Ri­ley McNul­ty omówi ro­lę AI w do­świad­cze­niach klien­tów na Do­cu­ment Stra­te­gy Fo­rum 2024Poprzedni artykuł 

Riley McNulty
Ri­ley McNul­ty

Key­po­int In­tel­li­gen­ce ma przy­jem­no­ść ogło­sić, że Ri­ley McNul­ty, wi­ce­pre­zes ds. ob­słu­gi klien­ta i kon­sul­tin­gu w Key­po­int In­tel­li­gen­ce, będzie prze­ma­wiał na Do­cu­ment Stra­te­gy Fo­rum 2024 w dniach 20–22 ma­ja w Bo­sto­nie. Będzie pre­zen­to­wał „Ksz­ta­łto­wa­nie przy­szłych podróży: ewo­lu­cja do­świad­cze­nia klien­ta w świe­cie in­spi­ro­wa­nym sztucz­ną in­te­li­gen­cją” 20 ma­ja w go­dzi­nach od 10:00 do 10:50. Se­sja ta za­pew­ni kom­plek­so­we spoj­rze­nie na skrzy­żo­wa­nie opro­gra­mo­wa­nia do ko­mu­ni­ka­cji z klien­tami, do­świad­czeń klien­tów oraz bra­nży do­ku­men­tów i dru­ku.

Uczest­ni­cy zo­sta­ną wy­po­sa­że­ni w prak­tycz­ny wgląd w kil­ka klu­czo­wych ce­lów klu­czo­wych dla firm wy­ko­rzy­stu­jących sztucz­ną in­te­li­gen­cję do po­pra­wy ja­ko­ści ob­słu­gi klien­ta. Obej­mu­ją one:

  • Naj­wa­żniej­sze kwe­stie do­ty­czące in­we­sty­cji w do­świad­cze­nie klien­ta
  • Ro­la ko­mu­ni­ka­cji trans­ak­cyj­nej w podróży klien­ta
  • Ro­la sztucz­nej in­te­li­gen­cji w CCM dzi­siaj

Ri­ley pra­cu­je w bra­nży two­rze­nia do­ku­men­tów od po­nad 25 lat. To głębo­ko za­ko­rze­nio­ne do­świad­cze­nie w ba­da­niach ryn­ku, pla­no­wa­niu stra­te­gicz­nym i do­radz­twie za­pew­nia mu wy­jąt­ko­wą per­spek­ty­wę na zmie­nia­jącą się dy­na­mi­kę ryn­ku w bra­nży ko­mu­ni­ka­cji z klien­tem. Po­de­jście Ri­ley, które łączy ana­li­zę ilo­ścio­wą i spo­strze­że­nia ja­ko­ścio­we, do­star­cza bez­cen­nych spo­strze­żeń tym, którzy chcą wpro­wa­dzać in­no­wa­cje i ulep­szać swo­je stra­te­gie ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi. Ja­ko pierw­szy użyt­kow­nik sztucz­nej in­te­li­gen­cji opo­wie o tym, jak sztucz­na in­te­li­gen­cja wpły­wa na bra­nżę i jak fir­my mo­gą wy­ko­rzy­sty­wać sztucz­ną in­te­li­gen­cję do po­pra­wy re­la­cji z klien­ta­mi.

Do­łącz do Ri­ley’a, aby od­kryć, jak sztucz­na in­te­li­gen­cja zmie­nia za­an­ga­żo­wa­nie kon­su­men­tów i ja­kie stra­te­gicz­ne po­su­ni­ęcia mo­gą spra­wić, że Two­ja fir­ma znaj­dzie się w czo­łów­ce in­no­wa­cji. Aby uzy­skać wi­ęcej in­for­ma­cji, od­wie­dź wi­try­nę DSF ’24.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści