HP Li­ve Expert po pol­sku – ku­puj on­li­ne jak w fi­zycz­nym skle­piePoprzedni artykuł 

HP Sto­re to plat­for­ma e-com­mer­ce, w której klien­ci znaj­dą prze­kro­jo­wą ofer­tę pro­du­cen­ta, obej­mu­jąca za­rów­no urządze­nia i ak­ce­so­ria (m.in. lap­to­py i de­sk­to­py – w tym rów­nież te bi­zne­so­we, sta­cje ro­bo­cze, mo­ni­to­ry, dru­kar­ki do użyt­ku do­mo­we­go i do biu­ra, wiel­ko­for­ma­to­we urządze­nia dru­ku­jące, to­ne­ry czy tu­sze) oraz usłu­gi ta­kie jak HP In­stant Ink (co­raz po­pu­lar­niej­sza wśród użyt­kow­ni­ków au­to­ma­tycz­na sub­skryp­cja do­sta­wy tu­szu), czy usłu­gi ser­wi­so­we HP Ca­re Pack. Od te­raz, pol­scy klien­ci HP mo­gą po­roz­ma­wiać z eks­per­ta­mi, którzy szcze­góło­wo za­pre­zen­tu­ją ka­żdy pro­dukt pod­czas po­łącze­nia wi­deo w cza­sie rze­czy­wi­stym, w ra­mach no­wej usłu­gi HP Li­ve Expert.

HP Sto­re jest in­te­gral­ną częścią na­szej stra­te­gii omni chan­nel, której głów­nym ce­lem jest zo­rien­to­wa­nie dzia­łań na klien­tów. Te­raz, dzi­ęki do­stęp­ne­mu w języ­ku pol­skim wspar­ciu w usłu­dze HP Li­ve Expert, da­je­my im mo­żli­wo­ść za­po­zna­nia się z na­szy­mi pro­duk­ta­mi nie­mal tak, jak­by fi­zycz­nie od­wie­dzi­li sta­cjo­nar­ny sklep HP. Dzi­ęki te­mu będą mo­gli oni do­ko­ny­wać bar­dziej świa­do­mych wy­bo­rów, a za­ku­pio­ne urządze­nia będą ide­al­nie do­sto­so­wa­ne do ich in­dy­wi­du­al­nych po­trzeb. Ch­ce­my, aby do­stęp do pro­duk­tów HP był za­wsze szyb­ki i in­tu­icyj­ny, a klien­ci mo­gli wszędzie i o ka­żdej po­rze uzy­skać in­for­ma­cje na je­go te­mat. Wdro­że­nie HP Li­ve Expert w języ­ku pol­skim by­ło wi­ęc dla nas na­tu­ral­nym kro­kiem w roz­wo­ju ka­na­łu e-com­mer­ce – mówi An­drzej So­wi­ński, Dy­rek­tor Za­rządza­jący, HP Inc Pol­ska.

Co istot­ne, usłu­ga HP Li­ve Expert jest ca­łko­wi­cie ano­ni­mo­wa, a wi­deo jest ak­tyw­ne wy­łącz­nie po stro­nie kon­sul­tan­ta. HP Li­ve Expert po­zwo­li klien­tom le­piej po­znać i obej­rzeć sprzęt on­li­ne przed do­ko­na­niem za­ku­pu, zapo­znać się z pa­ra­me­tra­mi czy spe­cy­fi­ka­cją sprzętu i wy­ja­śnić wszyst­kie wąt­pli­wo­ści na te­mat je­go kon­fi­gu­ra­cji. Jed­no­cze­śnie, eks­per­ci HP do­ra­dzą w wy­bo­rze ide­al­ne­go roz­wi­ąza­nia i do­kład­nie za­pre­zen­tu­ją ka­żdy ele­ment urządze­nia. Dzi­ęki te­mu ka­żdy klient w ła­twy i szyb­ki spo­sób znaj­dzie sprzęt, który ide­al­nie od­po­wia­da je­go po­trze­bom.

HP Sto­re to nie tyl­ko plat­for­ma łącząca mar­kę HP z klien­ta­mi, ale ta­kże miej­sce, gdzie klien­ci HP mo­gą na ży­wo po­roz­ma­wiać z na­szy­mi kon­sul­tan­ta­mi. W ra­mach HP Sto­re za­pew­nia­my wi­ęc naj­lep­szą ob­słu­gę, kom­plek­so­we do­radz­two i wspar­cie w pro­ce­sie za­ku­po­wym, tak aby na ko­niec dnia od­po­wied­ni pro­dukt tra­fił tam, gdzie jest naj­bar­dziej po­trzeb­ny – wy­ja­śnia Adam Mły­nar­czyk, HP Sto­re Co­un­try Ma­na­ger, HP Inc Pol­ska.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat pro­duk­tów i roz­wi­ązań fir­my HP mo­żna zna­le­źć na stro­nie HP Sto­re: https://www.hp.co­m/pl-pl/sho­p/.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści