Ave­ry Den­ni­son wpro­wa­dza na ry­nek pierw­szą ge­ne­ra­cję de­ko­ra­cyj­nych roz­wi­ązań bez pod­kła­duPoprzedni artykuł 

Na tar­gach La­be­le­xpo Eu­ro­pe 2023 fir­ma Ave­ry Den­ni­son za­pre­zen­tu­je AD Lin­rSa­ve™ i AD Lin­rCo­nver­t™ – pierw­szą ge­ne­ra­cję de­ko­ra­cyj­nych roz­wi­ązań bez pod­kła­du, do­stęp­nych dzi­ęki opa­ten­to­wa­nej tech­no­lo­gii mi­kro­per­fo­ra­cji. Znacz­nie zmniej­szą one ilo­ść od­pa­dów ety­kie­to­wych, zmniej­szą emi­sję CO 2 i ślad wod­ny, za­pew­nia­jąc jed­no­cze­śnie funk­cjo­nal­no­ść i atrak­cyj­no­ść ety­kiet sa­mo­przy­lep­nych na półce. Ozna­cza to ko­lej­ny etap in­no­wa­cyj­nej podróży Ave­ry Den­ni­son, umo­żli­wia­jący bra­nży dąże­nie do bar­dziej zrów­no­wa­żo­nej i po­łączo­nej przy­szło­ści.

Oby­dwa pro­duk­ty zo­sta­ną za­pre­zen­to­wa­ne na sto­isku 5A31 pod­czas La­be­le­xpo w Bruk­se­li w dniach 11–14 wrze­śnia. Way­ne Mid­dle­ton, star­szy li­der seg­men­tu ety­kiet bez pod­kła­du EMENA w fir­mie Ave­ry Den­ni­son wy­ja­śnia: „AD Lin­rSa­ve™ i AD Lin­rCo­nver­t™ mo­żna ła­two zin­te­gro­wać z ist­nie­jącym sprzętem, a dzi­ęki na­wet 80% wi­ęk­szej licz­bie ety­kiet na rol­kę ozna­cza to bar­dziej wy­daj­ne prze­bie­gi i mniej­szą licz­bę prze­zbro­jeń. Te bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne ety­kiety bez pod­kła­du mo­żna ła­two i do­kład­nie na­kła­dać na sze­ro­ką ga­mę ty­pów opa­ko­wań sto­so­wa­nych w sek­to­rach, w tym żyw­no­ści i na­po­jów, wi­na i na­po­jów spi­ry­tu­so­wych, a ta­kże ar­ty­ku­łów go­spo­dar­stwa do­mo­we­go i hi­gie­ny oso­bi­stej.

Zmia­ny te wy­zna­cza­ją ko­lej­ny etap podróży fir­my Ave­ry Den­ni­son w kie­run­ku przy­szło­ści bez pod­kła­du i są na­stęp­stwem wpro­wa­dze­nia na ry­nek w kwiet­niu AD Xe­ro­Linr DT, zrów­no­wa­żo­nej, po­zba­wio­nej pod­kła­du al­ter­na­ty­wy dla ety­kiet o zmien­nej in­for­ma­cji (VI) – szcze­gól­nie istot­nej dla dzi­siej­szej dy­na­micz­nie roz­wi­ja­jącej się lo­gi­sty­ki i han­dlu elek­tro­nicz­ne­go bra­nże. Wy­ka­za­no, że przy uży­ciu na­rzędzia Car­bon Trust To­ol do po­mia­ru wpły­wu na śro­do­wi­sko za­kres ten za­pew­nia re­duk­cję emi­sji CO2 o 30% i wo­dy o 40%.

Ave­ry Den­ni­son za­pre­zen­tu­je ta­kże naj­now­sze przy­kła­dy „po­łączo­ny­ch” opa­ko­wań z se­rią pro­to­ty­pów z ety­kie­ta­mi wy­po­sa­żo­ny­mi w tech­no­lo­gię RFID i NFC. NFC (ko­mu­ni­ka­cja bli­skie­go za­si­ęgu) umo­żli­wia kon­su­men­tom do­ty­ka­nie ety­kiet smart­fo­na­mi, aby do­wie­dzieć się wi­ęcej o pro­duk­cie, a jed­na z ta­kich de­mon­stra­cji przed­sta­wia hi­sto­rię wi­na – od win­ni­cy po bu­tel­kę. In­ny przed­sta­wia hi­sto­rię ka­wy do­stęp­nej dla go­ści, z pe­łną przej­rzy­sto­ścią do­ty­czącą jej podróży od po­la do fi­li­żan­ki, wi­zu­ali­zo­wa­ną za po­śred­nic­twem at­ma.io. Po­łączo­na plat­for­ma chmu­ry pro­duk­tów umo­żli­wia or­ga­ni­za­cjom do­kład­ne śle­dze­nie i iden­ty­fi­ka­cję po­szcze­gól­nych pro­duk­tów w ca­łym ła­ńcu­chu do­staw oraz wy­ka­za­nie ich zrów­no­wa­żo­ne­go po­cho­dze­nia i ście­żki.

Sz­cze­gól­nie wa­żna jest wy­mia­na wie­dzy i po­my­słów. Pod­czas wy­da­rze­nia fir­ma Ave­ry Den­ni­son po­pro­wa­dzi se­rię 30-mi­nu­to­wych in­te­rak­tyw­nych „ro­zmów przy sto­le” na te­mat naj­now­szych tren­dów, na­rzędzi i zmian re­gu­la­cyj­nych w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju wpły­wa­jących na bra­nżę opa­ko­wań, w tym:

  • Jak Eco­De­sign mo­że po­móc w two­rze­niu bar­dziej zrów­no­wa­żo­nych opa­ko­wań
  • Wy­ja­śnio­no roz­po­rządze­nie w spra­wie opa­ko­wań i od­pa­dów opa­ko­wa­nio­wych (PPWR).
  • Jak ślad węglo­wy mo­że po­móc w po­mia­rze wpły­wu na śro­do­wi­sko
  • Cy­fro­wy pasz­port pro­duk­tu (DPP): co to jest i ja­kie da­je Ci mo­żli­wo­ści?
  • Stra­te­gia do­ty­cząca che­mi­ka­li­ów na rzecz zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju (CSS): co to jest i ja­ki ma na Cie­bie wpływ?

Ste­ve Flan­ne­ry, star­szy wi­ce­pre­zes i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Ma­te­rials Gro­up EMENA, ko­men­tu­je: „W Ave­ry Den­ni­son kła­dzie­my na­cisk na zrów­no­wa­żo­ny roz­wój u pod­staw wszyst­kie­go, co ro­bi­my, i prze­wi­du­je­my po­łączo­ną przy­szło­ść o obie­gu za­mkni­ętym. La­be­le­xpo to dla nas świet­na oka­zja do za­pre­zen­to­wa­nia na­szych no­wych roz­wi­ązań, a ta­kże na­wi­ąza­nia kon­tak­tu z na­szy­mi part­ne­ra­mi i klien­ta­mi w klu­czo­wych kwe­stiach, które będą kszta­łto­wać przy­szło­ść na­szej bra­nży w ci­ągu naj­bli­ższych kil­ku lat, ta­kich jak cy­fro­we pasz­por­ty pro­duk­tów oraz roz­po­rządze­nie w spra­wie opa­ko­wań i od­pa­dów opa­ko­wa­nio­wych. ”

Pe­łny pro­gram wszyst­kich wy­da­rzeń Ave­ry Den­ni­son na La­be­le­xpo jest do­stęp­ny tu­taj: www.la­bel.ave­ry­den­ni­son.com/eu/en/home/la­belexpo-2023/show-schedule.html .

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ave­ry Den­ni­son Cor­po­ra­tion

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści