Key­po­int In­tel­li­gen­ce wy­łącz­nym spon­so­rem sek­cji da­nych bra­nżo­wych Wha­tThey­ThinkPoprzedni artykuł 

Wha­tThey­Think, wio­dąca glo­bal­na or­ga­ni­za­cja me­dial­na ob­słu­gu­jąca bra­nżę po­li­gra­ficz­ną i wy­daw­ni­czą, ogło­si­ła dzi­siaj, że Key­po­int In­tel­li­gen­ce, glo­bal­ny li­der da­nych i ana­liz ryn­ko­wych dla bra­nży obra­zo­wa­nia cy­fro­we­go, na­wi­ązał z nią współpra­cę ja­ko wy­łącz­ny spon­sor sek­cji da­nych bra­nżo­wych. To part­ner­stwo umo­żli­wi fir­mie Wha­tThey­Think dal­sze do­star­cza­nie glo­bal­nej bra­nży po­li­gra­ficz­nej tre­ści opar­tych na klu­czo­wych da­nych dzi­ęki wspar­ciu i wkła­dzie w tre­ści.

Sek­cja da­nych bra­nżo­wych Wha­tThey­Think sku­pia się na ana­li­zie zmian struk­tu­ral­nych w bra­nży. Ja­ko usłu­ga dla bra­nży po­li­gra­ficz­nej i wy­daw­ni­czej, Wha­tThey­Think za­pew­nia do­stęp do da­nych eko­no­micz­nych, tren­dów bra­nżo­wych i in­nych da­nych, które są cen­ne dla ka­dry kie­row­ni­czej bra­nży do ce­lów pla­no­wa­nia stra­te­gicz­ne­go i ba­dań. W ra­mach umo­wy Key­po­int In­tel­li­gen­ce będzie ta­kże udo­stępniać człon­kom Wha­tThey­Think da­ne uzy­ska­ne w wy­ni­ku swo­ich dzia­łań ba­daw­czych oraz co kwar­tał udo­stępniać bra­nży ak­tu­ali­za­cje wi­deo, które będą pu­bli­ko­wa­ne w ser­wi­sie Wha­tThey­Think.

„Cie­szy­my się, że Key­po­int In­tel­li­gen­ce do­ce­nia wie­lo­let­nią war­to­ść na­szej sek­cji da­nych bra­nżo­wy­ch” – po­wie­dział Eric Ves­sels, pre­zes Wha­tThey­Think – „i cie­szy­my się, że fir­ma Key­po­int In­tel­li­gen­ce zo­sta­ła wy­łącz­nym spon­so­rem te­go cen­ne­go ob­sza­ru tre­ści. Wia­do­mo­ści bra­nżo­we i ko­men­ta­rze, które pu­bli­ku­je­my w ser­wi­sie Wha­tThey­Think, są wa­żne, ale klu­czo­we da­ne do­ty­czące te­go, gdzie bra­nża by­ła i do­kąd zmie­rza, sta­no­wią klu­czo­wy ele­ment in­for­ma­cji, który umo­żli­wia dru­ka­rzom i do­staw­com z bra­nży dal­szy roz­wój ich dzia­łal­no­ści. Śle­dze­nie klu­czo­wych da­nych bra­nżo­wych po­ma­ga fir­mom w pla­no­wa­niu stra­te­gicz­nym i gwa­ran­tu­je, że po­dej­mu­ją wła­ści­we de­cy­zje, aby za­bez­pie­czyć swo­ją dzia­łal­no­ść na przy­szło­ść”.

Cho­ciaż wła­sne ba­da­nia Wha­tThey­Think od lat do­star­cza­ją za­rów­no pro­gnoz, jak i hi­sto­rycz­nych da­nych bra­nżo­wych, to wy­łącz­ne part­ner­stwo z Key­po­int In­tel­li­gen­ce po­głębi i po­sze­rzy ro­dzaj da­nych i in­for­ma­cji, które będą do­stęp­ne w sek­cji Da­ne, za­pew­nia­jąc człon­kom Wha­tThey­Think i in­nym in­te­re­sa­riu­szom z bra­nży do­stęp do in­for­ma­cje kry­tycz­ne pod­czas pla­no­wa­nia przy­szło­ści swo­jej fir­my.

„Je­ste­śmy pod­eks­cy­to­wa­ni mo­żli­wo­ścią roz­sze­rze­nia na­sze­go za­si­ęgu dzi­ęki tej eks­klu­zyw­nej współpra­cy z wio­dącym w bra­nży punk­tem sprze­da­ży wia­do­mo­ści i ana­li­z” – po­wie­dzia­ła Nan­cy Byr­ne, wi­ce­pre­zes ds. mar­ke­tin­gu w Key­po­int In­tel­li­gen­ce. „Uwa­ża­my to za wa­żną usłu­gę bra­nżo­wą, która po­mo­że w na­pędza­niu bra­nży do przo­du w na­praw­dę szyb­ko zmie­nia­jącym się i przy­spie­sza­jącym śro­do­wi­sku bra­nżo­wy­m”.

Wha­tThey­Think to naj­wa­żniej­sze źródło in­for­ma­cji dla glo­bal­nej bra­nży po­li­gra­ficz­nej, za­wie­ra­jące ofer­ty za­rów­no dru­ko­wa­ne, jak i cy­fro­we, w tym Wha­tThey­Think.com, biu­le­ty­ny e-ma­ilo­we Wha­tThey­Think i ma­ga­zyn Wha­tThey­Think. Na­szą mi­sją jest in­for­mo­wa­nie, edu­ko­wa­nie i in­spi­ro­wa­nie bra­nży. Do­star­cza­my prze­ko­nu­jących wia­do­mo­ści i ana­liz na te­mat tren­dów, tech­no­lo­gii, ope­ra­cji i wy­da­rzeń na wszyst­kich ryn­kach, które obej­mu­ją dzi­siej­szą bra­nżę po­li­gra­ficz­ną i ozna­ko­wa­nia, w tym ko­mer­cyj­ną, we­wnątrz­za­kła­do­wą, wy­sy­łko­wą, wy­ka­ńcza­jącą, zna­ku­jącą, eks­po­zy­cyj­ną, tek­styl­ną, prze­my­sło­wą, wy­ka­ńcza­jącą, ety­kie­ty, opa­ko­wa­nia , tech­no­lo­gii mar­ke­tin­go­wej, opro­gra­mo­wa­nia i prze­pły­wu pra­cy.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści