­wym dla fran­cu­skiej mar­ki cze­ko­la­dy La Ma­ison du Cho­co­lat. Pod­czas gdy zwy­ci­ęz­ca na­gro­dy Su­sta­ina­bi­li­ty Award, ze­staw szam­po­nów i odży­wek Her­bal Es­sen­ce fir­my Van Ge­nech­ten Pac­ka­ging po­ka­zu­je, w ja­ki spo­sób opa­ko­wa­nie mo­że zrów­no­wa­żyć in­for­ma­cje o pro­duk­cie i za­pew­nić bez­pie­cze­ństwo pro­duk­tów pod­czas trans­por­tu, za­pew­nia­jąc przy­ja­zną dla śro­do­wi­ska al­ter­na­ty­wę dla zna­nej mar­ki środ­ków hi­gie­ny oso­bi­stej.

Ka­żde­go ro­ku ECEA przy­zna­je uzna­nie, na­gra­dza i rzu­ca wy­zwa­nie part­ne­rom w ca­łym ła­ńcu­chu do­staw, aby za­pre­zen­to­wa­li swo­je naj­bar­dziej in­no­wa­cyj­ne pro­jek­ty opa­ko­wań kar­to­no­wych. Oprócz zdo­by­cia pre­sti­żo­wej na­gro­dy ECEA, zwy­ci­ęskie opa­ko­wa­nia będą wy­sta­wia­ne w Mu­sée du Car­ton­na­ge we Fran­cji oraz w Mu­seum of Brands w Lon­dy­nie. Zgło­sze­nia do te­go­rocz­ne­go kon­kur­su ECEA ko­ńczą się 26 ma­ja 2023 r.

Vir­gi­nie Vin­cen­t-Jar­din z Le Mu­sée du Car­ton­na­ge et de l’im­pri­me­rie po­wie­dzia­ła: „Na­sza sta­ła współpra­ca z Pro Car­ton to wa­żne prze­sła­nie do­ty­czące tek­tu­ry, po­nie­waż jest ona od­na­wial­na, na­da­je się do re­cy­klin­gu i szyb­ko sta­je się pre­fe­ro­wa­nym ma­te­ria­łem opa­ko­wa­nio­wym dla ma­rek w oczach kon­su­men­tów. dla zrów­no­wa­żo­nych al­ter­na­tyw. Ze­szło­rocz­ny po­kaz oka­zał się ogrom­nym suk­ce­sem, wi­ęc je­stem prze­ko­na­ny, że nasz no­wy po­kaz in­no­wa­cyj­nych opa­ko­wań będzie hi­tem wśród na­szych go­ści, którzy chcą do­wie­dzieć się wi­ęcej o śro­do­wi­sku i kro­kach, które wszy­scy mo­że­my pod­jąć, aby zmniej­szyć wpływ zmian kli­ma­tycz­nych, po­cząw­szy od re­cy­klin­gu i wy­bie­ra­nia zrów­no­wa­żo­nych ma­te­ria­łów opa­ko­wa­nio­wych, ta­kich jak kar­to­n”.

Win­fried Mu­eh­ling, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu i ko­mu­ni­ka­cji w fir­mie Pro Car­ton, do­dał: „W ze­szłym ro­ku mia­łem przy­jem­no­ść od­wie­dzić Le Mu­sée du Car­tonnage et de l’im­pri­me­rie w Val­réas we Fran­cji, gdzie znaj­du­ją się sie­dzi­by naj­wi­ęk­szych pro­du­cen­tów kar­to­nów w kra­ju. W mu­zeum znaj­du­ją się ob­szer­ne eks­po­zy­cje przed­sta­wia­jące hi­sto­rycz­ną podróż tek­tu­ry, po­ma­ga­jące od­wie­dza­jącym zro­zu­mieć, dla­cze­go jest to pod­sta­wo­wy śro­dek opa­ko­wa­nio­wy dla pro­du­cen­tów, pro­jek­tan­tów i sprze­daw­ców, aby osi­ągnąć ce­le go­spo­dar­ki o obie­gu za­mkni­ętym.

Jak po­ka­zu­ją wy­ni­ki na­szej ostat­niej an­kie­ty kon­su­menc­kiej, 85,5% fran­cu­skich kon­su­men­tów pre­fe­ru­je tek­tu­rę i jej re­cy­kling, a po­nie­waż co­raz wi­ęcej kon­su­men­tów w Eu­ro­pie ro­bi za­ku­py w spo­sób zrów­no­wa­żo­ny, cie­szy­my się, że mo­że­my kon­ty­nu­ować na­szą współpra­cę z Le Mu­sée du Car­ton­na­ge, aby dzie­lić się zna­cze­niem zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju. opa­ko­wa­nie ze wszyst­ki­mi od­wie­dza­jący­mi”.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat Le Mu­sée du Car­ton­na­ge et de l’im­pri­me­rie mo­żna zna­le­źć na stro­nie:
https://www.vauc­lu­se.fr/cul­tu­re­-e­t-pa­tri­mo­ine­/le­s-mu­se­es-de­par­te­men­tau­x/le­-mu­se­e-du­-car­ton­na­ge­-e­t-de­-lim­pri­me­rie­-a­-val­re­as-867.html

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Pro Car­ton, Eu­ro­pej­skie­go Sto­wa­rzy­sze­nia Pro­du­cen­tów Kar­to­nu i Tek­tu­ry

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści