WhatTheyThink, wiodąca globalna organizacja medialna obsługująca branżę poligraficzną i wydawniczą, ogłosiła dzisiaj, że Keypoint Intelligence, globalny lider danych i analiz rynkowych dla branży obrazowania cyfrowego, nawiązał z nią współpracę jako wyłączny sponsor sekcji danych branżowych. To partnerstwo umożliwi firmie WhatTheyThink dalsze dostarczanie globalnej branży poligraficznej treści opartych na kluczowych danych dzięki wsparciu i wkładzie w treści.
Sekcja danych branżowych WhatTheyThink skupia się na analizie zmian strukturalnych w branży. Jako usługa dla branży poligraficznej i wydawniczej, WhatTheyThink zapewnia dostęp do danych ekonomicznych, trendów branżowych i innych danych, które są cenne dla kadry kierowniczej branży do celów planowania strategicznego i badań. W ramach umowy Keypoint Intelligence będzie także udostępniać członkom WhatTheyThink dane uzyskane w wyniku swoich działań badawczych oraz co kwartał udostępniać branży aktualizacje wideo, które będą publikowane w serwisie WhatTheyThink.
„Cieszymy się, że Keypoint Intelligence docenia wieloletnią wartość naszej sekcji danych branżowych” – powiedział Eric Vessels, prezes WhatTheyThink – „i cieszymy się, że firma Keypoint Intelligence została wyłącznym sponsorem tego cennego obszaru treści. Wiadomości branżowe i komentarze, które publikujemy w serwisie WhatTheyThink, są ważne, ale kluczowe dane dotyczące tego, gdzie branża była i dokąd zmierza, stanowią kluczowy element informacji, który umożliwia drukarzom i dostawcom z branży dalszy rozwój ich działalności. Śledzenie kluczowych danych branżowych pomaga firmom w planowaniu strategicznym i gwarantuje, że podejmują właściwe decyzje, aby zabezpieczyć swoją działalność na przyszłość”.
Chociaż własne badania WhatTheyThink od lat dostarczają zarówno prognoz, jak i historycznych danych branżowych, to wyłączne partnerstwo z Keypoint Intelligence pogłębi i poszerzy rodzaj danych i informacji, które będą dostępne w sekcji Dane, zapewniając członkom WhatTheyThink i innym interesariuszom z branży dostęp do informacje krytyczne podczas planowania przyszłości swojej firmy.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia naszego zasięgu dzięki tej ekskluzywnej współpracy z wiodącym w branży punktem sprzedaży wiadomości i analiz” – powiedziała Nancy Byrne, wiceprezes ds. marketingu w Keypoint Intelligence. „Uważamy to za ważną usługę branżową, która pomoże w napędzaniu branży do przodu w naprawdę szybko zmieniającym się i przyspieszającym środowisku branżowym”.
WhatTheyThink to najważniejsze źródło informacji dla globalnej branży poligraficznej, zawierające oferty zarówno drukowane, jak i cyfrowe, w tym WhatTheyThink.com, biuletyny e-mailowe WhatTheyThink i magazyn WhatTheyThink. Naszą misją jest informowanie, edukowanie i inspirowanie branży. Dostarczamy przekonujących wiadomości i analiz na temat trendów, technologii, operacji i wydarzeń na wszystkich rynkach, które obejmują dzisiejszą branżę poligraficzną i oznakowania, w tym komercyjną, wewnątrzzakładową, wysyłkową, wykańczającą, znakującą, ekspozycyjną, tekstylną, przemysłową, wykańczającą, etykiety, opakowania , technologii marketingowej, oprogramowania i przepływu pracy.
Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence