HP Store to platforma e-commerce, w której klienci znajdą przekrojową ofertę producenta, obejmująca zarówno urządzenia i akcesoria (m.in. laptopy i desktopy – w tym również te biznesowe, stacje robocze, monitory, drukarki do użytku domowego i do biura, wielkoformatowe urządzenia drukujące, tonery czy tusze) oraz usługi takie jak HP Instant Ink (coraz popularniejsza wśród użytkowników automatyczna subskrypcja dostawy tuszu), czy usługi serwisowe HP Care Pack. Od teraz, polscy klienci HP mogą porozmawiać z ekspertami, którzy szczegółowo zaprezentują każdy produkt podczas połączenia wideo w czasie rzeczywistym, w ramach nowej usługi HP Live Expert.
HP Store jest integralną częścią naszej strategii omni channel, której głównym celem jest zorientowanie działań na klientów. Teraz, dzięki dostępnemu w języku polskim wsparciu w usłudze HP Live Expert, dajemy im możliwość zapoznania się z naszymi produktami niemal tak, jakby fizycznie odwiedzili stacjonarny sklep HP. Dzięki temu będą mogli oni dokonywać bardziej świadomych wyborów, a zakupione urządzenia będą idealnie dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Chcemy, aby dostęp do produktów HP był zawsze szybki i intuicyjny, a klienci mogli wszędzie i o każdej porze uzyskać informacje na jego temat. Wdrożenie HP Live Expert w języku polskim było więc dla nas naturalnym krokiem w rozwoju kanału e-commerce – mówi Andrzej Sowiński, Dyrektor Zarządzający, HP Inc Polska.
Co istotne, usługa HP Live Expert jest całkowicie anonimowa, a wideo jest aktywne wyłącznie po stronie konsultanta. HP Live Expert pozwoli klientom lepiej poznać i obejrzeć sprzęt online przed dokonaniem zakupu, zapoznać się z parametrami czy specyfikacją sprzętu i wyjaśnić wszystkie wątpliwości na temat jego konfiguracji. Jednocześnie, eksperci HP doradzą w wyborze idealnego rozwiązania i dokładnie zaprezentują każdy element urządzenia. Dzięki temu każdy klient w łatwy i szybki sposób znajdzie sprzęt, który idealnie odpowiada jego potrzebom.
HP Store to nie tylko platforma łącząca markę HP z klientami, ale także miejsce, gdzie klienci HP mogą na żywo porozmawiać z naszymi konsultantami. W ramach HP Store zapewniamy więc najlepszą obsługę, kompleksowe doradztwo i wsparcie w procesie zakupowym, tak aby na koniec dnia odpowiedni produkt trafił tam, gdzie jest najbardziej potrzebny – wyjaśnia Adam Młynarczyk, HP Store Country Manager, HP Inc Polska.
Więcej informacji na temat produktów i rozwiązań firmy HP można znaleźć na stronie HP Store: https://www.hp.com/pl-pl/shop/.
Na podstawie informacji firmy HP