UNITED CAPS, międzynarodowy producent zakrętek i zamknięć, poinformował dzisiaj, że firma będzie wystawiać się na targach ProPak Asia, prezentując nowe produkty i innowacje oraz aktualne informacje na temat strategii CLOSE TO YOU i zrównoważonego rozwoju.
UNITED CAPS będzie znajdować się w hali 103, stoisko AR41 we francuskim pawilonie na targach, które zaplanowano na 14-17 czerwca w Międzynarodowym Centrum Targowo-Wystawienniczym w Bangkoku (BITEC) w Tajlandii. ProPak Asia, największe międzynarodowe wydarzenie handlowe w regionie w zakresie technologii przetwarzania i pakowania żywności, napojów i farmaceutyków, jest dla Azji wydarzeniem branżowym, w którym trzeba uczestniczyć.
Podczas pokazu kluczowi dyrektorzy i eksperci UNITED CAPS będą dostępni, aby odpowiedzieć na pytania odwiedzających, zasugerować rozwiązania i wyjaśnić strategie UNITED CAPS, które mają na celu zapewnienie wyjątkowego poziomu wsparcia dla regionu Azji i Pacyfiku, w tym dla zakładu produkcyjnego w Malezji.
„Cieszymy się, że ponownie możemy być obecni na tym ważnym wydarzeniu” — powiedziała Astrid Hoffmann-Leist, dyrektor ds. Dyrektor. „ W trzydziestej edycji imprezy zaprezentujemy dwa zupełnie nowe produkty, które po raz pierwszy zadebiutują w Azji, a także szereg innych produktów UNITED CAPS, które służą potrzebom azjatyckich klientów” .
Wyróżniony na pokazie
Podczas ProPak Asia, UNITED CAPS zaprezentuje trzy produkty, które są szczególnie ważne dla regionu. Obejmują one:
- SAFE-TE , najwyższej jakości rozwiązanie do żywienia niemowląt dla Azji, zaprojektowane z wykorzystaniem nieprzeniknionych technologii bezpieczeństwa i wyjątkowych funkcji higienicznych, w tym wiodącej w branży czystej komory czerpakowej UNITED CAPS i technologii zabezpieczającej DropDown Lock, które zapewniają dodatkową wygodę nowym rodzicom.
- Bump Cap, innowacyjne, jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie zaprojektowane w celu ograniczenia globalnego marnowania żywności poprzez ułatwienie określenia, czy produkty spożywcze nadal są bezpieczne do spożycia. Ten inteligentny wskaźnik świeżości ma na celu zmianę sposobu, w jaki ludzie myślą o tym, co może zrobić czapka i jak mogą aktywnie walczyć z marnowaniem żywności. Bump Cap ułatwia określenie, czy zawartość zaczęła się degradować. Nie tylko ograniczenie marnotrawienia żywności jest ważne dla planety, ale już samo to zmniejsza emisje gazów cieplarnianych (GHG). Gdy napój zaczyna się psuć, na wierzchu zakrętki pojawiają się guzki, dając wyczuwalny wskaźnik świeżości. Bump Cap ma swój azjatycki debiut na wystawie.
- 23 H - PAK , zupełnie nowe i innowacyjne podejście do zamknięć na uwięzi do opakowań kartonowych, jedno z pierwszych wprowadzonych na rynek, a także debiutujące w Azji na targach. Jego najnowocześniejsza konstrukcja zapewnia czyste i płynne otwieranie, przecinając wstępnie laminowany otwór przy minimalnym wysiłku. Ma słyszalne kliknięcie podczas otwierania, satysfakcjonujący dźwięk, który informuje konsumentów, że ich zamknięcie jest w idealnej pozycji otwartej. Po otwarciu znajduje się w idealnej pozycji do użycia, zapewniając optymalny przepływ produktu bez kapania podczas dozowania.
- Szeroka gama innych rozwiązań UNITED CAPS będzie również prezentowana na stoisku UNITED CAPS. Obejmuje to zamknięcia wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu pokonsumpcyjnego, zamknięcia, które są lekkie, aby wymagały mniej plastiku, oraz zamknięcia, które nadają się do recyklingu w celu bardziej zamkniętego cyklu życia.
„W UNITED CAPS dokładamy wszelkich starań, aby pozostawić świat lepszym, niż go zastaliśmy” — powiedział dyrektor generalny Benoit Henckes. „Rozwiązania, które prezentujemy na ProPak Asia, dobrze wpisują się w ten cel. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z wprowadzenia dwóch unikalnych, pierwszych na świecie rozwiązań do ProPak Asia, Bump Cap i 23 H-PAK. Te rozwiązania pokazują nasze nieustanne starania, aby zapewnić światowej klasy funkcjonalność i zrównoważony rozwój. Jesteśmy również zachwyceni wydajnością naszego zakładu w Kulim w Malezji, kluczowego elementu naszej strategii CLOSE TO YOU, która pomaga nam lepiej obsługiwać region Azji i Pacyfiku i zbliża nas do klientów, aby upewnić się, że rozumiemy ich potrzeby i skutecznie na nie odpowiadamy”.
Henckes zauważa, że personel Malezji stał się spójnym zespołem składającym się z około 30 członków zespołu w najnowocześniejszym obiekcie, który w 2022 roku dostarczył blisko 70 milionów zamknięć w regionie.
Odwiedzający stoisko UNITED CAPS będą mieli wiele okazji, aby dowiedzieć się więcej o zaangażowaniu UNITED CAPS we wprowadzanie na rynek bardziej zrównoważonych, bezpiecznych i innowacyjnych opakowań oraz o komunikatach UNITED WE STAND i CLOSE TO YOU.
Na podstawie informacji firmy UNITED CAPS