hu­ber­gro­up i man­ro­land Goss jed­no­czą się na rzecz in­no­wa­cji w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­nych opa­ko­wańPoprzedni artykuł 

hu­ber­gro­up, świa­to­wy spe­cja­li­sta w dzie­dzi­nie farb dru­kar­skich i che­mi­ka­li­ów, na­wi­ązał stra­te­gicz­ną współpra­cę z man­ro­land Goss web sys­tems, wio­dącym do­staw­cą roz­wi­ązań w za­kre­sie dru­ku of­f­se­to­we­go zwo­jo­we­go. Part­ner­stwo sta­no­wi zna­czący ka­mień mi­lo­wy w dąże­niu do zrów­no­wa­żo­nych roz­wi­ązań w za­kre­sie opa­ko­wań, po­nie­waż łączy roz­le­głą wie­dzę i do­świad­cze­nie hu­ber­gro­up z naj­no­wo­cze­śniej­szą tech­no­lo­gią dru­ku of­f­se­to­we­go zwo­jo­we­go ofe­ro­wa­ną przez sys­te­my man­ro­land Goss web.

Dwóch li­de­rów bra­nży, hu­ber­gro­up i man­ro­land Goss web sys­te­my, wy­ru­szy­ło w eks­cy­tu­jącą podróż współpra­cy, aby wpro­wa­dzać in­no­wa­cje w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­nych opa­ko­wań. To dy­na­micz­ne part­ner­stwo łączy wie­dzę spe­cja­li­stycz­ną różnych firm, wspie­ra­jąc in­no­wa­cyj­no­ść i kre­atyw­no­ść, aby spro­stać pa­lącej po­trze­bie zrów­no­wa­żo­nych roz­wi­ązań w za­kre­sie opa­ko­wań. Łącząc swo­ją wie­dzę i za­so­by, hu­ber­gro­up i man­ro­land Goss an­ga­żu­ją się w kszta­łto­wa­nie przy­szło­ści opa­ko­wań, ak­tyw­nie po­szu­ku­jąc part­ne­rów o po­dob­nych po­glądach, w tym wła­ści­cie­li ma­rek, pro­du­cen­tów i pa­ko­wa­czy, aby do­łączy­li do nich w tej trans­for­ma­cyj­nej podróży.

W ra­mach uru­cho­mie­nia part­ner­stwa po­wo­ła­no ze­spo­ły pro­jek­to­we skła­da­jące się z eks­per­tów obu or­ga­ni­za­cji. Pod­czas pierw­szych warsz­ta­tów ze­spo­ły te zde­fi­nio­wa­ły ra­my współpra­cy i wy­zna­czy­ły ce­le. Pod­czas nie­daw­nej bu­rzy mózgów zro­dzi­ły się kre­atyw­ne po­my­sły do­ty­czące opa­ko­wań przy­szło­ści: zrów­no­wa­żo­nych i ko­lo­ro­wych.

„U pod­staw na­sze­go part­ner­stwa i pra­cy ze­spo­ło­wej le­ży po­łącze­nie za­ba­wy, pro­duk­tyw­no­ści i kre­atyw­no­ści – a wszyst­ko to ma na ce­lu zre­wo­lu­cjo­ni­zo­wa­nie opa­ko­wa­ń” – po­wie­dział Tho­mas Pol­ster, glo­bal­ny me­ne­dżer ds. klu­czo­wych klien­tów i me­ne­dżer ds. glo­bal­ne­go roz­wo­ju bi­zne­su, wła­ści­ciel mar­ki w hu­ber­gro­up. „Zde­cy­do­wa­nie je­ste­śmy uwa­ża­ją, że wspól­ne dzia­ła­nie jest klu­czem do roz­wi­ąza­nia pro­ble­mu od­pa­dów i ochro­ny za­so­bów. Zjed­nocz­my się, aby wy­wrzeć zna­czący wpływ.”

„Po­łącze­ni na­szym za­an­ga­żo­wa­niem w kszta­łto­wa­nie bar­dziej zrów­no­wa­żo­nej przy­szło­ści opa­ko­wań, na­sze in­spi­ru­jące part­ner­stwo wzmac­nia na­szą wia­rę w si­łę współpra­cy w ca­łym ła­ńcu­chu war­to­ści, aby uwol­nić pe­łny po­ten­cjał zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju” – do­da­ła An­na Asam, kie­row­nik pro­jek­tu i Frank Kre­isel, star­szy sprze­daw­ca i dy­rek­tor ds. sprze­da­ży Se­rvi­ce Ma­na­ger Eu­ro­pe w man­ro­land Goss „Łącząc si­ły, mo­że­my po­ko­nać naj­wi­ęk­sze wy­zwa­nia sto­jące przed bra­nżą po­li­gra­ficz­ną w przy­szło­ści”.

Wy­nik tej współpra­cy za­po­wia­da eks­cy­tu­jące roz­wi­ąza­nia, które zo­sta­ną za­pre­zen­to­wa­ne na tar­gach dru­pa 2024 i dru­pa To­uch­po­int Pac­ka­ging. Ja­ko wio­dące na świe­cie tar­gi tech­no­lo­gii dru­ku, dru­pa ozna­cza in­spi­ra­cję, in­no­wa­cję, naj­wy­ższej kla­sy trans­fer wie­dzy i roz­bu­do­wa­ny ne­twor­king. W 2024 r. tar­gi sku­pią się na zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­ju, po­nie­waż nie­miec­kie sto­wa­rzy­sze­nie prze­my­sło­we VDMA Prin­ting and Pa­per Tech­no­lo­gy oraz dru­pa za­pra­sza­ją do dys­ku­sji na te­mat przy­szło­ści. hu­ber­gro­up będzie sta­le re­pre­zen­to­wa­na na tar­gach dru­pa To­uch­po­int Pac­ka­ging w ha­li 3 / B31.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my hu­ber­gro­up Print So­lu­tions

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści