HP or­ga­ni­zu­je pierw­sze glo­bal­ne wy­da­rze­nie HP Pa­ge­Wi­de VIPPoprzedni artykuł 

W tym ty­go­dniu fir­ma HP by­ła go­spo­da­rzem pierw­sze­go glo­bal­ne­go wy­da­rze­nia HP Pa­ge­Wi­de VIP w Cen­trum in­no­wa­cji HP Pa­ge­Wi­de w Co­rval­lis.

To glo­bal­ne wy­da­rze­nie by­ło eks­cy­tu­jącą oka­zją do za­pre­zen­to­wa­nia in­no­wa­cji HP Pa­ge­Wi­de oraz te­go, co ozna­cza go­to­wo­ść na przy­szło­ść dzi­ęki tech­no­lo­gii HP Pa­ge­Wi­de In­kjet. Obej­mo­wa­ło to po­ka­zy na ży­wo naj­lep­szych w swo­jej kla­sie roz­wi­ązań, które po­zwa­la­ją wszech­stron­nej ba­zie klien­tów HP ewo­lu­ować wraz z szyb­ko zmie­nia­jącym się ryn­kiem, a ta­kże uwzględ­niać tren­dy bra­nżo­we, ta­kie jak au­to­ma­ty­za­cja i zrów­no­wa­żo­ny roz­wój. Port­fo­lio HP Pa­ge­Wi­de jest ide­al­nie przy­go­to­wa­ne do na­pędza­nia po­py­tu na ja­ko­ść of­f­se­to­wą z cy­fro­wą ela­stycz­no­ścią na ska­lę prze­my­sło­wą.

Po­ni­żej naj­wa­żniej­sze wy­da­rze­nia i spo­sób, w ja­ki HP Pa­ge­Wi­de je urze­czy­wist­nia:

  • Współpra­ca z klien­ta­mi: re­la­cje z pierw­szej ręki na te­mat stra­te­gii suk­ce­su we współpra­cy z Ben­nett Gra­phics, Thomp­son Reu­ters i Fre­edom by March John­son. Da­vid Ben­net, pre­zes Ben­nett Gra­phics, po­wie­dział: „Klien­ci chcą, aby ich pro­duk­ty by­ły do­star­cza­ne na czas, do­brze wy­gląda­ły i mie­ści­ły się w bu­dże­cie. In­kjet web nam to umo­żli­wia. Po­zwa­la nam to rów­nież na pro­wa­dze­nie różnych roz­mów z klien­ta­mi, z który­mi ma­my do czy­nie­nia, oraz uma­wia­nie się z no­wy­mi klien­ta­mi, których ni­gdy nie mie­li­by­śmy oka­zji po­zna­ć”.
  • Tech Fa­ir: za­po­znaj się z in­no­wa­cyj­ny­mi mo­żli­wo­ścia­mi Work­flow, xRSe­rvi­ces i usług pro­fe­sjo­nal­nych, a ta­kże Me­dia +Co­lo­rPro i roz­wo­ju bi­zne­su, ogląda­jąc HP Pa­ge­Wi­de Advan­ta­ge 2200, T485, T250 i T11 w ak­cji.
  • Wi­zy­ta w obiek­tach Pre­mier Press: Ofe­ro­wa­na wi­docz­no­ść, edu­ka­cja i spo­strze­że­nia na te­mat pro­jek­to­wa­nia roz­wi­ązań HP pod kątem zwro­tu z in­we­sty­cji, w szcze­gól­no­ści w przy­pad­ku pra­sy HP Pa­ge­Wi­de Web T250 i pra­sy cy­fro­wej HP In­di­go 7900.
  • Wdra­ża­nie zwin­ne­go spo­so­bu my­śle­nia: Głów­ny mów­ca ga­mi­fi­ka­cji, dr Vic­to­ria Holtz, wy­ko­rzy­sta­ła na­rzędzia po­trzeb­ne li­de­rom do roz­wi­ja­nia firm, aby by­ły go­to­we na przy­szło­ść.
  • Prze­my­śla­ne przy­wódz­two w dzia­ła­niu: Li­der my­śli HP, An­net­te Fri­skopp, dy­rek­tor glo­bal­ny i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Pa­ge­Wi­de In­du­strial, po­dzie­li­ła się swo­ją wi­zją przy­szłe­go roz­wo­ju dru­ku prze­my­sło­we­go, in­no­wa­cyj­no­ści i part­ner­stwa, ja­kie HP Pa­ge­Wi­de wpro­wa­dza na ry­nek.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści