Riley McNulty omówi rolę AI w doświadczeniach klientów na Document Strategy Forum 2024Poprzedni artykuł 

Riley McNulty
Riley McNulty

Keypoint Intelligence ma przyjemność ogłosić, że Riley McNulty, wiceprezes ds. obsługi klienta i konsultingu w Keypoint Intelligence, będzie przemawiał na Document Strategy Forum 2024 w dniach 20–22 maja w Bostonie. Będzie prezentował „Kształtowanie przyszłych podróży: ewolucja doświadczenia klienta w świecie inspirowanym sztuczną inteligencją” 20 maja w godzinach od 10:00 do 10:50. Sesja ta zapewni kompleksowe spojrzenie na skrzyżowanie oprogramowania do komunikacji z klientami, doświadczeń klientów oraz branży dokumentów i druku.

Uczestnicy zostaną wyposażeni w praktyczny wgląd w kilka kluczowych celów kluczowych dla firm wykorzystujących sztuczną inteligencję do poprawy jakości obsługi klienta. Obejmują one:

  • Najważniejsze kwestie dotyczące inwestycji w doświadczenie klienta
  • Rola komunikacji transakcyjnej w podróży klienta
  • Rola sztucznej inteligencji w CCM dzisiaj

Riley pracuje w branży tworzenia dokumentów od ponad 25 lat. To głęboko zakorzenione doświadczenie w badaniach rynku, planowaniu strategicznym i doradztwie zapewnia mu wyjątkową perspektywę na zmieniającą się dynamikę rynku w branży komunikacji z klientem. Podejście Riley, które łączy analizę ilościową i spostrzeżenia jakościowe, dostarcza bezcennych spostrzeżeń tym, którzy chcą wprowadzać innowacje i ulepszać swoje strategie komunikacji z klientami. Jako pierwszy użytkownik sztucznej inteligencji opowie o tym, jak sztuczna inteligencja wpływa na branżę i jak firmy mogą wykorzystywać sztuczną inteligencję do poprawy relacji z klientami.

Dołącz do Riley'a, aby odkryć, jak sztuczna inteligencja zmienia zaangażowanie konsumentów i jakie strategiczne posunięcia mogą sprawić, że Twoja firma znajdzie się w czołówce innowacji. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź witrynę DSF ’24.

Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności