UNITED CAPS pre­zen­tu­je no­we pro­duk­ty, ini­cja­ty­wy na rzecz zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju w Pro­Pak AsiaPoprzedni artykuł 

Zaprojektowane specjalnie na rynek azjatycki zamknięcie SAFE-TE do mleka w proszku zawiera szereg innowacji, które przyczyniają się do wygody, higieny i zapewnienia bezpieczeństwa rodzicom.
Za­pro­jek­to­wa­ne spe­cjal­nie na ry­nek azja­tyc­ki za­mkni­ęcie SAFE-TE do mle­ka w prosz­ku za­wie­ra sze­reg in­no­wa­cji, które przy­czy­nia­ją się do wy­go­dy, hi­gie­ny i za­pew­nie­nia bez­pie­cze­ństwa ro­dzi­com.

UNITED CAPS, mi­ędzy­na­ro­do­wy pro­du­cent za­krętek i za­mkni­ęć, po­in­for­mo­wał dzi­siaj, że fir­ma będzie wy­sta­wiać się na tar­gach Pro­Pak Asia, pre­zen­tu­jąc no­we pro­duk­ty i in­no­wa­cje oraz ak­tu­al­ne in­for­ma­cje na te­mat stra­te­gii CLOSE TO YOU i zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju.

UNITED CAPS będzie znaj­do­wać się w ha­li 103, sto­isko AR41 we fran­cu­skim pa­wi­lo­nie na tar­gach, które za­pla­no­wa­no na 14–17 czerw­ca w Mi­ędzy­na­ro­do­wym Cen­trum Tar­go­wo­-Wy­sta­wien­ni­czym w Bang­ko­ku (BITEC) w Taj­lan­dii. Pro­Pak Asia, naj­wi­ęk­sze mi­ędzy­na­ro­do­we wy­da­rze­nie han­dlo­we w re­gio­nie w za­kre­sie tech­no­lo­gii prze­twa­rza­nia i pa­ko­wa­nia żyw­no­ści, na­po­jów i far­ma­ceu­ty­ków, jest dla Azji wy­da­rze­niem bra­nżo­wym, w którym trze­ba uczest­ni­czyć.

Pod­czas po­ka­zu klu­czo­wi dy­rek­to­rzy i eks­per­ci UNITED CAPS będą do­stęp­ni, aby od­po­wie­dzieć na py­ta­nia od­wie­dza­jących, za­su­ge­ro­wać roz­wi­ąza­nia i wy­ja­śnić stra­te­gie UNITED CAPS, które ma­ją na ce­lu za­pew­nie­nie wy­jąt­ko­we­go po­zio­mu wspar­cia dla re­gio­nu Azji i Pa­cy­fi­ku, w tym dla za­kła­du pro­duk­cyj­ne­go w Ma­le­zji.

„Cie­szy­my się, że po­now­nie mo­że­my być obec­ni na tym wa­żnym wy­da­rze­niu” — po­wie­dzia­ła Astrid Hof­f­man­n-Le­ist, dy­rek­tor ds. Dy­rek­tor. „ W trzy­dzie­stej edy­cji im­pre­zy za­pre­zen­tu­je­my dwa zu­pe­łnie no­we pro­duk­ty, które po raz pierw­szy za­de­biu­tu­ją w Azji, a ta­kże sze­reg in­nych pro­duk­tów UNITED CAPS, które słu­żą po­trze­bom azja­tyc­kich klien­tów” .

Wy­różnio­ny na po­ka­zie

Pod­czas Pro­Pak Asia, UNITED CAPS za­pre­zen­tu­je trzy pro­duk­ty, które są szcze­gól­nie wa­żne dla re­gio­nu. Obej­mu­ją one:

  • SAFE-TE , naj­wy­ższej ja­ko­ści roz­wi­ąza­nie do ży­wie­nia nie­mow­ląt dla Azji, za­pro­jek­to­wa­ne z wy­ko­rzy­sta­niem nie­prze­nik­nio­nych tech­no­lo­gii bez­pie­cze­ństwa i wy­jąt­ko­wych funk­cji hi­gie­nicz­nych, w tym wio­dącej w bra­nży czy­stej ko­mo­ry czer­pa­ko­wej UNITED CAPS i tech­no­lo­gii za­bez­pie­cza­jącej Dr­o­pDown Lock, które za­pew­nia­ją do­dat­ko­wą wy­go­dę no­wym ro­dzi­com.
  • Bump Cap, in­no­wa­cyj­ne, je­dy­ne w swo­im ro­dza­ju roz­wi­ąza­nie za­pro­jek­to­wa­ne w ce­lu ogra­ni­cze­nia glo­bal­ne­go mar­no­wa­nia żyw­no­ści po­przez uła­twie­nie okre­śle­nia, czy pro­duk­ty spo­żyw­cze na­dal są bez­piecz­ne do spo­ży­cia. Ten in­te­li­gent­ny wska­źnik świe­żo­ści ma na ce­lu zmia­nę spo­so­bu, w ja­ki lu­dzie my­ślą o tym, co mo­że zro­bić czap­ka i jak mo­gą ak­tyw­nie wal­czyć z mar­no­wa­niem żyw­no­ści. Bump Cap uła­twia okre­śle­nie, czy za­war­to­ść za­częła się de­gra­do­wać. Nie tyl­ko ogra­ni­cze­nie mar­no­tra­wie­nia żyw­no­ści jest wa­żne dla pla­ne­ty, ale już sa­mo to zmniej­sza emi­sje ga­zów cie­plar­nia­nych (GHG). Gdy na­pój za­czy­na się psuć, na wierz­chu za­kręt­ki po­ja­wia­ją się guz­ki, da­jąc wy­czu­wal­ny wska­źnik świe­żo­ści. Bump Cap ma swój azja­tyc­ki de­biut na wy­sta­wie.
  • 23 H – PAK , zu­pe­łnie no­we i in­no­wa­cyj­ne po­de­jście do za­mkni­ęć na uwi­ęzi do opa­ko­wań kar­to­no­wych, jed­no z pierw­szych wpro­wa­dzo­nych na ry­nek, a ta­kże de­biu­tu­jące w Azji na tar­gach. Je­go naj­no­wo­cze­śniej­sza kon­struk­cja za­pew­nia czy­ste i płyn­ne otwie­ra­nie, prze­ci­na­jąc wstęp­nie la­mi­no­wa­ny otwór przy mi­ni­mal­nym wy­si­łku. Ma sły­szal­ne klik­ni­ęcie pod­czas otwie­ra­nia, sa­tys­fak­cjo­nu­jący dźwi­ęk, który in­for­mu­je kon­su­men­tów, że ich za­mkni­ęcie jest w ide­al­nej po­zy­cji otwar­tej. Po otwar­ciu znaj­du­je się w ide­al­nej po­zy­cji do uży­cia, za­pew­niając opty­mal­ny prze­pływ pro­duk­tu bez ka­pa­nia pod­czas do­zo­wa­nia.
  • Sze­ro­ka ga­ma in­nych roz­wi­ązań UNITED CAPS będzie rów­nież pre­zen­to­wa­na na sto­isku UNITED CAPS. Obej­mu­je to za­mkni­ęcia wy­ko­na­ne z ma­te­ria­łu po­cho­dzące­go z re­cy­klin­gu po­kon­sump­cyj­ne­go, za­mkni­ęcia, które są lek­kie, aby wy­ma­ga­ły mniej pla­sti­ku, oraz za­mkni­ęcia, które na­da­ją się do re­cy­klin­gu w ce­lu bar­dziej za­mkni­ęte­go cy­klu ży­cia.

„W UNITED CAPS do­kła­da­my wszel­kich sta­rań, aby po­zo­sta­wić świat lep­szym, niż go za­sta­li­śmy” — po­wie­dział dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Be­no­it Henc­kes. „Ro­zwi­ąza­nia, które pre­zen­tu­je­my na Pro­Pak Asia, do­brze wpi­su­ją się w ten cel. Je­ste­śmy szcze­gól­nie za­do­wo­le­ni z wpro­wa­dze­nia dwóch uni­kal­nych, pierw­szych na świe­cie roz­wi­ązań do Pro­Pak Asia, Bump Cap i 23 H-PAK. Te roz­wi­ąza­nia po­ka­zu­ją na­sze nie­ustan­ne sta­ra­nia, aby za­pew­nić świa­to­wej kla­sy funk­cjo­nal­no­ść i zrów­no­wa­żo­ny roz­wój. Je­ste­śmy rów­nież za­chwy­ce­ni wy­daj­no­ścią na­szego za­kła­du w Ku­lim w Ma­le­zji, klu­czo­we­go ele­men­tu na­szej stra­te­gii CLOSE TO YOU, która po­ma­ga nam le­piej ob­słu­gi­wać re­gion Azji i Pa­cy­fi­ku i zbli­ża nas do klien­tów, aby upew­nić się, że ro­zu­mie­my ich po­trze­by i sku­tecz­nie na nie od­po­wia­da­my”.

Henc­kes za­uwa­ża, że per­so­nel Ma­le­zji stał się spój­nym ze­spo­łem skła­da­jącym się z oko­ło 30 człon­ków ze­spo­łu w naj­no­wo­cze­śniej­szym obiek­cie, który w 2022 ro­ku do­star­czył bli­sko 70 mi­lio­nów za­mkni­ęć w re­gio­nie.

Odwie­dza­jący sto­isko UNITED CAPS będą mie­li wie­le oka­zji, aby do­wie­dzieć się wi­ęcej o za­an­ga­żo­wa­niu UNITED CAPS we wpro­wa­dza­nie na ry­nek bar­dziej zrów­no­wa­żo­nych, bez­piecz­nych i in­no­wa­cyj­nych opa­ko­wań oraz o ko­mu­ni­ka­tach UNITED WE STAND i CLOSE TO YOU.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my UNITED CAPS

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści